- Szó sem lehet róla, Heeyoung! - ment be anyám a konyhába.
- Már nem lehet visszamondani!
- Akkor sem engedem, hogy visszamenj apádhoz!
- Pontosan ezért nem mondtam el. Márpedig én elmegyek. De nem apához.
- Hát?!
- Heejun-hoz.
- Hogyan? Te kibékültél vele?!
- Nagyritkán beszélünk. De meglepetés leszek, nem mondom el neki. Megtudakolom, hol lakik.
- Ahogy gondolod, Heeyoung...
Ezt igennek vettem, ezért visszamentem a szobámba és beírtam a naptáramba az időpontokat. Pontosan 1 hónap...Kutakodtam egy kicsit az interneten is, amikor egy számomra addig ismeretlen Kpop MV-t dobott ki nekem a Youtube. VAV - She's Mine. Nézni kezdtem.
A tagok egészen jól néztek ki, de volt egy furcsa előérzetem. Kerestem egy adatlapot, ahol a bandatagokról kaphatunk információt.Stage Name: Ziu
Birth Name: Park Hee Jun
Birth Date: 16.06.1997- Ez nem létezik! - lepődtem meg.
Beírtam a böngészőbe a nevét. Nem akartam hinni a szememnek! Az ikertestvérem egy idol!! És a VAV tagja. Rendesen ott van a képeken! Ezzel a tudattal újranéztem a videókat. És valóban: Heejun rendesen ott énekelt. Hirtelen azt sem tudtam, milyen évszak van. Nekem ezt egy szóval sem említette! Nem akartam mondani neki, hogy nála tervezek lakni, elég lesz akkor, ha beállítok. Akkor már kénytelen lesz akkor, amikor beállítok hozzá.
Kíváncsiságból írtam is neki:Youngie: Park Hee Jun!!!
Kézbesítve: 18:40
Látta: 19:25Tesa: Park Hee Young???
Mondjad, mi kell?Youngie: Mit csinálsz??
Tesa: Öhm... olvasok. És te?
Youngie: Zenét hallgatok~~ am van egy meglepim!
Tesa: És mi lenne az?
Youngie: hamarosan megtudod ;) de mennem kell, anya hívott,majd beszélünk~~~
Látta: 19:49Kíváncsi leszek a reakciójára, amikor következő hónapban beállítok hozzá. De mivel idolok, meg kellene keresnem a cégüket, ezzel együtt Heejun-t is.
Instagramon utánakerestem, minden tagnak volt fiókja, persze kedves ikreméről nem tudtam, csak KakaoTalk-on beszéltünk.
Nem is néznek ki rosszul... különösen ez a Lou gyerek. Jacob is... te jó ég, tutu nem jönne velem össze soha! Ahhoz túl jól néz ki.
Egy hónap... ez nagyon hosszú időnek tűnik, addig megbolondulok! De teljesen más lesz az életem, mihelyst leszállok az incheoni repülőtéren.Hello~~ megint közbejött egy s más, nem tudom, a többiben mikor lesz rész :/ addig ezt itt hagyom nektek :)
ESTÁS LEYENDO
she's mine || vav ff.
HumorPark Heeyoung boldogan nyitja ki levelét, melyből kiderül, hogy felvételt nyert egy dél-koreai egyetemre. Anyja ellenkezése ellenére őrült lakáskeresésbe kezd, amikor rábukkan egy Kpop csapat MV-jére. A lány döbbenten ismeri fel ikertestvérét, Park...