Κεφάλαιο 23

86 19 9
                                    

Jimin's POV

Έφυγα από το στούντιο σκεπτόμενος τρόπους ώστε να με συγχωρέσει η Emily...

Είμαι απαράδεκτος και δεν της αξίζω..
Αντί να την αφήσω να μου εξηγήσει,της είπα πράγματα που ούτε ίσχυαν και ούτε τα εννοούσα...
Ξερω ότι τα είπα πάνω στα νεύρα μου και ξέρω ότι είναι πολύ πληγωμένη αυτήν την στιγμή...

Κι εγώ είμαι πληγωμένος...
Οχι για αυτό που έγινε...
Αλλα γιατι έκανα κάτι το οποίο δεν ήθελα να κάνω ποτέ στην Emily..
Την πληγωσα..

Είχα φτάσει πλέον στην πολυκατοικία και ανέβαινα τα σκαλοπάτια...
Μολις έφτασα έξω από την πόρτα του σπιτιού μου όμως άρχισε να χτυπάει το κινητό μου...

Χαμογελασα στην ιδέα ότι ίσως να είναι η Emily αλλά όχι.. Ήταν ο Tae...
Το Σήκωσα..

"Γειά σου Tae.." Είπα μόλις μπήκα μέσα στο διαμέρισμα μας...
"Jimin είσαι σπίτι;" Ειπε ανήσυχος..
"Μολις μπήκα.. Τι έγινε;" Τον ρώτησα αφού άφησα τα κλειδιά στο κουτί που κρεμάμε τα κλειδιά μας...

"Ειναι εκεί η Emily; " Ειπε ακόμα πιο πολυ ανήσυχος...
"Περίμενε να δω" Του είπα καθώς κοίταξα όλο το σπίτι..

"Δεν έχει έρθει.. Μα καλά με εσένα δεν είναι; " Τον ρώτησα..
" Το πρωί ήταν εδώ.. Αλλα όταν γύρισα έλειπε.. Την έχω πάρει 10 φορες τηλέφωνο και συνέχεια λέει ότι είναι κλειστό.. Έχω πάει και στο πάρκο και δεν είναι εκεί.. Τι θα κάνω αν δεν την βρω;" Ειπε ενώ ξεφυσηξε δυνατά...

" Μισό.. Εννοείς ότι είναι εξαφανισμένη; " Τον ρώτησα κάπως φωναχτά ενώ κι εγώ αρχισα να ανησυχώ...

" Αυτό ακριβώς σου λέω.. "Ειπε χαμηλόφωνα..
" Βγαίνω να ψάξω έξω... Κάνε κι εσύ το ίδιο σε παρακαλω" Είπα και έκλεισα το τηλέφωνο...

Πήρα τα κλειδιά και έφυγα φουριόζος από το σπίτι...

Πηγα στο πάρκο.. Στο παγκάκι που είχαμε κάτσει και μιλήσαμε πρώτη φορά... Δεν ήταν όμως εκεί...

Πήγα στην παραλία... Στο μολο που την είχα φιλήσει πρώτη φορά.. Ούτε εκεί ήταν...

Έτρεχα σε όλους τους δρόμους της Σεούλ σαν μανιακός φωνάζοντας το όνομα της...

Ξαναγύρισα στο σπίτι απελπισμένος, χωρίς κανένα ίχνος της...Χωρίς καμία πληροφορία σχετικά με το που βρίσκεται και με το αν είναι καλά...

Μπήκα στο δωμάτιο μας και ξάπλωσα στο κρεβάτι, πήρα το μαξιλάρι της που μύριζε το άρωμα της και το αγκάλιασα σφικτά καθώς αρχισαν να τρέχουν λίγα δάκρυα από τα μάτια μου...

The Dancer Next Door -P.J.M. #kpopcomp20 #kpopbook20Where stories live. Discover now