Odama çıktım ve duşa girdim.Bir an aklıma Batuhan geldi.Ben daha önce bir-iki kişiyle çıkmıştım onlarda ineklerdendi.Yakışıklılar mıydı?Hayır.Ama Batuhan...O şimdiye kadar gördüğüm en tatlı insanlardan biri.
Kapı çaldı.Bende "KİMSİĞĞN!" diye bağırdım.
-Ablişkoş benim Nehiyr!
-Noldu bir tanem?
-Hadi çık artık.Bak şana kıyafet buyldum.
-Ah saol tatlım!Bir-iki dakikaya çıkıyorum.
Son kez saçlarımı duruladım ve çıktım.Yatağımın üzerindeki kıyafetlere baktım.Hepsi çok çocukçaydı.Ama Nehir yani.Ne bekliyordum ki?
-Beyendin mi ablişkoş?
-Beğendim canım.Ama ben tweety li t-shirt ve hello kitty li pantolon giyemeyecek kadar büyüğüm.Ben başka bir şey giyicem.Ama bu gece sana söz bunlarla uyuyacağım anlaştık? dedim ve burnuna öpücük kondurdum.İlk başta naz yapsada sonrada kabul etti ve gülümsedi.
Bende hemen gardrobuma gittim.Ne giyeceğime karar veremediğim için abime gittim:
-Abiğğğğ!
-Ne var lan!Hayvan gibi böğürüyon!
-Nerdesin?Sıçıyom napcan?
-Of abi!Sadece tualetteyim deseydin ya?
-Her neyse söyle bakalım yeğen beni sıçarken rahatsız ettiğine göre önemli bir konu olmalı.
-Birincisi sıçtığını bilmiyordum.İkincisi evet önemli bir konu.
-Sökül bakalım.
-Ben ne giyicem?
-Ben ne bileyim amk.Sanki modacıyım.
-Of bekle bi şeyler giyiyim sende seç aralarından.
-OOOO!Peki of!
Hemen pembe şortumla turkuaz t-shirtimi geçirdim üstüme.Alt tarafı bir bar.Hem çok oturmayız.
Abimin odasına gittim.Yeni aldığı şortuyla benim bayıldığım t-shirtini giyiyordu.Abimin zevki gerçekten çok iyi.Ama gel gör ki kendisi Denyonun teki.Ben ona DENYO DENİZ diyorum.
Abim bana döndü ve:
-Bunlar çok güzel olmuş.Saçlarını da kıvırcıklaştır bence.Sana yakışıyor kıvırcık.
Ne!?Oha!?(Biliyorum çok oha ve yuh kullanıyorum :D) Abim insan gibi konuştu.
-Sende bunlarımı giyiceksin.Evet ama hangi capı taksam karar veremedim.
-Mor lakers olanı tak.
-Saol.Parfüm hangisi?
-Abiğğğ!Şansını zorluyon hee!Axe dark'ı ya Axe gold'u sık işte.
-Axe dark.
-Tamam ben saçlarımı kıvırcıklaştırıyım geliyorum.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Bara gittiğimizde ortam çok gürültülüydü.Tamamen genç barıydı.İÇki yoktu.Bu nedenle sadece müzik vardı.
Simal,Bora ve Berkin oradaydı.Simal koşarak yanımıza geldi ve bana sımsıkı sarıldı.Bende ona sarıldım.
-Bence biz çok iyi dost olmalıyız.Çünkü burada başka kız yok.Barda da gördüğün üzere. dedi Simal.Bende:
-İyi ama Burcu'yu gördüm ben bugün.
-Hııı onu kızdan mı sayıyon sen?
-Hayır.
-Her neyse.Aaaaa Deniz selam.
OOO!Birileri çok heyecanlandığğğ :D Aslında biri değil ikiside.
Masaya doğru gittik.Bora ve Berkin'le biraz sohbet ettik.Herşey çok normaldi.Taki onu görene kadar...
Evet bu oydu.BATUHAN.
Karşı masadan bana bakıyordu.Bir anda gülümsemem silindi.Saatte gece 11 olmuştu.Uykum var deyip eve doğru yola çıktım.
Eve geldiğimde Nehir'in Simal gilde olmasını ve abimin evde olmamasının verdiği haz ile deriiiiin bir uykuya daldım.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Gece 23:55 gibi cama vuran bir şeyle yerimden zıpladım.Pencereye öyle bir koştum ki Merve Aydın'dan hızlı koşmuşumdur yani o derece.
Aşağıdaki Batuhan'ı görünce camı açıp yarı fısıldar yarı bağırır şekilde:
-Sen manyak mısan olom?Napıyon gecenin bir vakti?
-AHAHĞAĞAĞĞAAĞĞAJKAHAHHJAJ gibi garip sesler çıkardı.İçmişti.İyi de barda içki yoktu ki?
-Süren doldu meleğim!!!!Cevabın nedir?
-Ne!Ne süresi ya!?
-Benimle çıkar mısın dmeiştim ve yarına kadar süre vermiştim.
Hassittirr doğru ya.Ne diyeceğim ben şimdi?
-Hadiğğ amağğğ!Ağaç mı olayım bea!Hadi güzel kız söyle cevabını ve benim MELEĞİM OL.
Mal ya!Ama içincede ayrı bir şeker olyor ya!
-E-Evet?
-Holleey!Holley!
Evet diyince bahçenin etrafında mal mal dönmeye ve bağırmaya başladı.Şapşal ya!Yemin ederim şapşal!
-ŞŞŞTTTT!!!!!!!!!!Biri duyacak!Saçmalama hadi git evine yarın havuzda konuşuruz.
-Sen nasıl istersen MELEĞĞĞĞİİİİĞĞĞM! dedi ve bir öpücük yolladı.Sonra yol boyunca "LALALALALALALALA!!!!!!" diye bağırarak gitti.
Şapşirik ya.Bende daha fazla uyanık kalamayacağımı düşünüp yattım.Yarın bu konuyu hallederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ TATİLİ =)
Teen Fiction13 yaşında ki ergenliğimin göstergesi olarak bu kitabı silmiyorum... dlwmfşsödşs =Diğer yaz tatili kitaplarından farklı.= İlk defa yazlığa gidiyorum. Bunca senedir bizim olan yazlığa neden ilk defa gidiyorum? Neden yazlıkta bu kadar tatlı çocuklar v...