Multimedya: Yiğit Bener
4. Bölüm
SERAY'DAN DEVAMM
Lavaboda ki adamı gördüğüm anda çığlık atıp lavabodan çıktım.Lavaboda biri vardı, kocamandı, iri yapılıydı işte.Allah kahretsin ya bu mafya adamlarına çok benziyor yaa.
Ardından göz yaşlarımı tutamayıp serpest bıraktım.Acaba o adam hala lavaboda mı? En iyisi ben kapısını kilitliyim dimi.Hemen sessizce lavabo kapısına ilerleyip Allah'tan anahtarı üstünde diye şükür edip hemen hızlı bir şekilde kilitledim ama yinede göz yaşlarım durmuyordu.Bir anda karşıma çıkınca çok korktum.
Benim hala göz yaşlarım süzülürken odamın kapısı açıldı ve korkudan yerimden sıçradım.Abimmiş.Abim beni gözyaşları içinde görünce hemen yanıma gelip sarıldı.
"Seray iyimisin, çığlık sesi duydum "dedi oda çok merak etmişti ki suratından belliydi zaten.
Hala ağlıyordum abim yüzümü ellerinin arasına alıp.
"Seray'ım...benim güzel yüzlü cadım, hadi anlat ne oldu?" dedi bende başımı olumlu vaziyette sallayıp;
"A-abi o a-adam ge-geldi, abi ben çok korkuyorum"bana şaşkınlıkla baktı.
"Seray hangi adam ne adamı, seni anlamıyorum, adam kim?"dedi işaret parmağımı lavaboya doğru gösterdim."Lavabomda bir adam var" deyince abim hızlı bir şekilde kalkıp lavaboya doğru ilerledi ve kapı kolunu aşağıya doğru indir açılmayınca zorladı.
"Abi kapıyı kilitledim kaçmasın diye"dedim dudağımı büzerek.
Abim kilidi açıp yavaş bir şekilde lavabonun içine girdi.2 dakika sonra lavabodan çıkıp yanıma geldi.
"Seray iyimisin lavaboda hiç kimse yok" dedi.Bende hızlı adımlarla lavaboya gidip kontrol ettim ve gerçektende yoktu.
"Abi nasıl yok! Ben lavaboya geldim elimi yüzümü yıkayıp aynaya bakınca arkamda bir adam vardı, bende hemen çıktım ve kapıyı da üstüne kilitledim"dedim abimin bir anda yüzü asılmıştı ve yanıma gelip bana sarıldı.
"Benim küçük cadım yorulmuşsun ondan hayal görmüşsün"dedi ya ben hayal görmedim ki.Abim beni daha çok sarıp yatağa yatırdı.
"Abi ben çok korkuyorum"dedim ve abimi yanıma çektim benimle uyuması için.Abimde gelip yanıma uzandı.Başımı abimin göğsüne yaslayıp uyumaya başladım.Abim başımı okşadığı için uykum ağırlaşmıştı ve gözlerimi yumdum.
YİĞİT BENER
Seray tekrar eskisi gibi rüyalar görmeye başladı hemen hemen hepsinde ise bir adamdan bahsediyor ama bir türlü anlayamıyorum.Adamdan çok korkuyor olması benim canımı sıkıyor.Abisi olarak yanında olmaya çalışıyorum zaman ayırmaya çalışıyorum ama babamın ölümünden sonra bir şeyler ile uğraşmak için bir şirket işletmeye başladım.Yani bir nevi babamın yerini almış gibide denebilir.Bir sürü korumalarım ve adamlarım var.Hepside benim için çalışıyorlar.Pardon, Seray için.Seray nereye giderse gitsin hep takip ediliyor, onun güvenliği herşeyden önemli.Babamın düşmanları sadece beni biliyorlar Seray'ı bilmiyorlar ve tabi bilmemelerini sağlayacaktım.
Babamı öldürenler benide öldürmek istiyorlar ki bunların hepsini göz ardı ettim desem yalan olur.Çünkü ben bir mafyaydım ve önüme çıkan bütün düşmanlarımı gözümü kırpmadan işgence çektirmiş bir insana dönüşmüştüm.Seray ne benim nede babamın mafya olduğunu bilmiyor tabiki, bilse susar mıydı? Ama bu aralar gerçekten hali hal değildi! çok garip olmuştu Seray.En yakın arkadaşı Gece ile artık pek konuşmuyor daha doğrusu Geceyle hiç konuşmamaya başladı.Gece de İzmir'e gideceği tam zamanı bulmuş. Seray için her geçen gün endişelerim artıyor her an başına bir iş gelecek diye ödüm kopuyor ve bu nefessiz kalmak demek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KUKLASI
Romanceİki farklı insan. İkisi de aşka inanmayan. Seray hayatı boyunca babasının intikamını almaya çalışan. Yamaç ise sevdiklerini korumaya çalışan. Seray babasının intikamını alacağım derken, aslında büyük bir oyununun içine düşer. Oyunun ipleri ise baba...