Jól gondoltam. Kellett volna neki jelentőséget nyújtanom. De ezt akkor még mindig nem tudtam. Menjünk vissza az időben!
Délután Ayno és Baron társaságában sétálgattam a parkban, néhányan igen nagyon meg is néztek minket, de valahogy egyikőnket sem hatott meg.
- Heeyoung - fogta meg a kezemet Yoonho, majd mire Baronnak is leesett az, amit még akkor nem tudtam, ő másik kezemet fogta meg.
- Fiúk? Mi a baj, mit szeretnétek? - mosolyogtam rájuk.
- Szöul központjában van egy elit bár, ahol valljuk be, törzsvendégek vagyunk és nagyon ismernek és szeretnek is minket ott. Nincs kedvünk... este inni menni? Nincsen semmi dolgunk, péntek van. Kezdjük így a hétvégét - kacsintott Yoonho.
Furán néztem rájuk. Kecsegtető ajánlatnak tűnt, bármennyire sem voltam ilyen, de velük még ezt is bevállalom.
- Jae, légyszi!! - könyörögtem bociszemekkel.
- Na legyen - nevettem fel. - Mindannyian mennénk?
- Persze. Jöhet Lou is, most már beletörődtünk, hogy együtt vagytok - mosolygott.
- Oksa - kacsintottam rájuk.VERY AWESOME VOICE MANS😎🎙
Nagy Márk🤩😍: Halo halo
Jun😎: Csá
Szexisten😏😘: Csövi
Barom😒: Na figyuzzatok. Beszélnünk kéne.
Szent😇🙏🏼: Na mondjad.
Nagy Márk🤩😍: Hyunggal kitalátuk, hogy elmegyünk inni a szokott helyünkre, Heeyoung is azt mondta, hogy jön. Kinek van még kedve?
Jun😎: Még szép!!
Jae🤗💕: Egyből gondoltam xd
Szent😇🙏🏼: Megyek én is!!
Ész🤭: csak Ayno miatt megyek én is
Barom😒: Jacob? Lou?
Szexisten😏😘: Well...
Galamb🐦😶: Jacobbal még van egy kis munkánk az új dalon, de igyekszünk,aztán majd benézünk mindenképpen.
Nagy Márk🤩😍: akkor ezt megbeszéltük.Majdnem írtam Jacobnak, hátha nem mondott igazat, de megígértem magamak, hogy bízni fogok benne, így végül nem tettem.
- Heejun! Segítesz? - néztem rá boci szemekkel.
- Mondjad hugi - vigyorodott el, majd vállamra támaszkodtam.
- Mit vegyek fel?
- Jae, most komolyan? - komorodott el, de egyből felnevetett és mondta, hogy ne bonyolítsam túl.- Nem tudom, hogy van ez, Jae, de akármit is vegyél fel, mindig jól nézel ki - ölelte át derekamat nevetve bátyám. Szintén nevetve válaszoltam neki, ölelésébe bújva. Bár sokszor szapultuk egymást, nagyon erős lett köztünk a testvéri kötelék és Heejun tényleg mindig mellettem van, bármikor szükségem lenne rá.
Nyolc óra fele lehetett, amikor Ayno kihívott mindannyiunkat a hallba, ahol egy üveg pezsgő és bor volt bekészítve.
Mindenki megfogott egy poharat, töltöttek pezsgőt és felszólaltak.
- Skacok! Úgy gondoltuk, hogy alapozzunk egy kicsit itt. De igyunk arra, hogy milyen faszán megvagyunk - és Heeyoungra, mint egyetlen bombázó női tagunkra - kacsintott rám Yoonho, mire elvigyorodtam.
Seperc alatt elfogyott mind a bor, mind a pezsgő, nem is ők lettek volna, ezért megindultunk. Geumhyuk vezetett, mellette Wooyoung foglalt helyet. Hátul Heejun, én és Baron ültünk, Ayno pedig elhasalt a csomagtartóban, már akkor beütött nála valami.
Befelemenet a biztonság kedvéért felkapták a maszkokat, majd amikor a biztonságiak felismertek minket, egyből mosolyogva köszöntöttek és mögénk léptek. A személyzet tudta, hova megyünk - a legfelső szinten fenntartott VIP részbe. Csak mi voltunk, semmi más egyéb szolgáltatást nem kértek a fiúk hálisten. Minden italt, amit kértek, felvitték és a kellemes bulis zene mellett néhányan igen nagy ivászatba kezdtek. Heejun, Yoonho és Baron totál berúgott, viszont Geumhyuk és Wooyoung csak keveset ittak, ők józanok maradtak, ezért át is ültem a leader mellé - de persze ACE egyből távozott, amikor közelítettem feléjük.
