*Jennie povestește*
Toată lumea te aprecieaza doar pentru ce ai și nu pentru cine esti cu adevarat... Îți oferă dragoste falsa doar pentru a obține ceea ce își doresc... Secând din tine orice șansa de libertate și fericire ...
Nu am simțit niciodată cum este sa fi iubit cu adevarat... Poate de aceea nu știu ce înseamnă iubirea cu adevarat...
Dacă nu primești iubire înseamnă ca nu stii sa iubești... nu?
Sau poate am crezut asta pana in aceasta seara...
Tânjesc la fiecare gram de afectiune.. la o îmbrățișare, un zâmbet, un cuvânt frumos... Iar acum la... Buzele tale... Sarutul tau... La tine...
M-am saturat de acest joc in care m-am bagat cu bună-știință... Al naibii destin... Oriunde as fugi, el ma urmărește...
-Jin?!
- Buna, Jennie!
- Ann... Visez?! ies din masina si ii șoptesc...
- Surpriza... îmi sopteste la rândul ei.
Rup contactul vizual cu aceasta și trag o privire asupra dubiței... De ce ai venit? De ce vrei atat de mult sa ard in flăcări? Toate aceste sentimente ma sufoca... Nu te mai uita la mine...
Trebuie sa plec... Nu mai vreau sa am parte de acele stări de acum o luna in urma...
Urc in masina și îmi pun grabita centura de siguranța..
- Stai, Jennie... trage Ann de clanța usii..
- Trebuie sa plec... Spune-i lui Sunny ca vreau sa vorbesc cu ea..
Jin parchează in fata mea astfel ca nu am nici o șansa de a pleca intrucat se afla o masina parcata in spatele meu... Claxonez însă stârnesc râsetele celor din jur.
- Îți bati joc de mine?! Îmi scot capul pe geam și tip la el.
- Îmi pare rau.. Însă nu am unde sa parchez masina. ridica din umeri amuzat.
- Ann... Spune-i sa ma lase sa plec...
- Bine ați venit, băieți!! Ce dor mi-a fost de voi! ma ignora și ii imbratiseaza.
E al naibii de naiba fata asta uneori...
Decid sa nu cobor din masina și dau drumul la muzica. Aprind o tigara și ma uit la ei cum discuta... Sa dau volumul la maxim?
- Cât timp vei mai asculta aceasta melodie? intra in masina neinvitata.
- Pana când o voi ura din toată inima, Eve... Acum lasa-ma...
- Bradul... Acum melodia... Jennie... rade de mine din nou.
Fredonez și îl vad cum se apropie de masina... Ce vrea sa facă?
- Tu nu ai de gand sa te saluți cu noi?
- Nu ma salut cu musafirii nepoftiti..
- Trebuie sa vorbim..
- Dacă vrei sa îmi spui ceva... Poți sa îmi spui și de fata cu Eve... Deci... Ce vrei sa îmi spui, Taehyung?
- Scrisoarea..
Ies din masina agitata și îl apuc strans de guler...
- Tu ai găsit-o? il întreb avand o mica speranta ca destinatarul nu a afla de ea.
CITEȘTI
𝐉𝐞𝐧𝐧𝐢𝐞'𝐬 𝐃𝐢𝐚𝐫𝐲 💙
FanfictionNu judeca o carte după coperta.... Nu o judeca pe Jennie după masca pe care o afișează.... Behind the SECOND CHANCE by @ParkSunny1704♥️ Jennie's Diary by @KimJennie0499 Copyright © 2017-2019 All rights reserved. This book or any portion there of may...