TABLETTEN YAZIYORUM.BU NEDENLE YANLIŞLARIM OLABİLİR.MAZUR GÖRN BENİİİ <333
Simal'lerin evi geldiğimizde kapıyı kendimiz açtık.Simal'in anne ve babası acil bir iş nedeniyle gitmişler.Bak sen şu işe...Simal bizi eve davet ederken içim biraz huzursuzdu.Abimden korkmuştum galiba.Bilmiyorum...Ama huzursuzdu işte.
Simal:
-Siz salona geçin.Bende çikolataları ve kahveleri alıp geliyorum.
"Olur." anlamında başımı salladıktan sonra İrem'i adeta sürüklercesine salona götürdüm.
Evleri sade bir biçimde dekora edilmişti.Hani şu çok emek harcanmamış gibi görünüp çok eek harcanmış bir şey olur ya?Bu evde az para harcanmış gibi görünüp çok para harcanan evlerdendi.Ama çok güzel bir evdi.Simal'in odasını çok merak ediyorum.
-Eeeee?Sökül bakalım? dedi bir ses.Sesin geldiği yöne doğru baktığım da;Sesin Simal'den geldiğini gördüm.-III-şey-peki.Bu dğn bana teklif etti yarına kadar süren var dedi.Bende sürem olduğu için düşünmemiştim.Bardan çıkıp eve geldiğimde uyuyordum ve birden camdan tık tık diye sesler gelmeye başladı.Pencereye baktığımda Batuhan sarhoş bir biçimde karşımdaydı.Bende başımdan savmak için evet diyiverdim.
Simal:
-Ondan sonra da olan oldu?
-Aynen öyle.
-Neyse demişsin artık.Çocuktan ayrılma şimdi.Bir-iki hafta dene.Eğer seni üzerse falan ayrılırsın.
Başımla onayladım.Bİr süre hiç konuşmadık.Sadce çikolata yiyip kahve içtik.
Sessizliği ben bozdum.Aklıma abime verdiğim söz geldi.
-Simal?
-Heh canım?
-Sen abimi mi seviyorsun?
Kahveyi birden püskürttü ve bana gözlerini pörtleterek baktı.Bir süre sadece bakıştık.Sonra Simal:
-E-evet.Çok mu belli oluyors?
Tam sırıttım cevap verecektim ki İrem:
-Hooop!Orda dur!Deniz benim anladın mı?O sadece beni sevebilir ve sadece benimle çıkabilir!
Ne!?Ne diyo bu ya?
-Ha ha ha!Orda dur İrem!Abimin seni sevdiğini nereden çıkarıyorsun ki?Abim Simal'i seviyor.Bana kendisi söyledi.
Simal birden sırıttı ve:
-Cidden miğğğğ?
-Cidden :D dedim bende sırıtarak.
O sırada İrem:
-Su!Sen delirdin mi?!Abini tanımadığın bir kızla mı sevgili yapacaksın?
Simal sinirle ona baktı.Cevap verdi:
-Senin gibi orspu değilim ya?Ben ona şükrediyorum.Hem kabul et!Reddedildin seni küçük kaşar seniğğğ!
OUĞĞĞĞVVV!Bu bana çok koyardı açıkcası.Derken İrem Simal'in saçına yapıştı.Tabi Simal durur mu?O da İrem'inkine yapıştı.Ben onları durdurayım derken bende savaşın içine girmiştim.
Birden içeri abim,Bora ve Berk,n üçlüsü daldı.Abim sinirle:
-Noluyo lağğn burda! diyen kükredi.Birden hepimiz kavgayı bırakıp abime döndük.Simal üstüne başını düzeltip açıklamaya başladı:
-Bu varya bu!Bu küçük orspu senin beni benimde seni sevmemi hazmedemedi.Neymiş"Sen onunmuşsun.Sadece onunla çıkabilirmişsin."falanmış filanmış.Su hemen ağzının payını verdi böyle olunca İrem'de saçıma yapıştı.Eh tabii bende durur muyum?Bende onunkine yapıştım.Derken Su bizi ayırımaya çalışırken o da kavganın içine girdi.Sonra siz geldiniz.
Bende başımı salladım.Abim gözlerini pörtletip:
-Sende beni mi seviyorsun?
Oha ya onca şey arasından bu mu dikkatini çekti abiğğğğ?
-Evet! dedi 32 diş sırıtarak Simal.
Bende kendime engel olamayıp sırıttım.Abim koşa koşa geldi ve Simal'e sarıldı.
-O zaman:BENİM SEVGİLİM OLUR MUSUN?
Ah!Ne tatlılar ya!
Simal:
-EVET!!!! diye bağırdı.
AYYY!Çok heyecan şey ettim.Şey ettim derken şey anlamayın yani.Şey anlamayın derkende şey anlamayın.Neyse uzatmıyacağım .s.s.s.s.s Anladınız siz.
İrem oflayıp pufladı.Bende kaşla göz arasında İrem'in kolundan tutup dışarı çıkardım ve eve doğru çekiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ TATİLİ =)
Teen Fiction13 yaşında ki ergenliğimin göstergesi olarak bu kitabı silmiyorum... dlwmfşsödşs =Diğer yaz tatili kitaplarından farklı.= İlk defa yazlığa gidiyorum. Bunca senedir bizim olan yazlığa neden ilk defa gidiyorum? Neden yazlıkta bu kadar tatlı çocuklar v...