3. Bölüm

27 4 5
                                    

Multimedya: Gece❤ Rüzgar

3. Bölüm

YAMAÇTAN DEVAMM...

Neyse eve vardığımızda arabayı parkedip indim.Mete ise hala inmemişti, gözlerimi devirip.

"Lan inşallah trip atmıyorsundur" cevap vermedi, bende arabayı kilitleyip yürüdüm.

Ben ile Rüzgar eve doğru yürüyorduk birinin cama vurma sesi geldi, Rüzgarla birbirimize bakıp sırıttık ve cebimdeki anahtarı çıkarıp düğmeye bastım.Mete bir çırpıda arabadan inip söylene söylene yanımıza geldi ardından tekrar düğmeye basıp arabayı kilitledim.

Evin kapısına gelip Rüzgarla Mete'ye bakıp susmaları için işaret parmağımı dudağımın üstüne koydum, 'Mete ise noldu lan' dermiş gibi kafasını sallayıp kendini tutamayıp konuştu.

"abi noluyoruz lan girsene içeri davetiye mi bekliyorsun...ha abicim cevap gelmedi duyamadım?"hemen elimi ağzına koyup susmasını sağladım.
Sessiz bir şekilde eve girdik ve ışıkları yakmadan Afra'nın odasına girdik ama ben arkadan, nedenmi? Afra karanlıkta birini gördüğü zaman korkmaz tam aksine kim olursa olsun gidip döver buda benim işime geliyor, Mete'yi dövmesi için...Mete'yi önden az ittirip ilerledi, Rüzgar'ın kolunu çekip arkama koydum ve izlemeye başladık.

Ardından pat küt sesleri gelmeye başladı biz Rüzgarlarla beraber kahkahaya boğulduk, Mete'nin yakarış sesleri gelmeye başlamıştı.
"Lan...lan dur...ahhhhh abii yardım edin lan kız beni sömürüyor!!" ardından Afra'nın sesi geldi.

"Sende kimsin lan...lan Mete senmisin...dur bekle ışığı açacağım!" Afra ışığı açtı ve etrafına bakındı bizde onları kapıdan izliyoruz tabi.

Afra elini başına koyarak sıvazladı yüzünü buruşturarak söylenmeye başladı.

"lan yoksa ben hayali birini mi dövdüm"deyip yatağına geçti.

Mete nerde diceksiniz şimdi.Afra karanlıkta onu döverken Mete kendini yere fırlatıp yatağın altına girdi.Ardında ben ile Rüzgar odaya girdik Afra bizi gördüğü an yataktan sıçraması ve üstüme atlaması bir oldu.
Rüzgar'a sarılacağı sırada elimi ikisinin arasına koyup Afra'yı kendime çektim.

"Afra hadi kardeşim zorlama...hadi canım"dedim nazik bir dille.

"Abi sen ne diyorsun ya, Rüzgar benim abim gibi tamam mı.Ya sen nasıl öyle düşünürsün ya, hiç mi geçmiş yılların hatrı yok, hiç mi beni tanımıyorsun, Rüzgar'ı hiç mi tanımıyorsun, bana hiçmi güvenmiyorsun.Ya bende seni abim sanırdım yaaa"deyip ağlamaya başladı bu arada çok duygusaldır benim kardeşim.

Ve tartışmanın başı başladı.

"Afra ben sana güveniyorum ama (gözlerimi yan tarafa kaydırıp)erkeklik iç güdülerine güvenmiyorum"deyip yapmacık biçimde gülümsemeye çalıştım.

Rüzgar yüzünü buruşturup bana baktı.

"Oha abi lan kız haklı neyimi gördün şu ana kadar... yalanını si*-"elimle ağzını kapattım.

"Rüzgar adamı hasta etme lan kaç kere dedim Afra'nın yanında küfür yok lan yok!"deyip elimi ağzından çektim, Afra gözlerini devirip.

"Abi o küfürleri sende hep ediyorsun birde benim yanımda...ama demiyorsun kardeşimdir başkasına gelince benden başka küfür edemezmi oluyor!" diye sitem etti, kollarını bel boşluğuna koyarak.

"Afra ben abinim senin...abin.Abiye of bile demiceksin!"dedim.
Afrada konuyu fazla uzatmadan başka konuya geçti.

"abi ben az önce hayali birini dövdüm... Bak inanmicaksın ama dövdûm.Hemde canlıydı etli butluydu, kafası, kolları, ayakları vardı abi."dedi şok olmuş bir şekilde.

AŞKIN KUKLASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin