Harmadik

172 21 1
                                    

Nagyon modern volt minden. A recepciósok a betanult szöveg alapján köszöntöttek, de a testőröktől ha akartam volna, se mehettem volna tovább.
- Park Hee Jun-t keresem - nyögtem ki végül, amikor megkérdeztek.
- Megkérdezhetem, hogy Ön kicsoda neki?
- Park Hee Young vagyok, az ikertestvére.
Ekkor elkérte az összes iratomat, és amikor mindent rendben talált, az őrök átvizsgáltak-megmotoztak, de továbbengedtek, mikor látták, nem sasaeng vagyok.
A dormot a negyedik emeleten találtam meg, ott voltak a lakások. A VAV feliratot kerestem, a folyosó sarki épülete volt az, mellette egy volt tag, Chen Xiao lakosztálya volt.
Bekopogtattam és - szerintem - Ayno nyitott ajtót.
Szólásra nyitottam volna a számat, de egy SASAENG! felkiáltással bezárta az ajtót. Nem értettem, ezért újra bekopogtam, ekkor már GeumHyuk - azt hiszem -, nyitott ajtót.
- Miben segíthetek? - kérdezte kedvesen, mikor felfedeztem nem sokkal mögötte testvérem arcát, aki falfehéren meredt rám.
- Heeyoung? ...
A tagok egyként meredtek rá, majd amikor láttam, hogy senki nem ért semmit, fogtam a motyómat és besétáltam.
- Te... mégis... mit keresel itt?!
A tagok csak hurrogtak, nem ismertek ezek szerint.
- Ya! Ki ő?! - szólt neki Baron.
- Nyugi, nyugi - próbáltam védekezni. - Park Hee Young vagyok. Heejun ikertestvére.
- Sosem mondtad, hogy van egy testvéred - meredt rá Lou az említettre.
- Sejtettem - forgattam szemeimet bosszúsan.  - Ikrek vagyunk. Idősebb nálam három perccel - bólintottam felé.
Mikor ezt kimondtam, ide-oda néztek és mindegyik mondta a magáét.
- Nyögd már ki, Jae, hogy miért vagy itt - stresszelt be testvérem.
- Mondtam neked egy hónapja, hogy van egy meglepetésem. Ez lenne az! Itt fogok egyetemre járni, de sajnos nincs hol laknom, kollegiumba nem kerültem be.
- És ezzel azt akarod mondani, hogy mi lenne ha Heejunie befogadna - gondolta tovább Ayno.
- Talált, süllyedt - mondtam büszkén.
Ekkor egy körbe gyűltek és társalogni kezdtek, majd a leader elémlépett.
- Mi szívesen megengedjük neked, Heeyoung, de erről a menedzsernek és az igazgatónak is tudnia kell. Biztosan megengedik, mivel ikrek vagytok, nem valami holmi barátnő, és még helyünk is akad.
Örömmel cuccoltam le a hallban, majd ledobtam magam a kanapéra és a fiúk magunkra hagytak Ziu-val.
- Miért nem mondtad el?
- Ezt kérdezhetném én is - háborodtam fel. - Miért nem mondtad el, hogy idol vagy?
- Aish, Jae. Nem akartam. Féltem, hogy anya idejönne és hazavinnie. Meg ez ennél bonyolultabb.
- Én elhiszem neked. De mindent el kell mesélned!!
- Jólvan, jólvan - nevetett fel. - Melyik egyetemre vettek fel?
- A Dél-Koreai Nemzeti Egyetem* médiakommunikációs szakára. Újságírást fogok tanulni. Csak nagyon drága volt a kollégium. Veled meg mindenképpen találkozni akartam és kibékülni veled.
- Eddig sem voltunk rosszban - nézett értetlenül.
- Annyira jóban sem, Hyung. De örülök, hogy befogadtatok - mosolyodtam el.
- Azért még a tesóm vagy, nem akartam genya lenni - kacsintott, majd felnevettem.
- Hol lesz a szobám?
- Nálam aludhatsz. ACE-t elküldöm Baron mellé, ő úgyis egyedül alszik.
Ki is cuccolt a tag, de nagyon kellettlenül méregetett. Bepakoltam Heejun szobájába. Egész jól nézett ki csak nagyon rumlis és fiús volt.
Az ágyak középen, két szélen helyezkedtek el, az ablak alatt két kisebb asztal és néhány kisebb polc, szekrény.
Volt egy hatalmas gardrób, az összes tag be tudta oda pakolni a ruháit. Volt felszabadult hely mindenhol, ezért tökéletesen be tudtam rendezkedni.

Közben Heejun-nal fel kellett mennem az igazgatói irodába, bejelenteni, hogy ki vagyok és mit akarok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Közben Heejun-nal fel kellett mennem az igazgatói irodába, bejelenteni, hogy ki vagyok és mit akarok.
Nem kellett sokat találgatni, hasonlítottunk és nagyon örültem, hogy belementek, annak fejében, hogy véglegesítenem kell a koreai állampolgárságom és lakcímet változtani, a full koreaiság érdekében. Mert a társadalom képes mindenbe belekötni.

A kedves menedzser levitt minket az étterembe, és mindenkinek ott kellett bemutatkoznom. Az asztal egyik végén a menedzser, másikon a leader, köztük pedig mi. Bal oldalon Heejun, mellette én, Jacob és ACE ült. Velünk szemben pedig Lou, Ayno és Baron.
- Ya!! - kért figyelmet a menedzserük. - Nem idol, ne is legyen, de köszöntsük szépen új tagunkat!! - nézett rám. Mindenki tapsolt, én pedig kínosan feltápászkodtam és belekezdtem.

Tudom kaki pedig belejöttem :c a *-gal jelölt egyetem pedig tuti nem létezik😂😂

she's mine || vav ff.Where stories live. Discover now