Ötödik

172 17 7
                                    

Augusztus végét írtunk és ez meglátszott Koreában. A monszun éghajlat miatt a levegő nem száraz, inkább nagyon párás volt, de nem volt elviselhetetlenül meleg. Reggel, amikor én keltem, a srácok már sehol nem voltak, Heejunnie írt egy üzenetet, hogy fellépésük van, de délután jönnek.
Szép komótosan kimentem, kerestem valami reggelit, ami meglepően sok volt a dormban, és még finom is volt. Beiratkozni holnaptól lehet, ezért ma csak felkaptam egy lenge toppot, egy shortot és a tornacipőmet, hajamat összekötöttem és úgy gondoltam, körülnézek az épületben.

 Beiratkozni holnaptól lehet, ezért ma csak felkaptam egy lenge toppot, egy shortot és a tornacipőmet, hajamat összekötöttem és úgy gondoltam, körülnézek az épületben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem volt hatalmas, de olyan vészen kicsi sem. Felmásztam a legfelső szintre és onnan mentem lefele. Padlás, néhány raktári szoba.
Aztán az igazgatói iroda, egyéb médiaszobák. A negyedik szinten voltunk mi, eggyel lejjebb gyakornokok szobái voltak egészen hosszan.
A második emeleten volt két próbaterem. Az első szinten konditerem, házi mozi és egy ülésterem, lent pedig étterem, recepció és az alagsor, ami a wellness-be vezetett.
Körbenéztem minden egyes zugon, de szerencsére már tudták, ki vagyok, ezért csak kedvesen mosolyogva meghajolgattam mindenkinek.
Fent összedobtam valami kaját, majd jobban körbenéztem a dormban.
A hatalmas nappaliból balra nyílott egy konyha, majd mellette egy folyosó, amin a két fürdőszoba volt, ezzel szemben pedig a szobák. Benéztem.
Heejun cuccait elpakolásztam, de a többi szoba tipikus pasis volt: minden szét volt szórva, 6 hónapos kajás papírok (és maradékok), és még bűzölgött is. Úgy gondoltam, átválogatom a cuccaikat és feltakarítok az egész dormban. Ráfért.

Mire visszaértek a srácok, minden csili-vili volt, el volt mosogatva, a szennyesüket kimostam, minden aprócska helyen kitakarítottam. St.Van nyitott be először, leesett az álla.
- Mi ez a rend a dormban? - rémült meg, majd követték a többiek.
- Nem volt semmi dolgom, ezért körbenéztem. Aztán körbejártam a szobákat, úgy döntöttem, minden apró zugot kitakarítok! Szekrények pakolásától kezdve a felmosáson át a szemét leviteléig mindent megtettem! - mondom büszkén.
Nem hitték el, ezért ők maguk is külön körbenéztek.
- De nagy vagy Heeyoung! Köszi! - sokkolt le Ayno.
- Ugyan, semmiség volt, valakinek ezt is meg kell csinálni! - nevetek fel.
Visszamentek szobájukba, én pedig a mosdóba menet összeütközöm valakivel.
- Ne haragudj - hallom meg karizmatikusan mély hangját, majd felnézek rá. Lou volt az.
- Én bocsi - nevetek fel kínosan.
Összemosolygunk.
- Ha már így alakult... meghívhatlak egy kávéra? - kérdezi mosolyogva.
- Persze! Örömmel.
Megbeszéljük, hogy mikor és hova megyünk, majd rá mosolyogva visszamegyek a szobámba. Ekkor Baron-ba ütközök.
- Hát ez nem igaz - nevetek fel. - Az előbb Lou-val ütköztem.
- Ugyan, ne haragudj - kér bocsánatot, majd beszélgetünk egy kicsikét.
- Ne haragudj, Hyung - jön oda mosolyogva Ayno. - Elrabolhatom a királylányt?
- Viheted, Kis Herceg - kacsint Baron, majd nevetésben törünk ki, végül vissza megyünk a mi szobánkba.
- Yaaa! Heejun!! - szólítja meg Ayno bátyámat.
- Mi?
- Elbírod a súlyod?
- Ez hogy jön ide?
- Semmi. Na elbírod?
- El... de...
- Akkor horrd el magad! - válaszol röhögve, majd kifut.
- Yaa! No Yoonho, ha egyszer megtalállak! - kezdte kergetni Ziu az említettet, mi a többiekkel pedig nevetésben törünk ki.
A srácok bevettek a chatcsoportjukba is:

VERY AWESOME VOICE MANS 🎙😎

Barom😒: YAA! KI ETTE MEG A JOGHURTOMAT?!
*mindenki hallgat*
Barom😒: TI CSIRKEFOGÓK, CSAK KERÜLJETEK A SZEMEM ELÉ!!!
Nagy Márk🤩😍: a barackos Joya joghurtra gondolsz?
Barom😒: ARRA HÁT SÜKETAGYÚ!
Nagy Márk🤩😍: ja, az én voltam👋🏼
Barom😒: SOK VAN A ROVÁSODON NO YOONHO!!!!
Szent😇🙏🏼: inkább beszélgessetek Heeyoung-gal.
Ész🤭: minek?
Jae🤗💕: mert talán én is tag lettem??👋🏼
Szexisten😏😘: Jogos!
Jae🤗💕: és mégis kinek??

Erre már választ nem kaptam, csak egy Lou-t a szobámba.
- Zavarhatlak? - csukta be maga mögött az ajtót.
- Gyere csak - nézek fel rá mosolyogva telefonomból, majd leül mellém.
- Akkor áll még a kávézás?
- Persze! Mikor is?
- Holnap. Ha neked is jó. Nem messze a cégtől van egy cukrászda.
- Benne vagyok! - felelem rá mosolyogva.
Meglehetősen jól nézett ki a srác. Elvesztem szemeiben.
- Másban is benne vagy? - hajol közelebb hozzám és megpuszilja arcom.

Na? Sejtelmes vagyok?😎🤭 igyekszem hamar folytatni😘

Lábjegyzet - kinek mi a neve a csoportban:
Heeyoung: Jae🤗💕
Heejun: Jun😎
St.Van: Szent😇🙏🏼
Jacob: Szexisten😏😘
Lou: Galamb🐦😶
Baron: Barom😒 (Szegénykével gonoszak a fiúk :c )
ACE: Ész🤭 (tudom, kreatív vagyok)
Ayno: Nagy Márk🤩😍 (Aki olvasta a Bexi-sorozatot, az ismeri. Heeyoung-nak is keze ügyébe fog akadni, illetve Ayno engem rá emlékeztet)

she's mine || vav ff.Where stories live. Discover now