Κεφάλαιο 21

94 20 6
                                    

"Θα σταματήσεις να κλαις;.." Μου είπε και εγώ τον κοίταξα για μια στιγμή στα μάτια ενώ συνέχισα να κλαίω...

"Είμαι σίγουρος ότι θα λυθεί η παρεξήγηση μεταξύ σας... Αλλα σε παρακαλώ μην κλαις.. Δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι" Ειπε και μου σκούπισε τα μάγουλα με τους αντίχειρες του...

" Πρ-πρέπει να π-πάω σπίτι..πρ-πρέπει να του μι-μιλήσω" είπα μέσα στα αναφυλιτά μου...

" Είσαι σίγουρη; " Με ρώτησε...Κουνησα το κεφάλι μου καταφατικά και ξεκινήσαμε προς την πολυκατοικία που μένω...

"Σε ευχαριστώ.. Και συγγνωμη για όλο αυτό" Του είπα καθώς του έκανα μια μικρή και σύντομη αγκαλιά...

" Μην σκέφτεσαι εμένα... Πήγαινε πάνω και μίλα του... Είναι κρίμα να είστε μαλωμένοι" Τον κοίταξα κι εκείνος με χαιρέτισε αφού έφυγε προς μια άγνωστη κατεύθυνση για εμενα..

Ξεφυσηξα και μπήκα στην πολυκατοικία καθώς άρχισα να ανεβαίνω τα σκαλοπάτια μέχρι τον όροφο που μένουμε...

Έφτασα έξω από την πόρτα του...
Σήκωσα το χέρι μου να χτυπήσω την πόρτα αλλά δεν το έκανα..
Διστασα...

Γύρισα πλάτη προς την πόρτα, έτοιμη να φύγω...

Έκανα ένα βήμα αλλά στάθηκα εκεί σκεπτόμενη αν κάνω το σωστό...

Φυσικά και πρέπει να του μιλήσω, να του εξηγήσω...

Γύρισα ξανά προς την πόρτα και έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω..

Μετά από μερικά λεπτά άνοιξε την πόρτα...

Σήκωσε το κεφάλι του και με αντίκρισε...

"Τι θες εδώ; Πήγαινε στον φιλαράκο σου!" Μου επιτέθηκε και πήγε να κλείσει την πόρτα...

Πρόλαβα και έβαλα το πόδι μου, κρατώντας την πόρτα ανοικτή...

"Jimin άσε με να σου μιλήσω.. Πρέπει να σου εξηγήσω.." Είπα και εκείνος ανοιξε την πόρτα κοιτώντας με νευριασμενος...

"Να μου εξηγήσεις τι; Τι ακριβώς πρέπει να μάθω;" Φώναξε...

"Ασε με να μπω μέσα... Θα μας ακούσει όλη η πολυκατοικία" Του είπα ήρεμα συγκρατώντας τα δάκρυα μου...

"Δεν με νοιάζει να μας ακούσουν! Λεγε! Σε ακούω!" Μου φώναζε...

"Είναι απλά ένας παλιός μου φίλος.. Τίποτα παραπάνω στο ορκίζομαι.. Ειχε φύγει από την Κορέα για πολύ καιρό και τώρα ξαναγύρισε.. Ήμασταν κολλητοί για πολλά χρόνια και μετά χαθήκαμε... Μου ζήτησε απλά να βρεθούμε γιατί του έλειψα... Αυτο είναι όλο... Δεν τρέχει τίποτα με εμένα κι αυτον" Είπα όσο πιο ημέρα μπορούσα...

The Dancer Next Door -P.J.M. #kpopcomp20 #kpopbook20Where stories live. Discover now