Κεφαλαιο 2

180 39 6
                                    

6:00 πμ

Τι είναι αυτός ο θόρυβος;
Από που ακούγεται;
Τι γίνεται έξω;

Είπα και σηκώθηκα από το ζεστό και μαλακό κρεβάτι μου..
Πήγα στο σαλόνι και η μουσική όσο πήγαινε και δυνάμωνε...
Φαντάστηκα ποιός θα είναι !!!

Κοίταξα το ρολόι μου στον δεξί μου καρπό.. Όταν είδα την ώρα φρίκαρα!!

ΜΑ ΚΑΛΆ ΕΊΝΑΙ ΣΟΒΑΡΌΣ????

Τα νεύρα μου!!

Δεν αντέχω!!Θα πάω να του πώ να σταματήσει την μουσική !!
Και καθώς το είπα αυτό ξαφνικά έκλεισε η μουσική...Έμεινα για λίγο να κοιτάω την πόρτα μου μέχρι που άκουσα την πόρτα του να κλείνει....

Αχχ!! Θα κοιμηθούμε επιτέλους!

Είπα και πηγα πάλι στο κρεβάτι μου,ξάπλωσα κάτω από τα σκεπάσματα και κοιμηθηκα του καλού καιρού.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

8:00 πμ

Ξύπνησα πάλι από την ίδια φασαρία η οποία συμπεριλάμβανε και φωνές...

Έβαλα το μαξιλάρι πάνω από το κεφάλι μου και το πίεσα στην περιοχή των αυτιών μου...Σιγά σιγά η μουσική χαμήλωσε και ακολούθησαν φωνές...Αντρικές κυρίως φωνές...Διαφορετικες φωνές...

Αλλά δεν ήταν αυτό το θέμα μας.
Το θέμα μας ήταν η φασαρία που δημιουργούσε εκείνος και οι φίλοι του...

Σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο, έφτιαξα λίγο τα μαλλιά μου και πλύθηκα..Έβαλα ένα τζίν που βρήκα μπροστά μου,μια απλή μπλούζα και τα smith(Stan Smith) μου...

Αφού έτσι κι αλλιώς θα πήγαινα να ψωνίσω είπα να ντυθώ κι αμέσως!! Μην νομίζεται οτι ντύθηκα για να με δεί αυτός !!

Πήγα στο The Mart.Πηρα από την είσοδο ένα καλάθι και άρχισα να τριγυρνάω στους διαδρόμους γεμίζοντας το καλάθι στα χέρια μου με διάφορα προϊόντα. Μετά από περίπου 40 λεπτά μέσα στο super market αποφάσισα να πάω στο ταμείο να πληρώσω..
Καθώς προχωρούσα προς το ταμείο ένιωσα κάποιον να συγκρούεται πάνω μου με αποτέλεσμα να με ρίξει κάτω μαζί με το καλάθι μου . Σηκώθηκε και μου έδωσε το χέρι του για να με βοηθήσει να σηκωθώ κι εγώ. Σηκώθηκα και τίναξα λίγο την μπλούζα μου από το αλεύρι που χύθηκε από το σκισμένο πακέτο του.
??:Συγγνώμη...Ειλικρινά Συγγνώμη...Δεν σας προσεξα...
Ε:Δεν πειράζει συμβαίνουν αυτά...
Είπα και χαμογέλασα στο όμορφο αγόρι μπροστά μου...

Είπα και χαμογέλασα στο όμορφο αγόρι μπροστά μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

??:Είσαι καινούργια εδώ ;
Ε:Όχι...
??:Εγώ πρώτη φορά σε βλέπω πάντως..
Είπε και χαμογελασε. Του ανταπέδωσα το χαμόγελο.
Ε:Δεν έχω ξανάρθει...γι ' αυτό ίσως δεν με γνωρίζεις...
??:Ααα..ωραία...Τόση ώρα μιλάμε και δεν σου έχω συστηθεί..Με λένε Taehyung αλλά με φωνάζουν V ή Tae για συντομία...Συγγνώμη που ήμουν τόσο αγενής..
Ε:Πάντα έτσι είσαι; Ζητάς πάντα και σε όλους Συγγνώμη;
Τ:Εεμμ αν είναι δικό μου λάθος..ναι..
Είπε και έσκυψε το κεφάλι του...
Ε:Χαχα δεν πειράζει...Εεμμ μένα με λένε Emily αλλά με φωνάζουν Emi ή Ema αναλόγως το ποιος είναι. .
Είπα και έδωσα το χέρι μου για χειραψία..
Εκείνος ένωσε την παλάμη του με την δικιά μου και μου χαμογέλασε.
Τ:Χάρηκα για την γνωριμία...
Ε:Παρομοίως!! Του χαμογέλασα...
Άδειασε το καλάθι μου και άρχισε να περνάει το κάθε προϊόν από τον ταμειακό αισθητήρα(ή όπως αλλιώς λέγεται).
Εγώ έβαζα τα πράγματα στις τσάντες και τα τοποθετούσα δίπλα από το ταμείο (που έχει χώρο για να αφήνεις τις σακούλες σου εκεί).
Ε:Πόσο κάνουν;
Τ:36,503.41 ₩ (27.60 €)
Έβγαλα τα λεφτά μου και του τα έδωσα...
Τ:Δεν θέλετε να σας βοηθήσω...Είναι πολλές οι σακουλες.
Ε:Δεν χρειάζεται..Τα καταφέρνω και μόνη μου...
Τ:Είστε σίγουρη;
Ε:Αχχ μην μου μιλάς στον πληθυντικό ..Εξάλλου έχεις δουλειά, δεν μπορείς να φύγεις ακόμα κι αν ήθελα βοήθεια...
Τ:Μην ανησυχείς...το μαγαζί είναι δικό μου. Μπορώ να το κλείσω και για 5 λεπτά...
Ε:Ευχαριστώ που προσφέρθηκες αλλά πραγματικά είναι εντάξει...
Τ:Καλά..
Είπε και μου ξαναχαμογέλασε
Εγώ έφυγα από το μαγαζί και άρχισα να περπατάω προς το σπίτι μου..
Κάποια στιγμή ένιωσα να μουδιάζουν τα δάχτυλα μου και να μην μπορώ να κρατήσω τις σακούλες άλλο...
Έκατσα σε ένα παγκάκι να ξεμουδιάσω τα δάχτυλα μου...
Πήρα τις σακούλες και συνέχισα τον δρόμο μου...Λίγο πριν φτάσω σπίτι μου ένιωσα κάποιον να μου τραβάει τις σακούλες και να περπατάει δίπλα μου...
Γύρισα να κοιτάξω...
Ε:TAE? 

Λεξεις:645 (μικρό ήταν αυτό)

The Dancer Next Door -P.J.M. #kpopcomp20 #kpopbook20Where stories live. Discover now