Κεφάλαιο 28

67 10 4
                                    


"Τι είσαι;" Τον ρώτησα έκπληκτη..
"Ερωτευμένος μαζί σου.. Είναι λίγες μέρες που το έχω καταλάβει γιαυτό δεν σου είχα πει κάτι τόσο καιρό" Ειπε ο Baekhyun και κατέβασε το κεφάλι...

"Ξερω ότι τα έχεις με τον Jimin και ότι δεν πρόκειται ποτέ να τον χωρίσεις για κάποιον άλλον.. Απλά όφειλα να στο πω.. Γιαυτό και αποφάσισα να.. " Είπε και με κοίταξε..

" Να τι; " Τον ρώτησα..
" Να σταματήσουμε να βρισκόμαστε.. Θα ήταν και για τους δύο μας καλύτερο.. Εγώ θα σε ξεπεράσω και εσύ δεν θα έχεις θέματα με το αγόρι σου.. Μόλις καταφέρω και σε ξεπεράσω θα ξαναμιλήσουμε αλλά μέχρι τότε δεν ξέρω.. Καταλαβαίνω ότι προκαλώ πρόβλημα στην σχέση σου με τον Jimin και δεν θέλω να είμαι εγώ η αιτία αν χωρίσετε " Είπε και χαμήλωσε το κεφάλι ξανά..

" Baek-ah τι λες; "Τον ρώτησα και τον κοίταξα με απορημένο ύφος..

" Την αλήθεια Emily.. Το καλύτερο είναι αυτο και για τους δύο μας " είπε και με κοίταξε..

" Δεν ξέρω τι να πω, πραγματικα... " κοίταξα κάτω.

" Θα φύγω από τη Σεούλ.. Ίσως και εκτός Κορέας, δεν ξέρω ακόμα" Είπε και μου χαιδεψε τον ώμο..

" Τουλάχιστον.." Είπα και εσκυψα το κεφάλι.. Εκείνος με κοίταξε με ερωτηματικό ύφος..

" Στέλνε μου όποτε θες" Του είπα και συνέχισα να κοιτάω κάτω..

" Φυσικά.. Δεν χρειαζόταν να το πεις"
Είπε και αφού μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο, είπε αντίο και εξαφανίστηκε από το οπτικό μου πεδίο...

Ανέβηκα γρήγορα τις σκαλες και αφού έφτασα στον όροφο όπου έμενα μπήκα στο σπίτι και έκλεισα βιάστηκα την πόρτα.. Άφησα τα πράγματα μου στις θέσεις τους και έτρεξα γρήγορα στη τουαλέτα...

Μπηκα στην ντουζιέρα αφού έβγαλα τα ρούχα της δουλειάς και άρχισε το καυτό νερό να τρέχει στο κουρασμένο σώμα μου...

Μετα από περίπου 20 λεπτά βγηκα και πήγα στο δωμάτιο όπου ντύθηκα ζεστά και βούτηξα κάτω από τα σκεπάσματα...

Τα λόγια του τριγυρνούσαν στο μυαλό μου "Ειμαι ερωτευμένος μαζί σου"..

Έφερα τα γόνατα μου στήθος και αναστέναξα πριν ενώσω το κούτελο με τα γόνατα μου..

Κα0ως έτσι με πήρε ο ύπνος χωρίς να το καταλάβω..

Jimin's Pov

Γύρισα σπίτι εξουθενωμένος μετά από ωρες προβών στην εταιρία με τα υπόλοιπα παιδιά..

The Dancer Next Door -P.J.M. #kpopcomp20 #kpopbook20Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora