"Notların nasıl?" dedi hemen bana bakmadan.
"Gü-güzel."
"O zaman bana ihtiyacın yok. Hem en iyi insan kendi kendini yetiştirir, değil mi?" bunu demesiyle ağzım açık kalmıştı.
"A-ama Hyung, öğretmenlerimiz öyle demedi ki?"
"Çok zorlandığın zaman gelirsin yanıma olur mu? İsmini yaz şuraya," dedi önündeki defterin boş bir sayfasını açarak. "Şimdilik bu kadar yeter."
Üzgün bir şekilde kafa sallayıp kağıda adımı ve sınıfımı yazdıktan sonra sınıfı terk ettim. Jimin'in 12/A'nın önünde sarı saçlı biriyle konuştuğunu gördüm. Yanlarına gittiğimde Jimin gülümseyerek beni tanıttı.
"Namjoon hyung, bu arkadaşım Taehyung. Kendisi de Kim Seok-Jin hyung ile eşleşti." Jimin'in bunu demesiyle Namjoon bir kahkaha attığında Jimin şaşırarak baksa da ben neden kahkaha attığını biliyordum.
"O piç seninle asla ilgilenmez. Kendine düşkün bir insan kendisi." gözlerini devirdikten sonra bana bakıp gamzelerini en içten bir şekilde gösterdi. "Ama sen her zaman benim yanıma gelebilirsin. Jimin ile seninle ilgilenirim." Kafamı salladığım sırada arkadan biri omuzlarımı tuttu.
"Ders programını ne zaman belirleyelim Taehyung?" hızla arkamı döndüm. Kim Seok-Jin gülümseyerek bana bakıyordu.
"A-ama, siz, az önce, b-bana..."
"Ders programını aldığında görüşürüz Taehyungssi." Kim Seok-Jin bunu diyerek uzaklaştı ve ben daha ne olduğunu bile anlamadan gözden kayboldu.
Merhaba~
Umarım bunu beğenirsiniz.
Ne yazmam gerek bilmiyorum ama bunu beğenmenizi çok istiyorum.
Sizleri seviyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
광선 "Gwangseon"// TAEJIN
FanfictionGwangseon; ışık hüzmesi demektir. Kim Taehyung'un hayatına bir kura ile giren Seok-Jin'in hikayesi. #929 #821 #603