Július 22-e. Ez volt az a nap, amikor jönnie kellett a levelemnek, ezért nem is igazán akartam sehova sem menni. Később viszont mégis kénytelen voltam, el kellett mennem anyával egy állásinterjúra, utána pedig a plázába, de minden perc egy örökkévalóságnak tűnt. Mi van, ha később nyitom ki és nem kerülök be?! Elhessegettem a gondolatot és inkább másra koncentráltam.
Délután eszeveszetten rohantam hazafele, még pisilnem is kellett, de akkor is a postaládába nyúltam először. Kivettem a tartalmát és a wc-n ülve átnéztem: számla, számla, szórólap, újság... és közte volt a levelem. Villám sebességgel nyitottam ki:
" Tisztelt Park Hee Young!
Örömmel értesítjük Önt, hogy érettségi pontszámai alapján felvételt nyert a Dél-Koreai Nemzetközi Egyetem 012-médiakommunikációs szakára!
A beiratkozásokat augusztus 20 és 24 között tartjuk, mindennap 8:00 és 16:00 óra között. A tantárgy felvételeket, a Neptunba való regisztrációt, a kollégiumba való beköltözést, illetve a befizetéseket, a pályázatok benyújtását augusztus 27 és 31 között szíveskedjen elintézni.
A beiratkozáskor kérjük, hozza magával a felvételt igazoló nyilatkozatot, az érettségi bizonyítványát, személyigazolványát, régi diákigazolványát, lakcím - és egészségügyi kártyáját. A Neptun fiókjának kódját is ekkor fogja megkapni. Pályázataihoz kérjük, hozza magával a pályázathoz szükséges igazoló lapokat. A kötelező és ajánlott tantárgyak listáját megtalálja a www.skiu.kr/korean/seasons/012-medcom menüpont alatt! (...) "
Ledermedve, mégis boldogan szaladtam ki anyához.
- FELVETTEK, EOMMA! FELVETTEK! - ugrándoztam és kiabáltam, mint egy hülye.
- Heeyoung drágám. Először is, öltözz fel. Másodszor is, gratulálok kincsem, de hova vettek fel?
- Az az igazság anya... hogy haza költözöm...
- Hogyan?!
- Felvettek arra a koreai egyetemre, amit megjelöltem, nappalira. Szóval, kénytelen vagyok visszamenni Szöulba. És azt is tudom, kinél fogok lakni...Sziasztok! Igen, itt a prológus, de szerintem kaki lett :( pedig elmondom nektek, ezzel a ficimmel törődök a legtöbbet mind közül :D majd meglátjátok miért ;) ha tetszett, jelezzétek nekem ^^
rá ne keressetek az oldalra, nem létezik
YOU ARE READING
she's mine || vav ff.
HumorPark Heeyoung boldogan nyitja ki levelét, melyből kiderül, hogy felvételt nyert egy dél-koreai egyetemre. Anyja ellenkezése ellenére őrült lakáskeresésbe kezd, amikor rábukkan egy Kpop csapat MV-jére. A lány döbbenten ismeri fel ikertestvérét, Park...