Ανέβηκα τις σκάλες τρέχοντας μέχρι τον 5ο όροφο..
Είχα σκοντάψει αρκετές φορές μέχρι να φτασω έξω από την πόρτα του...Χτύπησα την πόρτα τόσο δυνατά που νόμιζα ότι από στιγμή σε στιγμή θα έσπαγε...
Εκείνος άνοιξε την πόρτα με κατεβασμένο το κεφάλι...
Σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε..
Τα μάτια του γουρλωσαν στην θέα μου..Κοίταξα τα μάτια του και μετά τα ορισμένα χείλη του...
"Emily" Ψυθιρισε σιγανά λες και ήθελε να τον ακούσω μόνο εγώ...
Ορμηξα πάνω του χωρίς να πω κουβέντα και τον φίλησα...
Άγρια και παθιασμένα..
Ήταν σαν να είχα να τον δω χρόνια...
Αλλά αυτή η μία μέρα μου φάνηκε αιώνας...Τον εσπρωξα προς τα μέσα και έκλεισα την πόρτα με το πόδι μου..
Τον έριξα στον καναπέ καθώς ανέβηκα από πάνω του βάζοντας τα πόδια μου δεξιά και αριστερά της λεκάνης του...
Εκείνος με απομάκρυνε βάζοντας τις παλαμες του στα μάγουλα μου..
"Συγγνώμη μωρο μου...Συγγνώμη που δεν σου έδωσα περιθώρια να μου εξηγήσεις.." Ειπε σπάζοντας λίγο η φωνή του στο τέλος...
"Μην ζητάς συγγνώμη... Είναι δικό μου το λάθος... Επρεπε να σε ειδοποιήσω πριν φύγω..." Είπα καθώς εσταξε ένα δάκρυ από τα μάτια μου..
Εκείνος τα σκουπησε με τον αντίχειρα μου...
" Απλά ήθελα να τον δω μετά από τόσα χρόνια" Είπα και έβαλα το κεφάλι μου στο κενό του λαιμού του καθώς εκείνος μου χαιδευε την πλάτη...
" Πάει τώρα αυτό.. Πέρασε.. Όλα καλά" Ειπε και μου έδωσε ένα φιλί στον λαιμό...
"Μου έλειψες..." Ψυθιρισα και του άφησα ένα μικρής διάρκειας φιλί στο μαγουλο...
"Μμμμ" Ειπε εκείνος και έκλεισε τα μάτια του...
"Εσενα;" Είπα και τον κοίταξα...
"Τι εμένα;" Ρώτησε...
"Σου έλειψα καθόλου;" Ρώτησα σαν παιδάκι περιμένοντας να ακούσω αυτό που ήθελα να ακούσω.."Μπα... Ούτε που κατάλαβα την απουσία σου" Ειπε χαλαρός...
"Συγγνωμη;" Είπα και σηκώθηκα από τα πόδια του...
Εκεινος γέλασε...
"Αρα να φύγω! ... Δεν με θες εδώ!.. " Είπα λίγο τσαντισμενη με την απάντηση του...
Άκου εκεί δεν του έλειψα καθόλου..
Του βλακα..." Όχι! Πας καλα; ΤΙ θα κάνω αν φύγεις ξανά; " Ειπε και με πλησίασε...
VOUS LISEZ
The Dancer Next Door -P.J.M. #kpopcomp20 #kpopbook20
FanfictionΗ Emily και ο Jimin. Δύο κοντινά διαμερίσματα. Η Emily ένας ήσυχος αλλά ευχάριστος χαρακτήρας. Ο Jimin, ο μπελάς της διπλανής πόρτας. Παρόλα αυτά, η Emily θα είναι στο τσεπάκι για να την πετάξει στον δρόμο ο ιδιοκτήτης της πολυκατοικίας, κύριος Jung...