Κεφάλαιο 15

106 30 14
                                    

Ε:Λοιπόν εμένα...Βασικά εγώ δεν τους μπορώ αυτούς...Είναι τόσο πέφτουλες και μου σπάνε τα νεύρα...

J:Άαα...μόνο γιαυτό δηλαδή το ειπες;

Τον είδα που απογοητεύτηκε...
Χαμηλωσε κατευθείαν το κεφάλι του και άρχισε να παίζει με το πιρούνι τα noodles του...

Ε:Jimin έγινε κάτι;
J:Όχι όχι...Απλά θέλω να πάμε και κάπου αλλού...Θες να φύγουμε;
Ε:Ναι...

Σηκωθήκαμε από το τραπέζι...

Ε:Πάω να πληρώσω και έρχομαι...
Είπα και γύρισα να φύγω αλλά μου κράτησε το χέρι...
Γύρισα και τον κοίταξα με απορημένος ύφος...

Χαμογέλασε αχνά...

J:Έχω ήδη πληρώσει...
Ε:Πότε προλαβες πάλι;
J:Μυστικό!

Είπε και με τράβηξε από το χέρι βγαίνοντας μαζί από το εστιατόριο...
Μπήκαμε στο αμάξι του...
Ε:Που πάμε;
J:Έκπληξη...

(...)

Σε ολη την διαδρομή τον είχα ζαλίσει να τον ρωτάω που πάμε...
Μισή ώρα ήταν η διαδρομή...
J:Φτασαμε

Μου είπε και γύρισα να δω το τοπίο...

Με είχε φέρει σε μια παραλία...
Είχε και ένα μικρό μόλο εκεί πέρα που ήταν με βράχους χτισμένο και πάνω του έσκαγε το κύμα...Από εκεί απολάμβανες την θέα της λίγο φουρτουνιασμένης θάλασσας και τα αστέρια στον ουρανό όπως και το κρυμμένο φεγγάρι από τα λίγα σύννεφα...

Βγήκα από το αμάξι έβγαλα τις γόβες μου και άρχισα να περπατάω ξυπόλυτη στην άμμο...Πάτησα σε έναν βράχο και ανεβήκαμε στο μόλο...Με προσοχή άρχισα να περπατάω πάνω στους βράχους...Πήγα δίπλα στην θάλασσα και έκατσα σε έναν βράχο..Έβαλα τα χέρια μου πίσω από την πλάτη μου ακουμποντας τα κατω και στηριξα το υπόλοιπο μου σώμα εκεί...Σήκωσα το κεφάλι μου και άρχισα να κοιτάω τα αστέρια...
Ένιωσα μια παρουσία δίπλα μου και γύρισα να τον κοιτάξω...
Εκείνος είχε έρθει κοντά μου και είμαστε να σε απόσταση αναπνοής...Όσο πλησιάζαμε η καρδια μου άρχισε να χτυπάει ακόμα πιο δυνατά...

Ξαφνικά μου είπε...

J:Κοίτα ένα πεφταστέρι!!Κανε γρήγορα μια ευχη...

"Εύχομαι αυτήν την στιγμή να με φιλήσει"

Ε:Έκανα...Εσύ;
J:Κι εγώ;
Ε:Τι ευχήθηκες;
J:Μα δεν θα πράγματοποιηθει αν σου πω...
Ε:Δεν παίζει ρόλο στο αν θα μου πεις ή όχι τι ευχήθηκες, στο αν θα πράγματοποιηθει η ευχή σου...Πρέπει να το θες πολύ για να το πραγματοποιήσεις...
J:Λοιπόν το θέλω...Πιο πολύ απ όσο νομίζεις...
Ε:Τότε καντο πραγματικότητα...

The Dancer Next Door -P.J.M. #kpopcomp20 #kpopbook20Where stories live. Discover now