EVET ARKADAŞLAR GEÇEN BÖLÜMDEKİ ÖVGÜLERİNİZ İÇİN SİZE ÇOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM.BENİM İÇİN NE KADAR ÖNEMLİ BİLEMEZSİNİZ.
BU BÖLÜM SADECE SİMAL&DENİZ ARASINDA OLACAK.
MEDYADA SİMAL VAR :)
SİMAL'İN AĞZINDAN:
Sinemadan çıktıktan sonra Deniz'le bara geçecektik.Deniz'de bizimkilere haber verdi.
Sinemadan yeni çıkmıştık.Deniz'den su almasını istedim.
O su almak için sıraya girmişti.Karşıdan gelen kişiyi görünce tiksintiyle yüzümü buruşturdum.
SILA...
Yanınıdaki kişiliği görünce iyice bir midem altüst oldu.
BATUHAN....
Ama bir de şu varki:Bu ikisi ne yapıyor?
Yanıma geldiler ve Sıla:
-Selam sürtük!Naaaber!
-Selam g*tlek iyiyim senden naaaber!
Batuhan:
-Hey hey hey!Sen kimsinde Sıla'ya g*tlek diyon lan!
-Esas sen kime lan diyon.
dedi arkadan bir ses.
Oh aşkım Deniz!Kurtarıcım,hayatım,sevgilim...
Batuhan ve Deniz kavga edeceklerdi ki Batuhan'ı var gücümle çekip suratına bir yumruk indirdim.
Sonradan elim acımadı değil ama değdi.
Sıla tiz bir çığlık attı.Bende Deniz'in kolundan tutup çekiştirdim ve dışarı çıkardım.
-Waowww!Sen neymişsin be aşkığm!
diye bağırdı ve dudağıma yapıştı.Uzun bir süre böyle kaldık.
Dudak dudağa,nefes nefese....
Onu çok seviyordum.Bir ömür onun olabilecek kadar...
Ama Deniz bana bir ömür bağlı kalır mı yada kalabilir mi bilemiyorum.
------------------------------------------------------------------------------------
Bara geldiğimizde her zaman olduğu gibi genç işi bir bar konsepti karşımızdaydı.Burası site dışında bir yer olduğu için her siteden ergenler vardı :D Buna bizim grupta dahildi.
Bora ve Berkin'i gördük.Ama yanlarına gitmedik bizden bayağı soğumuşlardı.Bar taburelerine oturduk ve birer kola söyledik.
Sessizce oturuyorduk ki Deniz:
-Simal?
-Efendim aşkım?
-Sana bir şey söyleyeceğim ama bu söyleyeceğime karşı çıkmandan korkuyorum.
Yoksa ayrılcak mıydı?
Bir süre suratına baktım ve korkuyla yutkundum.
-S-söyle s-sen.
-Eeee-ıııı-iii şeyy...
-Deniz söyle artık!
-Ben üniversiteye geçince benimle evlenir misin!
Nefes almadan söylemişti ve hıphızlı.
Ama bana "Benimle Evlenir Misin?" demişti.
Evlenmek....
Karı-koca olmak....
Onun olmak....
Benim olması....
-Ailelerim.....
-Şşşştttt!Sen evet dediğin sürece onları hallederiz...
-O-ozaman EVET!
diye bağırıdm tüm bar bize döndü oda çığlık attı ve beni kucağında döndürdü.Kendimi çocuk gibi hissetmiştim.Yere indirdiğinde onun dudaklarına yapıştım.Onu çok seviyordum.Oda beni...
Salondan şüphem var ama...
Teallam ben ne diyom ya!Su'yla takıla takıla :D
Birşey farkettim biz...Biz hala öpüşüyorduk ve hala tüm bar bize bakıyordu...
DENİZ'İN AĞZINDAN:
Ölümüne sevdiğim kızla bir sene sonra evlenecektim.Onun reşit olmasına iki sene vardı ama önce nişanı yaparız.İki sene nişanlı kalırız.Hayatım olan kızda reşit olunca huuup!Bekle bizi evlilik!
Simal tüm barın bizi izlediğini farkedince benim öpücüklerime karşılık vermeyi bıraktı.Bende onu kendimden uzaklaştırdım ve bardaki herkese:
-EVLENİYORUZ MİLLEEEEET!
Herkes alkışladı.Simal kıpkırmızı kesilmişti.
OYYY!Onun o yanacıklarını yerim!
Tamam Deniz kendine gel!
Simal'i kolundan çektim ve bir kez daha dudağından öptüm.Bar taburesine geri döndük ve kola içip Kaan'la Su'yu beklemeye başladık....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ TATİLİ =)
Teen Fiction13 yaşında ki ergenliğimin göstergesi olarak bu kitabı silmiyorum... dlwmfşsödşs =Diğer yaz tatili kitaplarından farklı.= İlk defa yazlığa gidiyorum. Bunca senedir bizim olan yazlığa neden ilk defa gidiyorum? Neden yazlıkta bu kadar tatlı çocuklar v...