Hetedik

195 17 12
                                    

Nem figyeltem Jacob intéseire, hanem újdonsült párom után mentem a konyhába, aki vacsorát készített magunknak.
Hátulról átöleltem, majd nem sokkal később melléléptem.
- Mi készül? - kérdezem mosolyogva.
- A kedvenced. Csak nekünk.
Nagyon finom volt az, amit csinált. A közös vacsinál hiányoztunk az asztaltól, ami biztosan ínyére volt pár tagnak.
Lezuhanyoztam, majd testvéremet meg sem várva Louhoz rohantam. Ott aludt még Jacob és a leader. De ha Jacob ilyeneket mond róla, miért vele van egy szobában? Elengedtem a fülem mellett a tényt.
Hatalmas volt az ő helyük is, Lou ágya a fal mellett volt. Befeküdtem mellé és bekapcsoltunk egy filmet, azt néztük.
Nem akart visszajönni senki sem. Jacob és a leader Heejun-hoz költöztek.
- Mi ez a nagy utálat irántunk, kicsim? - kérdezem, mert tényleg aggódtam és nem értettem. Lou felnevetett, mire kérdőn néztem rá.
- Szerintem csak irigyek rám, amiért az enyém lettél - puszil meg, majd végigsimít oldalamon.
- Akkor Heejun miért fordult el tőlem?
- Ne reagáld túl, baby, csak azt gondolja, el fogod hanyagolni, pedig tudom, hogy nem. De most ne ez legyen a lényeg.
Azzal fölém kerekedett, összefogta csuklóimat, fejem fölött, majd megcsókolt. Ezek a csókok már gyorsabbak voltak, azonban kicsik. Finoman pólóm alá nyúlt. Egyre jobban felizgatott, ezért hagytam neki. Csókjai most már gyorsak és hevesek voltak. Lekerült rólunk minden egyes ruhadarab. Az ölébe ültetett, majd megtörtént az, aminek meg kellett történnie. Alig két-három nap telt el, de összejöttem az egyik taggal és már le is feküdtem vele.
Megmondom őszintén, nagyon profi volt, és még védekeztünk is, ami egy alap volt. Sosem volt ilyen élményben részem. Vigyázott rám, de mégis nagyon szuper estét okozott nekem.

A mosoly másnap reggel is levakarhatatlan volt az arcomról és ez mindenkinek feltűnt.
A szobámban pakolásztam, amikor bátyám bukkant fel a láthatáron.
- Jae, mi ez a egész? Őszintén, kérlek.
- Micsoda, Heejun?
- Lou-val. Együtt vagytok?
- Igen... de..
-  Szereted őt? Ő is téged?
- Igen, Heejun, de...
- Lefeküdtetek??!
- Le - vallottam be kínosan.
- Heeyoung - jön oda, majd megölel. - Vigyázott rád, igaz? - súgja fülembe.
- Igen, Heejun, ne aggódj, nagyon szuper estém volt - mosolygok rá, majd látszólag megnyugodott.
Heejun tipikusan az a tesó volt, aki nagyon köcsög, állandóan képes szivatni és ha olyanja van, rengeteget bunkózik. De amikor rólam van szó, akkor előtör belőle a kishúgát megvédő bátyus-szerep és képes lenne embert ölni, értem.

A meghitt, tesós pillanatot a kintről beszűrődő kiabálás szakította félbe.
- Hallod, Wooyoung, mi a fasz bajod van? Menstruálsz, vagy klimaxolsz vagy mivan? Vedd be a napi Xanax adagodat aztán húzz a szobádba és ne itt pampogj, mint egy hisztis picsa! - akadt ki Jacob, akiből még ki is néztem, hogy állandóan káromkodik.
- Mi bajotok van?! - jött elő a leader.
- Állandóan hisztizik! - akad ki Jacob. - Kérdezte Baron, hogy mivel orvosváltások voltak, ki a háziorvosunk. Mondom, hogy Mr.Nam elköltözött. Erre ő - mutogat rá - állandóan beszólogat, nyafog, hisztizik! Kell a pöcsömnek ez! - vonul el, majd becsapja maga után az ajtót.
Szemöldökömet felvonva értetlenül forogtam egyet a tengelyem körül és körbenéztem a tagokon, akik hasonló módon reagálták le a történetet.
Visszamentem a szobámba, immár Heejunhoz. Alig, hogy benyitottam, Yoonho tette szintén ugyanezt.
- Mesélj szépen, Heeyoung.
- Ayno, igen, együtt vagyok Lou-val, ha ínyedre van, akkor ott az ajtó.
- Nem-nem - vágott közbe. - Csak gratulálni akartam hozzá - mosolygott.
- Ez esetben... - álltam le, majd elé léptem. - Köszönjük - öleltem meg.
A délelőtt további részében észre sem vettük, mennyi idő telt el, beszélgettünk.
Ebédnél sem ACE, sem Jacob nem jelent meg. Felesleges is lett volna, mindenki más időpontban fogyasztotta el adagját.

Délután Lou mellett feküdtem, aki elég sokáig telefonozott. Úgy tettem, mintha aludnék, így nem láthatta, hogy tulajdonképpen lesem, mit csinál. Sok emberrel beszélgetett és sok lány volt közöttük. Megpróbáltam nem féltékeny lenni, de ezerszer szebbek voltak, mint én. Ekkor hirtelen felugrott agyamban Jacob intő mondata: "Vigyázz vele, Jae"
Mire érthette? Ez azóta is böki a csőrömet. Mégis elhessegettem a fülem mellett, és tudtam, hogy azok a lányok csak a hírneve miatt beszélgetnek vele, vakon bíztam benne, hogy csak mi vagyunk egymásnak és más szóba sem jöhet. Megbíztam benne, mert szerettem és nem kételkedtem benne. Hiba volt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Váratlan fordulatok? Nos, elképzelhető.🤭
Igyekszem befejezni a Curet, hogy a két VAV ficim mellett tudjak koncentrálni az apply ficire:) fordítások is folyamatosan érkeznek, a ONE-ból már kb 5-6 rész van hátra maximum, de ne aggódjatok, már készül a következő:)
Mennyi időm van, nem igaz?😂😂

she's mine || vav ff.Where stories live. Discover now