EVEEEET!SONA YAKLAŞIYORUZ BEYLER BAYALAR MERDİVENDEN KAYANLAR :D
AHAHAHA TAMAM SAÇMALADIM KABUL.AMA ÇOK HEYECAN ŞEYETTİM.İKİNCİ KİTABA BİTER BİTMEZ BAŞLIYACAĞIM.BEKLETMEYECEĞİM SİZİ :D
HAAA BU ARADA SAÇMALANMAZ TARANIRDI DİMİ :D
AHAHAHHAHA!!!TAMAM TAMAM.BATUHAN VE SU'YU ACAİP YAKIN ARKADAŞ YAPACAĞIM :D ÇÜNKÜ LOGANCIĞIMI HİKAYEMDEN ÇIKARAMAM -_-
EHEHEHEHHE!HERNEYSE İYİ OKUMALAR BEBİŞLEEER :D
MEDYADA:DENİZ VE ŞORTU :D
Gece boyunca Batuhan'la dertleştik.
Aslında kötü biri değilmiş.Üvey annesi Batuhan'ıa çok ağır şeyler yaşatmış.
Bende Batuhan'la dost olmayı düşündüm.Kızmayın.Çünkü dün Batuhan'ın gözündeki çaresizlik kalbimi sızlatmıştı.Batuhan benim 2 sene önceki halim gibiydi.
Onun yaşadıklarıyla aynı değil benim yaşadıklarım tabiki.Ama sonuçta oda arkadaşlarını kaybetti bende.
Oda yalnız hissediyordu bende.Yani ortak noktalarımız bunlar.
Batuhan'la dost olduğumu diğerlerine söylesem iyi olacak.Özelliklede Kaan'a.
Gün yeni ağarmıştı(doğru mu yazdım bilmiyom :D).
Eve girdiğimde herkes uyuyordu.Doğal olarak.
Sessizce kendi odama gittim ve yatağa yattım.
Gözlerimi kapadım ve kendimi uykunun kollarına bırakamadım.
Çünkü telefon çaldı.
Nehir uyandı.
Annem veya her kimse odamızın kapısına hunharca vurdu.
Ağğğğhhhh!Ytaktan hışımla kalkıp telefonu açtım.
-Ne!Ne var!
-Ş-şey.Bitanem benim.Kaan.
-Ah!Kaan!Aşkım çok özür dilerim.
-Sorun değil.Hazır mısın diyecektim.
-Neye?
-Berfin teyze söylemedi mi?
-Hayır!?
-Ahh!Bugün senin annen,ben,m annem,Sima'in annesi ve biz kumsala gidecektik ya.
-Ha!Öyle mi.O yüzden annem kapıya hayvan gibi baskı uyguladı.
-Ahahahaha!Galiba.
-Neyse aşkım.Ben kapatıyom hazırlanıyım bari.
-Eh hazırlan bari.
Telefonu kapatıp.Banyoya koştum.Bana bağıran Nehir'i aldırmadan uykususuzluğumu gidermek amacıyla yüzümü yıkadım.Sonra hafif morarmış olan gözaltlarıma baktım.
Lanet olsun!!!!!!Uyumazsan cezanı çekersin tabi Su!!!
Odaya geri döndüğümde yengem Nehir'i giydiriyordu.
Bende gardrobun önüne geçtim ve bikinilerimi aramaya başladım.
Yengem:
-Şu Kaan mıdır nedir,onu gözüm hiç tutmadı.Kolundada döğmesi var.Bu yaşta.Töbe töbe.Anasıgil nasıl izin vermiş acaba.Birde utanmadan seninle evleneceğini söylüyor.Bak kızım.Sen safsın hee!Diyim bu çocuk tekin değil.Anasıda ayrı bi havada.Zengin ya.Kocasıda orama burama baktı zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ TATİLİ =)
Teen Fiction13 yaşında ki ergenliğimin göstergesi olarak bu kitabı silmiyorum... dlwmfşsödşs =Diğer yaz tatili kitaplarından farklı.= İlk defa yazlığa gidiyorum. Bunca senedir bizim olan yazlığa neden ilk defa gidiyorum? Neden yazlıkta bu kadar tatlı çocuklar v...