Κεφάλαιο 25

115 22 3
                                    


"JIMIN ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΣΟΥ ΤΡΈΧΑ!"
Του φώναξα όσο πιο δυνατά μπορούσα καθώς έβλεπα δύο άντρες να με πλησιάζουν...

"EMILY!" Φώναξε και έτρεξε προς τα εμένα...

Ενας πυροβολισμός ακούστηκε κάνοντας το σώμα του να σταματήσει να κινείτε...

Έκανε ένα βήμα μπροστά σέρνοντας το πόδι του και προσπαθώντας να με πλησιάσει...

Αλλος ένας πυροβολισμός και το σώμα του λύγισε προς τα πίσω..
Εκείνος όμως δεν λύγισε..

"Jimin γαμωτο φύγε!" Του φώναζα συνέχεια αλλά εκείνος συνέχιζε να κάνει βήματα μπροστά... Ήταν ελαχιστα μέτρα μπροστά μου..

"Σε παρακαλώ" Ψυθιρισα καθώς απο τα μάτια μου έτρεχαν ποτάμια δακρύων...

Αλλος ένας πυροβολισμός και το σώμα του έμεινε ακίνητο.. Λίγα λεπτά αργότερα όμως έπεσε αρκετά κοντά μου ώστε να τον φτάσω και να τον βάλω στην αγκαλιά μου καθώς έκλαιγα υπερβολικά πολύ...

" Γιατί είσαι τόσο βλακας μου λες;" Του φώναξα ενώ έκλαιγα...
"Δεν είμαι βλακας αλλά ερωτευμένος" Ειπε και χαμογέλασε όσο μπορούσε...
"Σου είπα να φύγεις ηλιθιε!" Του φώναξα ξανά ενώ έκλαιγα με λυγμούς πλέον...

Εκείνος σήκωσε το χέρι του και έβαλε την παλάμη του στο μάγουλο μου... Μου χαΐδευε το μάγουλο όσο κοιταζομασταν για μερικά δευτερόλεπτα...

"Είχα ορκιστεί να μην σε αφήσω ποτέ.. "Ειπε και η φωνή του δυνάμωνε...
"ΓΑΜΩ το κεφάλι σου Γιατί;" Φώναξα όσο χτυπούσα το χέρι του..
"Γιατί σαγαπαω" Ειπε εκείνος και ένωσε τα χείλη μας...

Η γευση των χειλιών του μαζι με το αιμα ήταν περίεργη γιαυτό κι εγώ τραβήχτηκα...

" Κι εγώ σαγαπω βλακα" Είπα κι χαμογελάμε ο ένας στον άλλον...

"Τουλαχιστον θα φύγω από αυτόν τον κόσμο γνωρίζοντας ότι κάποιος με αγάπησε αληθινά" Ειπε αρκετά αδύναμα δυσκολεύοντάς με να τον ακούσω...

Έκλεισε τα μάτια του και ξεροκαταπιε...

Μερικά λεπτά πέρασαν έτσι και ένιωσα το σώμα του βαρύ όπως και το χέρι του να κυλάει από το μάγουλο μου πάνω του...

"Jimin?" Τον σκουντηξα..
"Jimin!" Του φώναξα και τον ξανασκούντηξα...
"JIMIN!" Ουρλιαξα και άφησα όλα τα δακρεια μου να τρέξουν...

°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
"JIMIN!" Ουρλιαξα και πετάχτηκα από το κρεβάτι υδρωμενη...
Ανάπνεα βαριά και δυνατά...

The Dancer Next Door -P.J.M. #kpopcomp20 #kpopbook20Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon