Tanıtım

12.3K 373 83
                                    

Namı değer Beacon Hills Lisesi'nde o gün çok hareketli geçiyordu. Önce, sabah ilk ders bile başlamadan okulun liderlik savaşı veren tarafları büyük bir kavga etmiş, ardından üçüncü dersin teneffüsünde bozuk peynirli sandiviç yiyen bir kız zehirlenerek hastaneye kaldırılmıştı. Bunlara ek olarak fizik sınavında kopya çeken birkaç belalı öğrenci disipline gönderilmenin intikamı olarak, fizik öğretmeninin arabasını çizip tekerlerini patlatmışlardı. Okul idaresi için tam anlamıyla... Fiyasko? Berbat? Yorucu? Korkunç? Tüm bunları kapsayacak kadar kötü bir gündü.

Okul sakinleşmeye başlarken ve öğrenciler kendi haline dönerken oradaki herkese yabancı bir yüz belirdi bahçede. Bazıları birbiriyle fısır fısır konuşarak kim olduğunu sorgularken, bazıları bu güzel, alımlı kızı süzmeyi bitiremiyordu. Bu yabancı kızsa, kendinden gayet emin bir şekilde topuklularının sesini çıkarta çıkarta okulun giriş kapısına ilerliyordu. Arada çevresine kaçamak bakışlar atarak yeni okulunun ortamını süzüyordu.

"Tam tahmin ettiğim gibi." diye geçirdi içinden. "Eski okulumdakileri aratmayan birkaç grup dedikoducu kız," dedi gözlerini bir-iki saniye onlarda durdurarak. "kız kesmeyi hobi edinmiş erkekler," banktaki erkek gruplarına baktı kısaca. "kötü çocuklar," dedi görür görmez bu kanıya vardığı kişilere bakarak. "veeee, tabiki, onların peşinden ayrılmayan, onlara bakan tüm kızları ezebilecek gücünün olduğuna inanan kötü kızlar." Okula girerken kendince kısa bir kahkaha attı. Yeni okulunda çok eğlenecekti. Ama o eğlenirken, Stiles Stilinski birçok kez sinirlenecekti.

>>>

"Burası Beacon Hills Lisesi, güzelim. Kaçıp gitmek yerine ayak uydurmalısın!"

>>>

ÇOK KLİŞE BİR FANFİC OLMA YOLUNDA BİLİYORUM AMA BU TARZ YAZMAYI ÇOK İSTİYORUM EĞLENCELİ GELİYOR O YÜZDEN SORRY NOT SORRY

ZATEN YENİ STYDIA KURGULARI ÜZERİNDE DE ÇALIŞIYORUM HATTA STALIA DA YAZABİLİRİM BAKICAZ ARTIK

O DEĞİLDE KEPS LOK AÇIK KALDI

NEYSE GÖRÜŞÜRÜZZZZ XOXO :P

BEACON HILLS HIGH SCHOOL ||stydiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin