"Neredeyse ölüyordum!" Dedi Theo kafasına buz tutarken. Malia, Theo'nun kafasında bir içki şişesi kırmıştı.
"Gayet de iyi yapmış." Dedi Stiles kollarını birbirine bağlayıp duvara yaslanırken. "Senden okulun ilk gününden beri hoşlanmıyorum." Theo gülümsedi.
"Ama ben seni çok sevmiştim ya," Malia sarhoşluğun etkisiyle uzun bir kahkaha attı. "Stiles," dedi kahkahaların arasından. "Bence Theo sana aşık." Ardından gülmeye devam etti. Buna karşılık ben de gülmekten alamadım kendimi.
"Hadi ya," Dedi Stiles. Ardından keskin bir bakış attı. "Ben bundan her şeyi beklerim." Bu sırada Malia ayağa kalkıyordu ki, dengesini kuramadı. Koluna girdim.
"Ben Malia'yı evine bırakayım. Sen Theo ile ilgilenirsin Stiles." Derken yanağına bir öpücük bıraktım.
"Neden ben ilgileniyormuşum bununla?" Theo'ya kötü bir bakış attı.
"Çünkü beyin kanaması geçirmediğinden emin olmamız lazım. Sadece yirmi dört saat, tamam mı?" Gülmemek için zor tutuyordum kendimi.
"Yirmi dört saat mi!?" Derin nefes aldı. "Malia, bir daha asla içki içmeyeceksin. Senin yüzünden katil olacağım."
Theo yüzünü buruşturdu.
"Çocuklar, çocuklar, ben hâlâ buradayım farkında mısınız?"
"Sen sus!" Dedi Stiles ona dönerek. "Kalk hadi, benim evime gidiyoruz."
"Sen beni öldür diye mi?" Stiles gözlerini sıkıca, sakinleşmek istercesine yumdu.
"Evime kız arkadaşım yerine seni götürmek zorunda olduğum için zaten sinirliyim, bence artık kes sesini. Malia'yı sinirlendirmeseydin bunlar olmazdı, gerizekalı." Theo oflaya oflaya önden yürümeye başladığında Stiles omzuma kafasını yaslamış yorgun bakışlarla bizi izleyen Malia'ya döndü.
"Sen bir ayıl da, görüşürüz." Dedikten sonra Theo'nun arkasından gitti.-
Malia'nın evine geldiğimizde onun kendini direk yatağa atmasıyla ben de uykumun geldiğini hissetmiştim. Sokak lambasının aydınlattığı "V" şeklindeki koltuğun köşesine uzanıp telefonumu çıkardım.
Gönderilen: Stiles
Nasıl gidiyor?
Cevap gelmesini beklerken esneyip duruyordum.
Gönderen: Stiles
Theo'yu öldürmek istenem dışında, her şey normal...
Hafifçe gülümsedim.
Gönderilen: Stiles
Sadece bir günlüğüne dayanmalısın :|
Gönderen: Stiles
Sonra da gelip seni öpmeliyim
Veya başka şeyler,,,,,,Dudaklarımı birbirine bastırdım. Gerçekten hiçbir zaman ciddi olamayacaktı...
Gönderilen: Stiles
Benim uykum geldi ya
Bir örtü alıp tekrar koltuğa geldim.
Gönderen: Stiles
Rüyanda beni gör o zaman
Gülümsedim.
Gönderilen: Stiles
Sabah görüşürüz :)
Ve gözlerim uykusuzluğa daha fazla dayanamadı...
-
Malia'nın uzunca dürtmeleri sonucu uyandığımda gözlerim duvardaki saate gitmişti. Oldukça erken bir saatti...
"Lydia, hemen bana dün gece neler olduğunu anlat." Dedi sabırsızlıkla.
"Neler olmadı ki?" Yüzünü buruşturdu.
"En fazla ne olmuş olabilir?"
"Theo'nun kafasında şişe kırmış olabilirsin mesela..." Gözlerini kocaman açtı.
"Ne!?" Sonra aniden konuştu. "Yaşıyor dimi?" Güldüm.
"Stiles beyin kanaması geçirmediğinden emin olmak için onunla beraber."
"Şaka mı? Stiles'la olması zaten ölüm tehlikesi onun için. Hemen yanlarına gitmeliyiz!" Omuzlarımı düşürdüm.
"Çok uykum var..." Kolumdan tutup kaldırdı.
"Sevgilin katil olsun ister misin?" Kafamı hızla iki yana salladığımda arkasına dönüp ilerlemeye başladı.
"Ben de öyle düşünmüştüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEACON HILLS HIGH SCHOOL ||stydia
Fanfiction"Burası Beacon Hills Lisesi, güzelim. Kaçıp gitmek yerine ayak uydurmalısın."