Κεφάλαιο 10

136 31 6
                                    

J:Χορεύουμε;

Εεε;

Ε :Εμμ...Μήπως είναι νωρίς ακόμα;

Όοο μην γίνεσαι ξενέρωτη τώρα! !

Σου είπα ποτέ εσένα να σκάσεις;

Οχι!

Στο λέω τώρα! Σκάσε...

Καλά!

J:Αν δεν θες δεν υπάρχει πάντως θέμα...

Είπε και έκατσε ξανά δίπλα μου...

Ε:Όχι τι λες; φυσικά και θέλω...Απλά είναι νωρίς ακόμα...
J:Για τίποτα δεν είναι νωρίς...Αφού θες αντε σήκω!..
Είπε και σηκώθηκε και με άρπαξε από το χέρι πηγαίνοντας μας στην πίστα και κολλόντας τα σώματα μας...

Τοποθέτησε τα χέρια του στην μέση μου και τα δικά μου γύρω από τον αυχένα του..

Κοιταζόμασταν για πολλή ώρα στα μάτια όση ώρα χορεύαμε "μπλουζ" (Ναι χορεύει και μπλουζ ο Jimin😂😂Άαα όταν εννοώ μπλουζ εννοώ ότιδηποτε τραγούδι αλλά με αργό ρυθμο)

Εκείνος χαμήλωσε το βλέμμα του προς τα χείλια μου..Τώρα πια κοιτούσε μια τα μάτια μου και μία τα χείλη μου εφόσον ο ίδιος δαγκώνει τα δικά του...

Τα πρόσωπα μας άρχισαν να πλησιάζουν...Όταν βρεθήκαμε σε απόσταση αναπνοής και ήμασταν έτοιμοι να φιληθούμε, ενας μεθυσμένος έπεσε πάνω μου κάνοντας με να παραπάτησω και να γλιστρήσω αλλά χωρίς να πέσω...κοίταξα μπροστά μου και είδα τον Jimin σκυμμένο ,να με κραταει απο την μέση μου για να μην πέσω...
Ίσιωσατο σώμα μου και του είπα.
Ε:Πάμε να κάτσουμε ;
J:Ναι πάμε..

Γυρίσαμε πίσω στις θέσεις μας και κάτσαμε και ήπιαμε τα ποτά μας...Εγώ ήπια βότκα λεμόνι και ο
Jimin ένα ουίσκι με παγο...(με την καμία Παναγία δεν θα έπινε ο mochi μας τέτοιο..Αλλά τέλος πάντων)

Αφού το ήπια πήγα στον μπαρ και είπα του barman να μου βάλει άλλο ένα...Το πήρα και επέστρεψα στο τραπέζι μας...

Ο Jimin με κοίταξε περίεργα...

J:Κι άλλο θα πιεις;
Ε:Ναι γιατί;
J:Μηπως καλύτερα να μην το πιεις;Αν δεν είσαι συνηθισμένη θα σε πειράξει...
Ε:Δεν θα με πειράξει...

Του είπα και ήπια μια μεγάλη γουλιά από το ποτό μου πίνοντας το μισό ποτήρι...

J:Βρε κοριτσάκι μου...Μην πιεις άλλο...

Είπε και μου πήρε το ποτήρι από τα χέρια...

Ε:Μια χαρά είμαι Jimin!

The Dancer Next Door -P.J.M. #kpopcomp20 #kpopbook20Where stories live. Discover now