*Jennie povestește*- Vin invitații!! se aude strigând prin casa
sora mea.- YunHee du-te și întâlnește invitații... Imediat vin și eu ...
Stilista mea a întârziat ... pentru prima oara ... Și acum sunt in super întârziere... Sper doar voi arăta senzațional in aceasta seara ca de altfel ii voi rupe mâinile Nadiei...
- Acum ești pregatita, Jennie! Însă am sa te rog sa ai grija la par, iar dacă ți se șterge rujul sa îl folosești pe acesta..
- Mersi, Nadia!
- Arați minunat! îmi săruta mâna Jackson.
- Mulțumesc! Și tu nu arați rau...
- Mergem?
- Desigur!
Iesim in grădina din spate iar invitații încep sa își facă apariția... Nu știu câte persoane a invitat Sunny.. Dar casa mea e cam foarte aglomerata...
Ceea ce ma bucura foarte mult ...
Bravo Sunny ai făcut o treaba buna... Macar de data asta..
- Jennie!!!
- Sunny! Ann! Eve! îmi imbratisez prietenele.
- Totul arată uimitor! spune încântată Ann.
- Și băieții de acolo arată atât de sexy....
- Fetelor! Putem in seara asta nu vreau sa vorbim de băieți ... Vreau sa îl uit pe Jimin... Vreau sa ma răzbun...
- Fetelor vreau sa va fac cunoștința cu ....
- Jackson, îmi pare bine de cunostinta... ma întrerupe si le săruta mâna fiecăreia dinte ele.
- Jackson, vino te rog puțin cu mine sa îmi cunosti prietenii.... îl capturează YunHee pe acesta.
Ma uit in ochii lui și pot citi disperarea și dorința de a scapă de YunHee... Asta e Jackson... Ți-ai făcut-o cu mâna ta atunci când ai spus ca e drăguța...
Astăzi de dimineața YunHee a început sa ii povestească acestuia ce a făcut in vacanta și despre prietenele ei "nebune"... și alte prostii.... Săracul... cred ca are dureri de cap... Partea buna este ca acum nu sunt singura care are parte de dureri de cap din partea lui YunHee...
- Ce iubit frumos ai Jennie! îmi șoptește Sunny
- Nu e iubitul meu!!!!
- Da sigur... Puteai măcar sa ne spui și noua..
- Ce sa ne spui? întreabă Ann.
- Ca băiatul pe care ni l-a prezentat este iubitul ei. Tatăl tău chiar a făcut o alegere buna!
- Sa nu uitam ultimul baiat cu care tatăl tău ti-a aranjat întâlnire.... se opreste pe moment si ii apare un zâmbet pe fata
Ti-a cumpărat o pisica!! ... Ai strănutat chiar și după ce ai aruncat pisica la gunoi. ... se amuza Eve.- Săracă pisica... Ce om rau ești, Jennie?!
- Ann ... treci peste... Era o amărâtă de pisica... Care din cauza ei am făcut alergie!!
După despărțirea mea de James, am jurat ca nu mai ma voi îndrăgosti vreodata. Din aceea zi am uitat ce înseamnă "iubire". Tatăl meu a tot încercat sa îmi facă cunostinta cu diferiți "puștani"... Fii partenerilor săi de afaceri... Nu știu ce i-a trecut prin cap sa procedeze astfel.. Cu toate ca arătau foarte bine si aveau milioane in conturi nu am putut sa ma atașez sentimental fata de cineva. Insa cu câțiva dintre ei mi-am petrecut timpul de dragul tatălui meu și a afacerilor.
CITEȘTI
𝐉𝐞𝐧𝐧𝐢𝐞'𝐬 𝐃𝐢𝐚𝐫𝐲 💙
FanfictionNu judeca o carte după coperta.... Nu o judeca pe Jennie după masca pe care o afișează.... Behind the SECOND CHANCE by @ParkSunny1704♥️ Jennie's Diary by @KimJennie0499 Copyright © 2017-2019 All rights reserved. This book or any portion there of may...