NEDEN BÖYLE YAPTIN!!!!!???????

11.9K 605 13
                                    

İrem'i zorla eve getirdiğimde bana sinirli sinirli bakıyordu.

-Amacın ne senin!Abimi hani önceden seviyordun!?Lanet olsun...Lanet olsun.Her zaman en boktan zamanda çıkıp geliyorsun!Hem sen şimdi neden geldin ki!?Ne bok yemeye geldin?!Amacın abimi ayartmak mıydı!?Yoksa gerçekten dost olmak mı istedin tekrar1?Bunların cevabını bilmiyorum.Bildiğim tek şey burada daha fazla durmaman gerektiği gerçeği!

Ağlamaklı gözlerle bana baktı.

-Bir hafta daha kalamaz mıyım?Babam batakta.Batıyoruz sanırsam.Bilmiyorum.O nedenle babam beni buraya postaladı.Zaten benimle ilgilendiği yok.Ve diğer dostlarımda sadece para için benimle dost olmuşlar.Benim de ilk aklıma sne geldin.Teyzeme ya da amcama gitmek istemedim.Sadece seninle tekrar dost olmak istedim Su ben!Ama çok istiyorsan gidebilirim.

Böyle diyince kalbim cız etti.

-B-ben bilmiyordum.Çok özür dilerim.2-3 gün kadar burada kalabilirsin.Kusura bakma.Abimin zor izin vereceğini düşünüyorum zaten.

-Tamam teşekkür ederim.

dedi ve bana sımsıkı sarıldı.Sonra kapı çaldı.Abim olduğunu anlamak zor mu?Hayır hiç sanmıyorum.İrem'e yukarı işareti yaptım.Hemen yukarı çıktı.Ben de kapıya koştum.

 Tahmin ettiğim gibi abim gelmişti.Bana:

-O burada değil mi?

-E...

-Çağır hemen onu!Sende yukarı çık!

-Nehir nerede?

-Simal ile birlikte!Hadi çağır şunu!

Koşarak yukarı çıktım.İrem'in gözlerine baktım.Anlamış olacak ki bir şey demeden aşağıya indi.

Bende peşinden gidip kulak misafiri oldum.

Abim:

-SENİN BİZİMLE ZORUN NE KZIIM!?SU'YLA KÜSKENDE SÜREKLİ BENİMLEYDİN.SU BUNU BİLMİYOR TABİ.BENİ İYİ DİNLE KIZIM.BEN SNEİ SEVMİYORUM!ANLADIN MI?!UZAK DUR BENDEN!

Ne!Ben İrem ile küsken abim onunla konuşuyor muymuş?

İrem:

-Tamam!Biliyorum!Ama Deniz ben snei çok seviyorum.Neden anlamıyorsun ki?Ben seni o Simal'den daha iyi tanıyorum.Daha çok seviyorum.Bunu biliyorum.N'olur bana şans verseydin sanki?

-Sana şans verdim zaten!Ama sen o şansı Su'yun sevdiği çocuk Berke'yle öpüşerek kaybettin!

Oha!Ya inanamıyorum!Berke de mi İrem!Neden!

Berke:Benim ilk aşık olduğum çocuk.Benimle ilk iletişim kuran çocuk.Ama 2 sene öncesiydi.O zamanlar zaten İrem'le de çok yakındık.Herkes benimle dosttuçTa ki İrem'le küsene kadar.Onunla küstükten sonra kimse benimle konuşmadı.Berke'de ayrıldı zaten.Demekki İrem onu ayartmış.

Bir an gözlerim doldu ve kendime engel olamadan:

-NEDEN BÖYLE YAPTIN!!!!???? diye bağırıdm ve saklandığım yerden çıkıp İrem'e baktım.

-B-ben...Sadece kıskandım anladın mı?Sen benle küstükten sonra herkes beni suçladı!Herkes!Ama iş Berke'yle olunca herkes senin tarafından benim tarafıma geçti.Hani kavga ettikten sonra Berke'yle kimse seninle konuşmuyodu ya?O kavgayı ben ayarlamıştım.Bilerek.Ama tek amacım senin geri bana dönmendi.Çünkü beni olduğum gibi kabul eden,paramla ilgilenmeyen tek insandın sen Su!

La-lanet olsun!Berke'yle İrem yüzünden mi ayrıldım.

-Sa-sana inanamıyorum.Bana bunu nasıl yaptın ya!?

-Ben özür dilerim Su!Böyle olsun istememiştim.

-Ne farkeder ki?!Bu söylediklerin veya üzgün olman Berke'yi ve diğerlerini geri getirecek mi?

-Hayır.Belki evet.İstersen okuldakilere herşeyi anlatabilirim?

-İki yıl oldu İrem!İki yıl!Ben o iki yılda neler çektim.Hiç bir yere çıkmadım!Sosyal aktivite yapmadım.Okul gezilerine bile katılmadım ya ben!

-Biliyorum!Özür dilerim!Ne işe yarıyacak bilmiyorum ama özür dilerim!

Abim sonunda konuşarak:

-İkinizde odanıza çıkın!İrem sende 2-3 gün sonra gidiyorsun!O da Su'yun hatırı için!Bana kalsa hemen şimdi git!

-Ta-tamam! dedi İrem kekeleyerek.Yukarı odama çıktık.

YAZ TATİLİ =)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin