teşekkür ederim

1.2K 113 52
                                    

Merhaba!

Şimdi birazcık konuşacağım okur musunuz bilmem ama.

Gwangseon benim ilk Taejin ficim. Yani öyle çok özel bir kurgusu falan da yoktu ama okundu. O yüzden benim için çok özel.

Gwangseon'u hiçbir şekilde büyük hedeflerim olmadan yazdım. Yani okunur falan aklımda hiç yoktu. Zaten Taejin yani, Türkiye tarafından pek bilinen bir ship değildi. İlk oyunu falan aldığımda sevinçten ağlamıştım. Şimdi de çok okunmadı ama benim için büyük bir rakam. Beni bu rakama taşıdığınız için teşekkür ederim. Gerçekten teşekkür ederim.

Kurguyu yazmaya bir gece yarısı başlamış, hızımı alamadan üç bölüm yazıp arkadaşımı sabaha kadar uyutmamıştım. Ama ben çok dengesiz bir insan olduğum için atıp atmamak konusunda gel-gitler çok yaşadım. Yazım tarzımı falan da pek beğenmiyordum zaten. En sonunda dedim ki, at Berra ne olacak. Ve attım.

İlk günden beri beni destekleyen, yorumlarıyla beni güldüren bir çok insan var. Onlara teker teker teşekkür etmek isterim ama şuan bile matematik ödevi yapıyorum. Hayat çok zor.

Gwangseon'a sevgi gösterdiğiniz için çok teşekkür ederim. Görüşlerinizi benimle paylaştığınız için, Taejin'i sevdiğiniz için teşekkür ederim.

Sizleri gerçekten çok seviyorum.

Bu arada, yakın bir zamanda belki çocuklarla bölüm gelir, bilemeyiz.

Başka kurgularda görüşmek üzere! Kendinize iyi bakın. Sizleri cidden seviyorum.

ÖPTÜM KOCAMAN!

광선  "Gwangseon"// TAEJIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin