SEVGİLİ'M!!??

15.7K 787 72
                                    

SELAM =) 262 OLMUŞUZ!NE KADAR MUTLUYUM ANLATAMAM.SİZLERİ SEVİYORUUUM <3

Saat 01:30 gibiydi.Nehir uyanmıştı ve haliyle açtı.Ona yemek hazırlamakla meşguldüm.O sırada anneannem eve geldi.Çok garip  bir  yüz ifadesi vardı.Hızlı hızlı konuşmaya başladı:

-Anneleriniz buraya geliyor.Amcamın kızı Hafize hastalanmış.Çok acilmiş.Çok az ömrü kalmış.Tahminlerince 1-1,5 ayı.O nedenle oraya gideceğiz.Sizde tek başınıza kalıcaksınız.Deniz oğlum sahip çık.Bak bir yerlerine bir şey olmasın. dedi ve hızlıca yukarı valizini toplamaya çıktı.Hafize teyzeyi sevmiyorum.Nedeniyse;herşeye burnunu sokan bir insan.Sürekli gıcık gıcık konuşuyor.Hatta birkere Nehir'e tokat atmış ve onu ağlatmıştı.Bende onu kucağıma alıp sakinleştirmiştim.Bunu yaptığım için banada vurmuştu.Abimde buna çok sinirlenip kadını terslemişti.Sonuç gene aynıydı.Abimede vurmuştu.O günden sonra ne ben,ne abim,ne de Nehir Hafize teyzeyi sevmiyoruz.Ama her ne olursa olsun ölmeyi haketmiyor.Biraz üzüldüm diyebilirim.

Saat 04:00 gibiydi.Annemler siteye giriş yapmışlardı.Bizde kapıda onları bekliyorduk.Geldiler.Sarıldık öpüştük.Sonra arabaya bindiler ve babam:

-Su kızım.Abine ve Nehir'e iyi bak.Sen akıllısın.Abinin aklına uyma.Hadi dikkat edin kendinize...

Oha!Babam abime değil bana tembih etmişti.Abim mosmor olmuştu.NİHAHAHHAHAHAHHAHA!Hep o mu gülcek?Dimi ama?

Artık uyuma vakti gelmişti.Yataklara gittik.Nehir'i yatağına yatırdım,öptüm.Sonra deriiin bir uykuya daldım...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sabah kalktığımda saat 12:30 gibydi.OMG!Ne kadar çok uyumuşum.Ve hayret!Nehir kendi yatağındaydı.Abim içeri daldı ve:

-Batuhan geldi!Kalk hadi!Kalk!Seni bekliyor! dedi.

Batuhan mı?Beni mi? Neden ki?

Hemen dolabımı açtım.Immm.Ne giysem? Hah!Buldum.Turkuaz bir şort üstüne toz pembe straplet bir t-shirt.T-shirt in üstünde "I'm a geek but I love you" yazıyordu.Yani " asosyalim ama seni seviyorum".

Aşağıya indiğimde abim ve Batuhan konuşuyordu.Gülümsedim.O da karşılık verdi.Tam iniyordum ki Nehir bağıra bağıra Batuhan'ın üzerine atladı.Bende dengemi kaybedip düştüm:

-Ağağağağağ!Off beliiiğğğm!

 -İyi misin? dedi ve beni kaldırdı bir el.Heyecana ne gerek var.Batuhan işte.Ben "Teşekkürler" diye mırıldandım.Sonra kendime gelip:

-N'oldu? Niye geldin? dedim.Biliyorum odunum :D

-Şeeyy,ben...Havza gideriz diye düşünmüştüm.

Sen düşünme mk :D(Diyemedi.)

-Olabilir! dedim ve abime döndüm.Başını salladı.Bende:

-Bikinilerimi giyip geliyorum :) başıyla onayladı.

Nehir'e gel işareti yaptım.O da :

-Gelmiycem ben,barbie oynamak istiyom. dedi.Bende omuz silkip yukarı çıktım.Bikinilerimi giyip.Aşağıya indim.Batuhan çıkalım işareti yapınca hemen kapıya koştum.

-Bu kadar mı heyecanlısın benimle havuza gireceğin için? dedi.Öküz yaa.

-Hayır.Kaan belki havuzdadır.Onla görüşeceğim için hyecanlıyım :) diyip piç smile yaptım.Sustu ve suratını astı.NİHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!! böyle uyuz edilir işteğğğ.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Havuza gittiğimizde tahmin ettiği gibi Kaan ordaydı.Bana bakıp glümsedi.Bende ona gülümsedim.Batuhan'ı görünce suratı asıldı.

-Selam.Naber? dedim neşeli olmaya çalışarak.

-İyi sen?

-İyi işte bizde Batu'yla yüzmeye geldik.

-Söyleseydin ben alırdım seni. dedi ve Batuhan'a imalı imalı baktı.Çüşşşşşşş...

Batuhan sinirle:

-Ne diyon sen lan!?

-Burcu diyom.Gelmiş.

Bu lafı duyunca Batuhan'ın tip acaip değişti.Sevgi anlamında değil.Kızgınlık anlamında.

Ben ta ağzımı açtım.Konuşacaktım ki.Karşıdan kahverngi saçın ilk defa bu kadar yakıştığı bir kız geldi ve Batuhan'a sarıldı.Burcu olmalı...

-Ayyy!Selam Aşkımmmm!

Yapışkan tipli orspu çıktı lan bu da.Batuhan onu ittirdi ve:

-Burcu!Bitti diyorum bitti!Anlamıyon mu?Sen Mert'le öpüştüğün o fotoğraftan sonra bitti!

-Neğğğ!Ama hayır.O beni öptü ilk! dedi ciyaklıyarak.Ay ne uyuz yaaa...

 Bende:

-Hııı1Hep öyle olmaz mı zaten?

-Bu tipi kayık kaltak kim sorması ayıp?

-Sormasıayıpsa niye soruyon?Sen manyak mısın?

Dediğimde kız suratını astı ve Kaan'a döndü:

-Kim bu kaltak?

Kaan ağzını açtığı sırada Batuhan cevap verdi:

-O benim yeni sevgilim! :O Ne?! Kendine çekti beni.Burcu'da sinirlenip Batuhan'a tokat attı ve gitti.O gittikten sonra bir de ben tokat attım.

-Amacın ne senin!Sen ne dediğini farkında mısın?

Kaan sinirle yanımıza geliyordu ki Batuhan beni hızlıca çekip koşturarak bir yere getirdi.Direndim "BIRAK!" falan diye.Ama nafile...Öküz gücü var maşallah.

-Se-sen mal mısın!?

-Beni dinle ben onu sevmiyorum.Ve zaten Burcu gelmeseydi de bugün sana teklif edicektim.Burcu bahane hani.

Oha!Bana mı teklif edicekti!?YUH!

-Ben...Bilmiyorum. dedim.Beni kendine çekti ve ellerini çeneme dokundurum başımı kaldırdı:

-Gözlerime bak! Ve cevap ver!

-Düşünsem?

Sinirlendi ve elini duvara vurdu.Ne dedim ki şimdi ben?

-Bir günün var! Bir gün! dedi ve tekrar ellerini duvara vurdu ve gitti.Sinirlenerek havuza geri döndüm.

YAZ TATİLİ =)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin