2; Anak mak

102 17 6
                                    

" Heyy nashi goreng, heyy sungguh lazat.. sungguh sedap, sungguh enak digoreng dengan perencah ABADI "

" Perghh mesti sedap enak lazat tak tuntuang tak tuntuang​ ni. Slurp mereciks gituhh "

Omma Jungkook menyanyi sambil menggoreng nasi. Semoga nasi goreng itu selamat tidak terkena tempias air liur beliau.

" Amboi omma, gembira je pepagi ni. Ada apa-apa ke ? "

" Kook ni, nak gembira pon tak boleh ke ? Adeh "

Jungkook segera mencedok tiga senduk nasi goreng ke dalam pinggannya.

Mak aih membela ke apa anak Jeon nih.

" Makan bebanyak ye anak omma " pesan ommanya sambil menggosok-gosok belakangnya. ANAK MAK-

" SheDapp emm OmmA mAshak-

" Makan tu boleh tak jangan bercakap. Adeh budak ni "

" Nah ni bekal untuk Kook. Satu lagi untuk bakal menantu omma "

Maka tersembur lah segala khazanah yang berada di dalam mulut Jeon Jungkook dan bertaburan lah di atas meja.

" BERTUAH PUNYA BUDAK!!! "

" Dah tu omma tetiba cakap pasal menantu! "

" Den wat ? Haneul tu kan bakal menantu omma. So, omma suruhlah Kook bagi bekal ni kat dia "

" Haneul? " mendengar namanya saja sudah membuatkan dia gembira.

" Dah ni kenapa pulak tersengih-sengih macam Pak Atan kawan Didi je omma tengok "

" Tak de papelah "

" Eleh padahal suka " ommanya mula mengusiknya.

" Elelelelel. Suka lah tu! Hohohoho. Anak aku dah besar rupanya "

Maka mereka pun berhuhu-

—————

Okay ? 😂

Okay ? 😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


[OG] Pickup Line •jjk•Where stories live. Discover now