Od mého zatčení uplynulo několik dnů. Musím uznat, že Stevovi a Clintovi jsem pěkně zavařila. Jen tak jim to neodpustím. Vždyť se ke mně chovali jako k vrahovi. Ale musím uznat, že vítězoslavné pohledy Wandy a Nat byly úžasné.
Každopádně, dneska mě čeká nejdůležitější den v mým životě. Dnes se konečně s Pietrem vezmeme. Nemůžu se dočkat, protože jsme na tenhle den čekali strašně dlouho. Vždycky nám to někdo překazil, ale tentokrát už ne. Jen je tu jedna věc, které se bojím. A to je ta vize. Musím Pietra ochránit za každou cenu.
Náhle se ozvalo zaklepání na dveře.
"Dále," vyzvala jsem příchozího.
Dveře se otevřely a po chvilce zase zavřely.
Otočila jsem se a uviděla Pietra. Pousmála jsem se. Nat s Wandou nám totiž zakázaly se vidět, protože to údajně nosí smůlu. Ale cožpak to jde vydržet?
Přešel ke mně a objal mě kolem pasu. "Už se těším," zašeptal.
"To i já," špitla jsem, vyhoupla se na špičky a opřela si čelo o to jeho. "za pár hodin budu Maximovová. Je to...neuvěřitelné. Tolik jsme toho prožili a konečně budeme svoji."
Pohladil mě po vlasech. "Budeš nádherná, věřím v to. Wanda s Nat si daly záležet, aspoň co říkal Sam," usmál se.
Zvedla jsem k němu oči. "Miluju tě," zamumlala jsem.
V očích se mu zablesklo. "I já tebe, princezno," zašeptal a políbil mě.
Jednou rukou jsem mu vjela do vlasů, tou druhou ho objala kolem krku. Pořád nemůžu uvěřit tomu, že se ze mě stane paní Maximoff.
Odtáhl se ode mě. "Musím jít, aby mě tu nenašly. Uvidíme se u oltáře, lásko," mrkl, líbl mě na rty a odešel.
Přešla jsem k oknu a usmála se. Už abych tam stála. U něj. Jako jeho manželka. Hrdá a přesto tak jemná. Tvrdá a přesto tak laskavá.
Náhle se prudce otevřely dveře.
Otočila jsem se a tentokrát uviděla Nat s Wandou, které s sebou nesly několik tašek.
"Není času nazbyt, sedni si do křesla a nech nás dělat naší prací," vyzvala mě Wanda.
Přikývla jsem. Posadila jsem se do křesla a nechala je, aby se mnou udělaly cokoliv. Vlasy si na starost vzala Wanda, makeup zase Nat.
"Tak a je hotovo," řekla spokojeně Wanda, když asi po hodině a půl skončily.
Otevřela jsem oči. Wanda mi vlasy spletla do volného copu na zádech, do kterého vetknula květinové ozdoby. Nat mi zase makeup udělala narůžovělý, s tenkou linkou. Rtěnku mu dala žvýkačkovou, která to krásně doplňovala. "Páni, překonaly jste se," pokývala jsem uznale hlavou.
"A to není zdaleka to nejlepší," řekl s úsměvem Nat a podala mi svatební šaty se stříbrným lemováním. K tomu bílé krajkové lodičky na podpatku a bílý závoj. "Budeš opravdová princezna."
Pusu jsem v úžasu otevřela. "Vy jste moje nejmilejší družičky!" vypískla jsem nadšeně a vzala si všechno na sebe.
"Ještě tohle," dodala Wanda a vtiskla mi do dlaní svatební kytici, která byla udělaná do fialové barvy.
ČTEŠ
The Guardian (Avengers CZ)✔
Fanfiction!!!Třetí díl!!! Emily Stark. Strážkyně dvou Kamenů Nekonečna. Dcera Tonyho Starka. Snoubenka Pietra Maximoffa. Ochránkyně Země. To všechno je jediná osoba. Thanos je poražen, ale jeho stoupenci ne. Zemi ohrožuje bohyně Smrti, Hela. K jejím silám s...