2

1K 91 9
                                    


Boka nagyon várta már azt, hogy elkezdődjön az új év, hisz így nap mint nap láthatja a barátait, és hallhatja a kalandjaikat. Az első nap.. Lehet kéne valamit délután csinálni... Ilyeneken gondolkodott mikor leszállt a 4-es villamosról. Zenéjét hallkan dudorászva sétállt, mikor az aluljáróban összefutott a többiekkel.
-BOKA JÁNOS!- kivette a füllhallgatót a füléből, hátra fordult, hogy láthassa a legközelebbi barátait.-azt hittem sose fogod meghallani, majdnem megsüketültem -nézett Barabás megjátszott sértődéssel Csónakos és Csele felé.
Az út a fiúkhoz képest még csendes volt. Aztán meglátták az új srácot, és az amúgyis hihetetlen hangos társalgás, még hangosabb lett, így rájuk szólt
-Legyetek már halkabbak!- így az összetömörült tagok közül hallott ki szavalat néha-néha, arra panaszkodva, hogy milyen kis vékony szegény, persze sokkal kevésbé dobhártyát szaggatóan kommunikáltak.

***

Az első órán kiszólították az új fiút. Szóval Nemecsek... Egész végig azon járt az agya, hogy milyen aranyos a fiú. Ábrándozásából az rántotta ki, hogy miközben sétált a helyére, valamelyik hülye kigáncsolta mindenki kinevette szegényt, de ő komoly maradt.
Hogy lehetnek ilyen gyerekesek? Mindjárt felnőttek de még mindig ezen a szinten vannak...

***

Haza érve a suliból feküdt az ágyán és gondolkodott a kis szőkén. Remélem jól van.
Nem tudott másra gondolni. Azon gondolkodott, hogy meg kéne keresnie a neten, valahol csak fent van, de félt attól, hogy visszautasító lesz vele a fiú. De tudta kitől kell tanácsot kérnie.
A szám kevés ideig csengett ki, majd felvették:
- Boka! Késő van már, nem tanítottak hogy ilyenkor már nem illik hívni senkit?– tudta hogy igaza van.
- de ez most vészhelyzet Feri!– a vonal másik végén sóhajt hallot, így tudta hogy folytathatja.- van az új fiú, láttad már?
- Aza kicsi, vékony szőke gyerek? Mert akkor igen.
- Ma kigáncsolták, miután vissza akart menni a helyére a bemutatkozása után... És szerinted rákeressek valahol, megkérdezni hogy van? Próbáltam megkeresni, de mindig eltűnt!
- Hú... Mivan, csak nem bejön? – a fiú nevetett. Bokát ez megütötte- a viccet félre téve, szerintem várj még vele. Ha a hétvégéig nem tudtok dumálni keresd meg.– ezzel letette a telefont, bogarat ültetve a másik fülébe.
Mivan, ha bejön?




—————

Aaaaaaajjj nem érzem elég jónak, de mikorra lenne ötletrm, olyan fáradt vagyok, hogy nem látom mit írok.
De hogy tetszik eddig? Nagyon rossz?
Matka:)

Pál utcai fiúk - fanfiction [AU] /FÉLBEHAGYOTT/Where stories live. Discover now