- Oppa... hogy visszük őket haza? - biccentettem a saturészeg banda felé. Ayno énekelt valamit és közben táncolni próbált. Baron törökülésben volt és színészkedett, a bátyám pedig az oszlopot ölelgette.
- Hidd el, Jae, megoldjuk - nevetett fel.
Nem sokkal később Ayno jött oda hozzám és megölelt.
- Jahe - szólított meg.
- Ayno?
- Nagisn szwrtekt Jae - motyogta.
- Én is szeretlek, Yoonho, de saturészeg vagy - simogattam meg fejét.
- Nehdmnaj azs, akkeow isw szwdwtlel - folytatta, majd tulajdonképpen abban a pillanatban ki is dőlt.
- Ez nem tartott sokáig - néztem rá, de abban a pillanatban felállított a bátyám.
- Jae? Jae - ölelt át fülig érő mosollyal.
- Heejun? Mit akarsz?
- Gyejrw tácoejunk! - rángatott fel.
Éppen egy lassú számot játszottak, ezért Heejun felrángatott, átölelt és lassúznom kellett vele. Ami bár nem is volt olyan rossz.
- Nagywon zsrktlek Heeyounwg - ölelt szorosabban.
- Én is szeretlek Heejun, de te is részeg vagy.
- Nehbajh, cskak táncsjuoljnk.
Eleget tettem kérésének, amikor meg nem láttam Jacobot jönni. Ekkor megpusziltam testvéremet, aki kidőlt Yoonho mellett.
De miért csak Jacob jött?
- Lou merre van?
- Uhm... - vakargatta tarkóját. - Még van egy elintéznivalója, azt mondta, utána benéz - hazudta mosolyogva. Csakhogy én ekkor ezt még nem tudtam.Hajnali kettő volt már, ekkor Heejun, Baron, Yoonho és már Geumhyuk is az igazak álmát aludták. Wooyoung egy kortyot sem ivott, Jacob és én pedig éppen annyit, hogy jól legyünk, de emlékezzünk mindenre. De meguntuk, kihurcoltuk őket a kocsihoz. ACE hazavitte Geumhyukot és Heejunt, Jacobbal pedig mentem én és a maradék kettő. Otthon persze segítenem kellett feltuszikolnom őket a szobájukba. Miután ez megvolt, jó éjszakát kívántam a józan népségnek, majd a szobám fele mentem. Benyitottam. Nem kellett volna.
Lou éppen akkor csalt meg... Nem is tudom, mi kapott el. Nagyon dühös lettem, ezért berontottam. Az éppen akkor rajta ülő ribancot a hajánál fogva rángattam le Louról, de nem hagytam annyiban, lelöktem a földre és addig ütöttem, sikítva, kiabálva, amíg megadta magát és térden állva könyörgött azért, hogy kimehessen. Lou csak egy baszott nagy pofont kapott. De ezzel közöttünk mindennek vége lett. Azt mondják, a fizikai fájdalom eltörpül a lelki mellett. Hát, kedves Kim HoSung, most ezt fogod megtapasztalni.
- Heeyoung, hadd magyarázzam meg..! - kérlelt arcát simogatva.
- Nem, ezen nincs mit magyarázni. Elveszettél most engem, a szerelmemet és mindent, ami én vagyok. Soha többet ne kerülj a szemem elé! ...Halloo! Régen volt rész, tudom, és most van az utolsó hajrá a suliban, vizsgám lesz, dolgozatok, minden ilyen hülyeség... de valamivel le kellett vezetnem a stresszt ;) igyekszem a többibe is írni:) itt pedig most fognak beindulni a dolgok😘
ESTÁS LEYENDO
she's mine || vav ff.
HumorPark Heeyoung boldogan nyitja ki levelét, melyből kiderül, hogy felvételt nyert egy dél-koreai egyetemre. Anyja ellenkezése ellenére őrült lakáskeresésbe kezd, amikor rábukkan egy Kpop csapat MV-jére. A lány döbbenten ismeri fel ikertestvérét, Park...