Bir serçe olmak isterdim. Uçsuz bucaksiz göklerde hür olmanın engin basamaklarında dans edip ,Vangölünün huzurlu tonuna kanat açmak.
Ve birde iki mavi arasında cigerlerim patlayana kadar soluksuz kanat çırpmak ve sonunda iki maviden birine teslim olmak ve yine yaşamın dört nala koştuğu ölüm yokuşunda Berzaha uçmak isterdim.
Avcılıkta mahir olan bir şahin, şen şakrak papağan olmak değildi muradim. Bir avuç daam kırık çömleğe benzeyen yuvam olsun isterdim
Bir lokma etiyle kanatları sonsuzluğa açık , sırtı masivaya dönük, gamı, tasası uçmak ve bir yudum su! Olan bir derviş misali yaşamak isterdim.
Güle meftun bir bülbül değil ölüme ve ölümsüzlüğe hevesli bir serçe olmak
Hep yeniden doğuşun ve sonsuz başlangıcın ana yurduna göçmek. Yeşilin elli tonuna bürünmüş yeryüzünün değerli taslarla süslü gerdaninda uyumak. Öyle soluksuz ve derin bir uyku değil serceler ne kadar uyuyorsa o kadar uyumak isterdim.
kar mi ? yağmur mu ? ıslatmış umrunda olmazdi kanatlarimi. ben ki varlığı şükür, teslimiyet ve ölüm arasında minicik yolcu bana ne etsin kar, kış ,kıyamet,
Sonra gökkuşağının hevtu rengine dalıp ayni yanık ve efsunlu besteyi şakısam sadece siyah ve sadece gri olan insanligin semasina.
bir avuç daam, kırık testi misali yuvam olsa yeter de artardı belki, kırk haneli odalarda hepimize yetmeyen huzur.
Serçe olmak isterdim ne yere ne göğe ait olmak.Kendi zerre-i miskal krallığımda tüm kanadı kesiklere yurt olmak.
koca koca adamların barinamadigi evlerin daminda, veya bir ağacın sigortasiz dalında yuva kurup kendim gibi küçük ama umuda gebe serçeler beslemek isterdim.
hani hayal bu ya ; Ucu bucağı olmayan gökyüzünde, kahverengi minik bir zerre olmak. Kainatın beyaz bir kefen mi yoksa, aklar içinde asi bir gelin mi olduğunu bilmedigim zemheri soguklarda ,taa ötelere çıksam baksam ki üstümüze bembeyaz ölü kelebekleri boca eden kim hangi maharetli bulut ki bir birine değmeden kanatlarima dökülen karin sahibi...
Ve sonra etinden sütünden fayda gelmeyen serceyim ya ben.Sözüm tesirsiz ve sesim kısıkta olsa,yolcunun bin dört yüz asırlık bestesini fisildasam sağır olmaya dunden meyilli kulaklara ve nevm ile mevt arasında sadece farkın harfler olduğu gerisinin hakikatın aslı olduğunu anlatsam etime buduma bakmadan.
Serçe olmak istiyorum beni neyin beklediğini bilmedigim Berzaha Kanat Çırpmak..
yıldıza basıp yorum yaparsanız çok bahtiyar olurum. (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖYLE İŞTE
PoesíaBir kerbela çığlığla sesleniyorum yesribin ölüm sessizliğindeki ruhuna ; Ben ki yetim ve yitik bir umut kervanına bel baglamis, varlığını susuzluktan serap görmüş gözlerime ab-ı hayat bilmişim.. Değer mıydı ? kalbimi kırık ,hanemi yıkık koymaya! Ey...