Multimedya;Yamaç❤ Seray
2.Bölüm
YAMAÇ ESENDAL
Bugün baya yorgundum en iyisi sekreteri çağırıp içecek bir şeyler söyliyim.Masa'nın üstündeki telefona uzanıp çalmaya başladım ama cevaplamıyordu.
Kessin yine kızlarla dedikodu yapıyordur diye düşünüp odamdan çıktım.Herkes burda toplanmış ve bir şey izliyordu.Beni görenler ise hemen işlerinin başına dönmeye başladılar.Güvenlikler Ufuk'un odasından bir bayanı zorla dışarı çıkarıyorlardı.En sert bakışlarımı çalışanlarımın üstünde gezdirip;
"herkes işinin başına tiyatromu izliyorsunuz ha?"dedim ve güvenliklerin önüne geçtim yüksek sesle;
"hemen bırakın hanım efendiyi"dedim ve sözümü ikiletmeden bıraktılar.Bayan'ın koluna girip güvenliğe döndüm;
"sizinle daha sonra görüşeceğim beyler" dedim ve hanım efendiyi odama doğru ilerlettim.
Gözleri şişmiş ağlamaktan bayan'ın kolunu bırakıp önümdeki koltuğu işaret ettim hiç iyi görünmüyordu.Konuşmaya başladı ve ben şoka girdim.Ne yani bu kız...bu kız şimdi Aykut Bener'in kızımı şimdi?
Ben düşüncelerimle boğuşurken karşımdaki bayan elini önümde sallayarak beni düşüncelerimden çıkardı.Ama bu nasıl olabilirki yıllar önce bütün ailesi öldürülmüştü bunun.Tabiki bunu Ufuk yaptırdı ondan başka kimse olmaz.Aykut Bey benim babam gibiydi onu çok severdim bana hep oğlum derdi.Hatta bir ara 'seni kızımla evlendireceğim' derdi.
Ufuk, Aykut Bey'i hep ailesiyle tehdit ederdi sırf ihaleyi kaybetmesi için, ama Aykut Bey hiçbir zaman hiç kimseyi dinlemez kendi dediğini yapardı.Hatta ihaleyi kazandıktan sonra Aykut öldürüldü ve ailesinden o günden sonra haber alınamadı .
Seray gözlerini babasından almış.Ben küçükken babamla birlikte şirkete gelirdim ama Seray'ı görebilmek içindi tabiki.Nedenini bende bilmiyorum ama sadece onun gözlerine bakmak...çok güzel işte.Ben gözlerine bakmış dalıp gitmiştim.
Seray'ı benden ısrarla babasının bilgilerini istiyordu lakin bunu veremezdim.Eğer Aykut Bey'in bilgilerini verirsem babasının bir Mafya adamı olduğu öğrenirdi ve tabiki bunu Aykut Bey'in ailesinden hiç kimse bilmiyordu.Geçmiş bitmiş bir olay için Seray'ıbaşını bela sokamam,böyle bir şeyi göze alamazdım.O adamlarla kimse mücadele edemez.Ama ben hariç.Çünkü benim arkamda sağlamdı.Neyse düşüncelerimden sıyrılıp tekrar Seray'a döndüm hala ağlıyordu;
"bakın zorlamayın gerçekten veremem bunlar gizli bilgiler" dedim.Lakin daha çok sinirlenmiş gibiydi.
Ardından ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledi ve omzunun üstünden bana doğru baktı hafif gülümser gibi oldu ama bu sinirli gülümsemesiydi;
"tamam pekala ama geri gelicem ve ben istediğimi almadan da pes etmeyeceğim sizde bunu bilin Yamaç Bey"dedi ve kapıyı sert bir şekilde çarpıp gitti.Bende hemen arkasından gittim merdivenlere doğru yönelmeden kolundan tuttum ve gözlerini bana çevirdi.Ben tekrar o gözlerine dalmış gitmiştim Seray ise etrafına bakıyordu ardından bakışlarını bana çevirdi ve yüzü kızarmaya başladı.
Biraz bakıştıktan sonra sinirli bir şekilde;
"kolumu barakır mısın çünkü bir daha uyarmayacağım!"dedi ve kolunu sert bir biçimde çekince dengesini kaybedip düşüyordu bende hemen belini kavradım ve kendime doğru çektim.Bu sefer çok fazlasıyla yakındık.Nefesimi versem onunkiyle karışır nefesimi unuturdum.Mavileri o kadar güzeldi ki yada yeşil mi gözleri çok kafa bulandırıcı ama seni çekiyor işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KUKLASI
Romantikİki farklı insan. İkisi de aşka inanmayan. Seray hayatı boyunca babasının intikamını almaya çalışan. Yamaç ise sevdiklerini korumaya çalışan. Seray babasının intikamını alacağım derken, aslında büyük bir oyununun içine düşer. Oyunun ipleri ise baba...