12 // SOPE

1.8K 169 87
                                    

Bu bir hafta o kadar güzel geçmişti ki. Jin hyung ile aramızdaki o saçma soğukluk ya da herhangi şeyler kalkmıştı. Her gün okulda onunlaydım ve bomba olan ise Yoongi hyung Hoseok hyungtan hoşlandığını söylemişti.

Şimdi de yurtta hepimiz oturmuş Hoseok hyungun ne cevap vermesi gerektiğini tartışıyorduk.

"Hyung kesinlikle kabul etmelisin. Yoongi hyungun sana bakışları bile farklı bunu hepimiz biliyoruz. Jungkook dışında." dedi Jimin ben Jungkook'a Yoongi hyungun resimlerini gösterirken.

"Oha hyung!" dedi Jungkook telefonu elimden alıp. "Bu çocuk çok yakışıklı sana nasıl baktı ki bu?"

"Küfür ettirtme istersen." dedi Hobi hyung yanında oturan Jungkook'un kafasına bir tane geçirip. "Aish! Cidden sizinle oturup bu konuyu tartışıyorum ya. İnanamıyorum kendime."

"Gelinimiz nazlı biraz." dedim Hobi hyunga bakıp dil çıkararak. "Fazla naz aşık usandırır Jung Hoseok. Dikkat edelim birazcık."

"'Jung Hoseok' mu? Saygı ifadesi nerede? Ah Tanrım! Bunları da mı görecektim." dedi elini kalbine koyup.

"Ya cidden çok yakışıklı ama. Neden Hobi hyung ile olmak istesin ki?" dedi Jungkook tekrar.

"Jungkookssi, sen sabır ölçer falan mı oldun bizim haberimiz olmadan? Hayır yani çünkü sabrımın taşmasına sadece iki santim kaldı da."

"Aman hyung sen de! Ne istiyorsun benim Kookiemden? Allah Allah ya!" dedi Jimin beni ittirip Kookie'sinin yanına otururken.

O sırada Hoseok ile göz göze geldik. Evet tam sırasıydı.

"Şimdi bizi bırakalım da," dedi Hobi hyung sapık gibi gülümseyip ikisine bakarken. "Size dönelim."

"Biz mi?" dedi Jungkook gülümsemeye çalışarak.

"Siz Jungkook'cuğum. Jimin ile Jungkook." dedim ikisine de göz kırparak. Jimin eliyle sen öldün hareketleri yaparken, Jungkook anlamsız bakışlarla bir bana bir Hoseok hyunga bakıyordu.

"Ahh! Kookiemden uzak durun! Taehyung ona dokunma! Oyy! Kookiem!" Dedi Hoseok hyung aegyolar yaparak. Buna kahkaha atarken ikisi de birbirine bakıp duruyorlardı.

"Jimin hyung! Ah ben seni seviyorum hyungum! Jimin hyung Taehyung bana bulaşıyor ayy! Neden Taehyung ile birlikte yattınız? Sizinle konuşmayacağım ayy!" dedim ben de Hoseok hyunga doğru aegyo yaparak. İkisi de aynı anda ayağa kalktı ve en küçük olan bize yastık fırlattı.

"Pislikler!"

"Biz senin hyungunuz Jungkookssi! Ama dur Jimin bize kızmasın." dedim bir elimle ağzımı kapatıp gülerek.

"Ay bizi döver bile Jimin." dedi Hoseok hyungta aynısı yaparak. İkisi de odayı terk edince karnımız ağrıyana kadar güldük.

***

"Off Taehyung eminsin değil mi?" dedi Hoseok hyung tekrar biz okul kapısından içeri girerken. Yoongi hyunga bugün cevabını verecekti ve cevabı hepimiz biliyorduk.

"Kaç kere soracaksın daha hyung! Eminim. Hem de hiç olmadığım kadar."

"Eğer sen emin değilsen cevap verme daha." dedi Jimin dün bize kızgın olduğu hâlde hâlâ yanımızda yürürken.

"Ya ben eminim Jimin, onu seviyorum ama etraftakiler ne der?" dedi Hoseok hyung. Endişesi yüzünden okunuyordu ve bu beni de endişelendirmişti. Ama şuan onun yanında olmalıydım.

광선  "Gwangseon"// TAEJIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin