17~WJ

163 30 19
                                    


*Jennie povestește*

Ajungem in fata locatiei trimisa pe whatsapp de către Sunny și intram înăuntru.

- Oare unde este? întreab uitându-ma prin jur.

- Uite-i pe băieți! se indreapta Ann către masa acestora lăsându-mă in urma.

Credeam ca vom fi doar noi trei... ca fetele... Nu ca vom avea și companie..

Bts.......nu mulțumesc!

Suntem deja de o săptămâna aici și nu am făcut nimic impreuna cu fetele... sa mergem la shopping sau sa mergeam sa vizitam orașul...

- Buna băieți!

- Ce cauta tipa asta aici?! raman socata la vederea fetei de lângă Jimin.

PARK JIMIN EȘTI MORT!!!

- Jennie... nu acum... îmi sopteste Ann tragandu-ma de încheietura mâinii.

- Sunny nu a venit cu voi? ne întreabă Jimin.

Încă mai are și tupeul sa întrebe de Sunny!!! Cât de nesuferit poate sa fie!!

- După parerea mea poate sa nu mai vina! se bagă in seama "lipitoarea" ipocritului.

Nu... ca ea vrea sa o enerveze și mai mult pe Jennie!

Bravo! Ești pe lista neagră a lui Kim Jennie!

Și nu multe persoane sunt pe ea... dar tu ai un loc special.

- Ești moarta.....

- Eu zic sa luam loc, Jennie! ma opreste Ann.

Fata aia va rămâne fără par in cap...

Iau loc și ma uit destul de agitata la meniu... Ăștia doi mi-au tăiat pofta de înghețată... Și eu care manac înghețată la orice ora a zilei.

Park Jimin ai asa mare noroc ca Sunny tine foarte mult la tine... Dacă ai știi cât de mult a plans ea pentru tine...

- Jennie, ești bine? spune persoana de lângă mine.

- Jin, eu îți propun sa o lași sa se calmeze... Acum dste precum o bomba cu ceas... Nu știi când explodează... îl sfătuiește Ann.

Îmi închid ochii și respir și expir... Calm.. Calm...

Mesaj nou:

"Ar trebui sa te calmezi printeso și sa intrii in acțiune... Nu uita ca stai chiar lângă el... Ce pot spune... destinul"~V

Ma uit la el care îmi raspunde făcându-mi cu ochiul... Alt nesuferit...

Nu e momentul potrivit sa ii rupi gatul lui Taehyung...

"Gândește-te la Sunny..."~ V

Ma gandesc la ea .... Ii vreau numai binele... Dar urăsc ca cineva sa îmi ordone ce trebuie sa fac...

- Da, sunt bine... Jin.... ii raspund într-un final întrebării lui.

- Ma bucur...

De ce te-ai bucura ca eu sunt fericita?!

- Ann... Când vine Sunny? ma intorc către ea.

- Imediat... Dar sper sa mai întârzie.. spune uitatandu-ne la cei doi porumbei de lângă noi.

Se deschide usa localului...

Sunny... Îmi pare rau pentru ceea ce vezi...

Ia loc la masa impreuna cu J-Hope și Suga...
Se uita la noi fără sa spuna nimic... Cred ca e nervoasa... nu cred... E super nervoasa...

𝐉𝐞𝐧𝐧𝐢𝐞'𝐬 𝐃𝐢𝐚𝐫𝐲 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum