Szavazás(?)

466 28 10
                                    

Sziasztok!
Egy ideje töprengek azon, hogy mi legyen a következő részben a két opció közül:
• Jobban belepillantsunk a többiek életébe, és úgy ,,külső szemlélőként" lássuk az eseményeket, majd játszuk le Nemecsek és/vagy Boka szemszögéből a dolgokat az utána lévő részben

VAGY

Folytassam Nemecsek és/vagy Boka szemszögéből a dolgokat?

Csak mert úgy érzem hogy a többiek nem kapnak elég rivalda fényt, attól függetlenül hogy ez egy Bonemecsek (?) fanfic.

Uuuu még egy dolog.
Szoktam olyat csinálni, mikor fanfictiont akarok olvasni de nincs az olvasnivalóimban új rész-vagy elfogyott-, hogy random híres/híresebb emberre rákeresek, hogy hátha találok valami jót.
Nem rész, puszta kíváncsiságból rákerestem, hogy van e Vecseis ff itt fent. (Kérlek ne kövezzetek meg, fura vagyok, és ezek kikapcsolnak. Plusz tényleg érdekelt, és nem szeretem bevallani hogy írok/ olvasok ilyeneket, attól függetlenül, hogy ezeken élek néha)
És volt, főként egy volt ami még el is nyerte a tetszésem, ami magyaroknál ritka, mert nagyon válogatós tudok lenni (főként, hogy általában észre veszem a nyelvtani hibákat és némelyik magyar ficitől kifutnék Kínába. (És tudom, nekem is vannak hibáim, és voltak is de már igényesebb lettem e téren))
Úgyhogy ha érdekel titeket, akkor Beby769 az írója, a könyv címe meg Ange.
Remekül ír, és huuuu a rész amit olvastam (a legfrissebb (attól függ mikor olvasod)) a lényeg hogy nagyon jó, csak ajánlani tudnám nektek.

Igazából a szavazás a lényeg. Legkésőbb hétvégére megírom a (szerkeztés meg attól függ hogy hogy ülök le egy géphez, de maximum utólát megcsinálom) részt.
ÉS KÖNYÖRGÖM NE LEGYEN DÖNTETLEN.
Szép hetet nektek,
Matka:)

Pál utcai fiúk - fanfiction [AU] /FÉLBEHAGYOTT/Where stories live. Discover now