SELAM :D 17K OLMUŞUZ BEBİŞLEEEER!!!
BÖLÜMLERİ 3 GÜN İÇİNDE YAZMAYA ÇALIŞIYORUM.AMA BAZEN SORUNLAR ÇIKABİLİYOR.BUNDAN DOLAYI ÜZGÜNÜM.
İYİ OKUMALAR :)))
Yola çoktan çıkmıştık ve neredeyse yazlığa gelmiştik.O öpüşme faslından sonra annem birşey demedi.Neden tepki vermedi bilmiyorum.Ama bu iyi birşey sanırım.Annem şu yaşıma kadar(sanki çok büyüğüm ya) bana hep arkadaşlık yapmıştır.İrem'le anasınıfdan beri arkadaştık.Ama o olaydan sonra annem bana daha çok yakınlaştı.Tek dostum oldu.Ve benim bu aşk işleriyle pek uğraşmadığımı gayet iyi biliyor.İlk defa birini öptüğümüde.Sanrıım bu yüzden bir şey demedi.
Ben düşüncelerime dalmışken Simal'in telefonu çaldı.
-Tamam anne.Tamam.Gelirim.Tamam.Anladım.Görüşürüz.
dedi Simal.
Annem:
-Arayan annenmiydi kuzum.
-Evet teyzecim.
-Arada bu akşam onları bize çağıralım hem tanışmış oluruz.
Simal ilk bi tereddüt etsede başını salladı ve annesini aramak için telefonu eline aldı.
Abim:
-Anneeee!
diye anneme feryat etti.Bizde anırarak güldük.
Sonra annem:
-Hey Kaan.Sende ara çağır annenleri.Bu akşam onlarda gelsinler.Sonuçta sen damadım Simal'de gelinim olacak.
dedi ve sırıttı.
Bende:
-Anneeeeee!
diye bağırdım.Ama çok geçti.Kaan annesini aramıştı bile.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sonunda yazlığa geldik.Kaan ve Simal evlerine gittiler.Bizde eve girdik.Anneannem,dayım,yengem ve Nehir salonda oturuyorlardı.Annem şaşırarak:
-Sizde mi buradaydınız?
diye sordu.
Gıcık yengem(Ayşe):
-Evet.Bu ev sadece senin değil canım hatırlatırım.
dedi.Annem cevap vermedi.Yengem ev ve kusurları hakkındasöyleniyordu.Neymiş ev kötüymüş.Koltuklar çok çirkinmiş.Nasıl dekore etmişiz biz burayı.
Bende dayanamadım ve:
-Hey yenge!Bu evi beğenmediysen o koca kıçını kaldır ve defol git!Senle mi uğraşçaz biz!Zaten annem hasta!Görmüyor musun!Babamı daha yeni kaybettik!Tabii siz arka koltukta oturduğunuz için sıyrıklarla kurtuldunuz!Keşek sen geberseydin de babam kurtulsaydı!
Herkes şaşırmış biçimde bana bakıyordu.Doğrusunu söylemek gerekirse ben Nehir'in annesini sevdiğini düşünmüyorum.Dayımı seviyor o.Dayım aslında çooook iyi biri.Ama yengem onu çok yönetiyor.Evlerinde diktatörlük yengeme ait.Herşeyi o yönetiyor.
Annem:
-Su.Sakin ol hayatım.Hadi sen markete git.Bak akşam kocanla yengen gelicek.Bu listedeki herşeyi al.
elime bir kağıt tutuşturdu ve birazda para.Bende bisikletime binip yola çıktım.
Babamın cenazesi 1 hafta sonra Antalya'da kalkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ TATİLİ =)
Teen Fiction13 yaşında ki ergenliğimin göstergesi olarak bu kitabı silmiyorum... dlwmfşsödşs =Diğer yaz tatili kitaplarından farklı.= İlk defa yazlığa gidiyorum. Bunca senedir bizim olan yazlığa neden ilk defa gidiyorum? Neden yazlıkta bu kadar tatlı çocuklar v...