Κεφάλαιο 20

122 21 3
                                    

!!! Λοιπόν αναγνώστες μου...Οπως θα καταλάβατε σε αυτό το κεφάλαιο, έχω αλλάξει τον τρόπο που γράφω... Κατάλαβα ότι δεν με βολεύει καθόλου ο τρόπος που έγραφα μέχρι τώρα...Όποτε πιστεύω κι για εσάς να είναι πιο εύκολος, ώστε να καταλαβαίνετε κάθε στιγμή των κεφαλαίων.. Ευχαριστώ και Καλό Διάβασμα!!!

---------------------------------------------------------

Ξύπνησα από τις ακτίνες του ήλιου που προσπαθούσαν να εισχωρήσουν μέσα από τα βλέφαρά μου...

Έβαλα το χέρι μου μπροστά από τα μάτια μου σταματώντας τις ακτίνες να με ενοχλούν και να εμποδίζουν την όραση μου...

Ίσιωσα τον κορμό μου ώστε να σηκωθώ από το κρεβάτι... Φυσικά δεν είναι ότι καλύτερο να αποχωρίζεσαι το μαλακό και ζεστό κρεβατάκι σου.. Ειδικά οταν υπαρχει ένας Jimin πάνω του να κοιμάται...

Χαμογέλασα στην θέα του αγοριού μου να κοιμάται με το στόμα του ελάχιστα ανοικτό βγάζοντας μερικούς περίεργους θορύβους...

Αφού πέρασαν μερικά λεπτά με εμένα στο κρεβάτι να παρατηρώ το κοκκινομάλικο αγόρι δίπλα μου,πηρα την απόφαση να σηκωθώ από το κρεβάτι επιτέλους και να πάω στο μπάνιο του δωματίου του...

Έκανα τα απαραίτητα και μετα στάθηκα μπροστά από τον καθρέπτη για να χτενισω τα μαλλιά μου... Τα έκανα γρήγορα μια αλογοουρά και πήγα στην ντουλάπα να βρω ρούχα...

Έβαλα ένα μαύρο τιραντενιο μπλουζακι κι ένα γκρι σορτσάκι και κατέβηκα στην κουζίνα για να φτιάξω πρωινό...

Έφτιαξα πρώτα απολα καφέ για να πιω εγώ και μετά έβαλα πάνω στο τραπέζι φρυγανιές, μαρμελάδες, μέλι και μερικές κρεπες με σοκολάτα που είχα φτιάξει...

Εφόσον ο Jimin δεν είχε ξυπνήσει ακόμα, εγώ ξεκίνησα να καθαρίζω το σαλόνι με σκοπό να περάσει πιο γρήγορα η ώρα μου...

Λίγη ώρα μετά άκουσα στην σκάλα βήματα και έτσι κάρφωσα το βλέμμα μου εκεί...

Είδα τον Jimin να κατεβαίνει με το μποξερακι... Στην θέα του χαμογέλασα καθώς είχε τα μαλλιά του ανακατεμένα και παραπατούσε από την νύστα...

Πήγα προς την κουζίνα κι εγώ για να του φτιάξω να φάει...

Με πλησίασε και με πήρε αγκαλιά καθώς έβαλε το κεφάλι του στον ώμο μου...

"Καλημερα.." Ειπε με την βαριά αγουροξυπνημενη του φωνή..

"Καλημέρα.." Είπα και έπιασα μια φρυγανιά βάζοντας πάνω λίγο μαρμελάδα...

The Dancer Next Door -P.J.M. #kpopcomp20 #kpopbook20Donde viven las historias. Descúbrelo ahora