Πάλι το κεφάλι μου πάει να σπάσει από την αϋπνία...Ο λόγος; Μία λέξη... Γείτονας!! Σίγουρα θα καταλάβατε τι εννοώ!
-Φασαρία
-Πολύ Φασαρία
-Πάρα Πολύ Φασαρία
Δεν τον αντέχω!!Έκανα υπομονή μόνο για τον αδερφό μου..
Δεν με είχε δεί ποτέ να νευριάζω ή να βρίζω μπροστά του...
Δεν ήθελα να μάθει να μην σέβεται ή να συμπεριφέρεται άσχημα...
Ανεξαιρέτως ότι, αυτά που δεν θα μάθαινε από εμένα ΣΊΓΟΥΡΑ θα τα μάθαινε απο άλλους..!!Ο αδερφός μου, ο MinJun, σπουδάζει στην Αγγλία και είναι 19 χρονών ,1 έτος στην Παθολογία.
(δεν βάζω φώτο..φανταστείτε τον όπως θέλετε εσείς....το ίδιο ισχύει και για την Emily ...φανταστείτε απλά τον εαυτό σας στην θέση της όπως κάνω κι εγώ)Εγώ...! Εγώ λοιπόν είμαι ένα κατεστραμένο 'Ων. Απο τότε που πέθανε η μητέρα μου σε εκείνο το τροχαίο μένω μόνη μου σε ένα διαμέρισμα μίας πολυκατοικίας και δουλεύω ως σερβιτόρα σε μια καφετέρια!
Ξέχασα να προσθέσω το κυριότερο!!
Είμαι Ελληνίδα αλλά ζώ στην Κορέα εδώ και 2 χρόνια γιατί ήθελα να φύγω από το σπίτι στο οποίο μας παράτησε ο πατέρας μας μετά τον θάνατο της μητέρας μου.. Ήθελα κι εγώ και ο MinJun να ξεχάσουμε τα παλιά και να κάνουμε μία νέα αρχή...Το πιο βασικό όμως είναι ότι θέλαμε να αλλάξουμε περιβάλλον γιαυτό και πήγε αυτός στην Αγγλία και εγώ στη Κορέα...Γυρνάμε στο θέμα μας όμως...
Το θέμα : Γείτονας 😧Τώρα έχει ησυχία..λογικά θα λείπει
Μακάρι να έλειπε κάθε μέρα!!😈😈
Να πω την αλήθεια δεν τον ήξερα...Παρόλο που είναι γείτονάς μου δεν τον ήξερα καθόλου...Το μόνο που είχα δεί ήταν την πλάτη του μερικές φορές όταν έφευγε απο την πολυκατοικία για να πάει λογικά στην δουλειά του..Ή σε κάποιο μέρος το οποίο μόνο αυτός ήξερε..
Μετά που γυρνάει σπίτι βάζει τέρμα την μουσική και σηκώνει όλη την πολυκατοικία στο πόδι...
Οι μισοί φεύγουν για να αποφύγουν την φασαρία και οι άλλοι μισοί του κάνουν παράπονα όποτε τον βλέπουν να βγαίνει από το διαμέρισμά του.
Εγώ που δεν τον βλέπω ποτέ, πηγαίνω και του κάνω παράπονα κοπανόντας την πόρτα του κάθε μέρα . Το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να βράζουν τα νεύρα μου κάθε φορά και η υπομονή να φτάνει τα όριά της..!!Μπορεί να το κάνει κι επίτηδες όμως για να μου σπάσει τα νεύρα !! Δεν ξέρω...
Μερικές φορές που έκανε ησυχία είχα πάει έξω απο την πόρτα του και του φώναζα να μην κάνει φασαρία αλλά μάλλον ή δεν πήγαινα την σωστή στιγμή ή απλά δεν ήταν μέσα...
BINABASA MO ANG
The Dancer Next Door -P.J.M. #kpopcomp20 #kpopbook20
FanfictionΗ Emily και ο Jimin. Δύο κοντινά διαμερίσματα. Η Emily ένας ήσυχος αλλά ευχάριστος χαρακτήρας. Ο Jimin, ο μπελάς της διπλανής πόρτας. Παρόλα αυτά, η Emily θα είναι στο τσεπάκι για να την πετάξει στον δρόμο ο ιδιοκτήτης της πολυκατοικίας, κύριος Jung...