Κεφάλαιο 18

127 28 3
                                    

Flashback

Χτύπησα το κουδούνι του σπιτιού της Ga Eun...

G:Καλημέρα..
Είπε όταν άνοιξε την πορτα...
Προχώρησα μέσα στο σπίτι...

J:Καλημέρα...

Στάθηκα όρθιος στην μέση του σαλονιού...

G:Τι έγινε αγάπη μου;
Είπε και πλησίασε για να με φιλήσει αλλά εγώ την έσπρωξα απαλά μακριά μου...

Έβγαλα τις φωτογραφίες από την τσέπη μου...

J:Αυτό έγινε!

Είδε τις φωτογραφίες και έμεινε με ανοιχτό το στόμα...

G:Jimin να σου εξηγήσω!..Δεν-
J:Δεν είναι αυτό που νομίζω;

Έμεινε σιωπηλή...

J:Η γνωστή δικαιολογία...

Τα μάτια της άρχισαν να δακρύζουν...

J:Πόσο καιρό γινόταν αυτό πίσω από την πλάτη μου ; ΕΕ; ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΑΜΩ!

Της φώναξα...
Ήμουν τόσο πολύ θυμωμένος και μέσα μου ένιωθα την οργή αλλά πιο πολύ ένιωθα προδομένος...

Της είχα δώσει τα πάντα...Αυτά τα 2 ΓΑΜΗΜΕΝΑ Χρόνια που ήμασταν μαζί...Ήμουν έτοιμος να την ζητήσω από τον πατέρα της...

Ευτυχώς που δεν το έκανα...
Ευτυχώς που έμαθα γρήγορα...
Ευτυχώς που ξεμπέρδεψα γρήγορα πριν κάνω καμιά μαλακία...

G: Έναν χρόνο περίπου...
J:Έναν γαμημενο ολόκληρο χρόνο το έπαιζες διπλό ταμπλό...Γιατί όλο αυτό; Γιατί; ΕΝΑΝ λόγο πες μου...Και σκέψου να είναι πειστικός..!

G:Απλά...δ-δεν μπορούσα να συνεχίσω με εσένα...Έλειπες όλη την ώρα για πρόβες...Περνούσες πιο πολύ χρόνο με τα αγόρια πάρα με εμένα...

J:Ωραία..γιατι δεν το τελείωσες από την αρχή ; ΑΝ Είχες λίγο σκεφτεί τι θα μπορούσε να γίνει...Τώρα δεν θα βρισκόμουν εδώ...Δεν θα μιλούσαμε καν...Αλλά τι νομίζεις ότι τώρα δηλαδή θα μιλάμε;

G:Τι - τι εννοείς;

J:Αυτό που κατάλαβες! Χωρίζουμε...Και δεν θέλω να σε ξαναδώ...Ποτέ στην ζωή μου...Και ΑΝ με δεις εσύ ποτέ σου, ΜΗΝ τολμήσεις να μου μιλήσεις...

Της φώναξα και έφυγα από το σπίτι της...

G:Δεν τελειώσαμε εμείς...Θα τα ξαναπούμε...
Μου φώναξε από την πόρτα...

Μπήκα στο αμάξι και χάθηκα μέσα στους δρόμους της Daegu...Είχα δρόμο ακόμα μέχρι να μπω μέσα στη Σεούλ όταν η οθόνη του κινητού μου φωτιστικε...

The Dancer Next Door -P.J.M. #kpopcomp20 #kpopbook20حيث تعيش القصص. اكتشف الآن