5~J.... Jackson?!!

272 40 26
                                    


*Jennie povestește*



- Jennie? Ce cauți aici?

- Jackson?!

Ma imbratiseaza strans și ma conduce spre ieșire. Își scoate sacoul de pe el și îl pune pe umerii mei descoperiți.

- Ce faci in Seoul? ii apare un zâmbet pe fata acestuia.

- In trecere... ii evit privirea.

- Și nu ai putut sa ma anunți și pe mine? Sau nu ti-a fost dor de mine? ma ciupește de obraz.

- Jackson ... Cum ti-am spus.. Sunt in trecere..

- Și nu ai putut măcar sa îmi trimiti un mesaj? Trebuie sa vorbim.

- Stai departe de ea ...ne ia prin surprindere apariția lui V  care ma trage de mâna către el.

- Poate tu ar trebui sa stai departe de ea! ma trage Jackson de cealaltă mâna

- Hai Jennie înăutru... Te cauta cineva...

Jackson ma trage mai tare de mâna astfel incat V isi pierde echilibrul si cade pe asfaltul rece... Acesta ma conduce spre masina sa, insă in scurt timp V ne ajunge iar pumnul sau ii întâlnește fata lui Jackson.

- Ce tot faci? Ai înnebunit?? strig care V.

- Poate tu ai înnebunit?!! Sa mergem!! spune agresorul și ma trage către el.

- Nu plec nicăieri cu tine! ma duc către Jackson care debea se ținea pe picioare.

- Și cum rămâne cu pariul?

- Da-l dracu de pariu!! Pleacă naibii și lasa-ma in pace!!

- Dar poate nu vreau!! arunca sacoul de pe mine in aer.

Ma ia pe sus și îmi pune abdomenul pe umărul sau astfel încât posteriorul meu este expus in toată splendoarea sa ...

- Lasa-ma jos, imbecilule!!

- Stai liniștita, te conduc acasa! îmi trage o palma peste fund și mergem la masina.

****

- Ma descurcam și singura...

- Ba nuu... mai ales cu nebunul ala pe urmele tale... ma lasa jos in mijlocul camerei.

- Domnișoara Kim! bate la usa bodyguard ul.

- Da?

- Va cauta domnul Wang..

- Domnul Wang?!! Te-a urmărit pana aici cretinul ala?? este total surprins Tae.

- Poate sa între!

- Ai înnebunit femeie?!! Cum sa intre?!!

Ma așez pe canapea, iar V se tot plimba nervos in stânga și in dreapta...

- Tu alta treaba n-ai? Las-o pe Jennie in pace!! îl apuca de gulerul cămășii V pe Jackson.

- V, ușurel... Nu am nevoie de scene aici... îl opresc din a doua parte de bătaie.

- Ce cauta tipul asta cu tine, Jennie? Ai iubit? zambeste sarcastic.

- El?! In niciun caz, Jackson... spun dezgustata arătând spre el.

- De ce te tot urmărește urâtul asta?? arată Tae către el.

- Beți ? Tu Jackson știu ca bei whiskey... V? încerc sa calmez intre acestia apele.

Nu spune nimic, dar îmi aproba din cap privindu-l destul de dubios pe Jackson.

𝐉𝐞𝐧𝐧𝐢𝐞'𝐬 𝐃𝐢𝐚𝐫𝐲 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum