BAYA Bİ GEÇ OLDU FARKINDAYIM.AMA HEM TELEFONUM ELİMDEN ALINDI HEMDE BİLGİSAYARA GİRME ÖZGÜRLÜĞÜM
NEYSE BÖLÜM KISA OLABİLİR.ÇÜNKÜ 6 SAYFALIK BÖLÜMDEN AKLIMDA NE KADARI KALDIYSA O KADARINI YAZACAĞIM.
BİRDE MEDYADAKİ ŞARKIYI DİNLEYİN.BU ŞARKI TÜÜÜM BRO-SİS LERE GELSİN.VE TABİKİ
@erenozcakici ve bana :) Seni seviyom bro....
Aşağıya indiğimde teyzem ve annem gene kavga ediyordu.
-Aaaaa!Deniz kıza tecavüz mü etmiş!Çıh çıh çıh!
dedi yengem.Mala bak ya!
-Hayır yenge,hayır!Kızda istemiş olmuş bitmiş.Uzatmanın alemi yok.Zaten evleneceklerdi.
dedi annem.
-Aaaa!Evlencekler diye her boku yemelerimi gerek Berfin!Ya kız hamile kalırsa!!!!
dedi yengem.Ya töbe töbe ya!Düşündüğü şeye bak karının.
-Yeter be kes artık!Karışamazsın sen benim çocuklarıma!Sen kimsin ki ya ha!?Sen kimsin!?Yengem yengem dedim saygı duydum.Ama buda bi yere kadar!Haddini bil!Ben senin kızın ve oğlun başka şehirde üniversitede ne haltlar yiyo diyommu?Belki kızın her gün içip içip birisiyle kırıştırıyo???Bilmeden konuşma!Senin o ağzını caaart diye yırtarım!Ben susmayacağım bundan sonra!Ve eğer konuşacak olursan...
annem lafı bitirmeden araya girdim.
-Bende annemde ağzına ederiz.Ayrıca sanane!?İster evlenirler ister evlenmezler!İster yatarlar ister otururular!Sana mı sorcaklar!?
lafımı devam ettiremeden kapı çaldı.
"Bu iş daha bitmedi biçızzz!"
bakışımmı atarak kapıyı açtım.
O sırada annemle yengem tamgaz devam ediyorlardı.
Gelen Kaan'dı.
O MAY ALLAH!!!!!
Tipini yediğim ya oyşşş.
Düşüncelerimi ortadan ikiye bölen Kaan'ın sesi oldu.
-İçeri alıcan mı??
-Ha evet geç.
-Sen iyi misin?
dedi annemle yengemi göstererek.
-Gayet iyiiyim.
dedii yaalandan bir gülümsemeyle.
Anladı ama birşey söylemedi.
İçeri geçtiğimizde tüm dikkatler bana ve Kaan'a yöneldi.
Kaan anneme dönerek:
-Berfin Anne bu akşamlık Su'yu alabilir miyim?12'den önce evde oluruz.
dedi.Neyim ben külkedisi mi?
Annem başını salladı ve gülümsedi.Teyzem cıkladı.
Bende sırf teyzeme inat Kaan'ın dudaklarına yapıştım.
Teyzem dışında herkes normal karşılamıştı.
Gözlerini pörtletip bize bakan teyzem:
-Ne yapıyorsunuz be!?
diye cırladı.Kaan'da bende ayrılarak:
-Öpüşüyoruz.Ne yapıyoruza benziyoz?
dedi.O an gülmemek için kendimi tuttum.Anneme bakış attığımda POKER FACE yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ TATİLİ =)
Teen Fiction13 yaşında ki ergenliğimin göstergesi olarak bu kitabı silmiyorum... dlwmfşsödşs =Diğer yaz tatili kitaplarından farklı.= İlk defa yazlığa gidiyorum. Bunca senedir bizim olan yazlığa neden ilk defa gidiyorum? Neden yazlıkta bu kadar tatlı çocuklar v...