'Oké, ik vergeef je.' Zegt Adam, ik zucht opgelucht. 'Maar dan moet je me wel beloven dat dit niet nog een keer gebeurt.' Snel knik ik en ik geef hem een knuffel.'Bedankt.' Fluister ik in zijn oor. Voorzichtig tilt hij mijn kin op en brengt hij zijn lippen naar die van mij, met zijn tong vraagt hij om toestemming die ik hem dan ook gelijk geef. Ik heb dit echt gemist, ook al was het voor zo'n korte tijd. Het lijkt allemaal langer te duren als je ruzie hebt.
'Netflix?' Vraagt Adam wanneer hij zijn lippen van die van mij heeft gehaald. Ik knik en hij start Netflix op. Na een tijdje begin ik te gapen.
'Is het zo saai?' Lacht Adam. Ik schud lachend mijn hoofd.
'Nee, ik heb vannacht alleen niet echt goed geslapen.' Zeg ik. Vragend kijkt hij me aan.
'Hoezo?' Vraagt hij.
'Ik had een rare droom.' Antwoord ik. 'Het voelde heel echt, maar het bleek gewoon een droom te zijn.'
'Heb je dat wel eens vaker?' Ik schud mijn hoofd waarna hij knikt. Ik kruip in zijn armen waarna hij mij stevig vastpakt en zo kijken we weer verder naar de film.
'Ik moet maar weer eens naar huis.' Zeg ik wanneer ik naar de klok kijk. Het is al zes uur. Ik kijk naar buiten en zie dat het keihard stormt, shit!
'Je gaat zo echt niet naar huis, het regent keihard.' Zegt Adam, hij pakt zijn mobiel en typt wat in. 'Volgens de weervoorspelling blijft het nog heel de nacht doorgaan.' Ik zucht.
'Ik overleef het wel.' Lach ik.
'Je kan ook blijven slapen?' Stelt hij voor. Waarschijnlijk zou mijn moeder dit niets vinden, maar ik kan ook gewoon zeggen dat ik bij Maya slaap. Maar als ze er achter komt dat ik tegen haar heb gelogen zou ze echt heel boos worden. Alhoewel, het is gewoon voor mijn eigen veiligheid, wie weet valt er wel een boom op mij waardoor ik dood ben. Dan zou ze juist blij moeten zijn dat ik bij Adam ben blijven slapen. 'Aarde aan Lily.' Ik schrik op uit mijn gedachtes.
'Uh, ja ik blijf dan wel slapen.' Besluit ik. 'Ik app m'n moeder even dat ik bij Maya slaap.' Adam kijkt op.
'Hoezo bij Maya?' Vraagt hij verbaasd. 'Weten je ouders het niet van ons?' Shit! Ik heb hem inderdaad niet verteld dat mijn ouders het niet weten. Mijn ouders zouden ons nooit goedkeuren, en daarbij het is nog helemaal niet officieel.
'Uh, i-ik.' Stotter ik. 'Ik heb het mijn ouders nog niet verteld.'
'Hoezo niet?' Vraagt Adam en hij kijkt me onbegrijpelijk en geïrriteerd aan.
'Mijn ouders zouden het waarschijnlijk niets vinden als ik met iemand zou hebben die...' Begin ik.
'Met iemand die wat?' Onderbreekt hij mij en aan zijn gezicht te zien begint hij nu echt geïrriteerd te worden.
'Met iemand die drie jaar ouder is.' Zeg ik zachtjes en hij zucht. 'Tenminste niet op deze leeftijd. En officieel hebben we nog geen relatie.' En zo ontstaat er een ongemakkelijke stilte.
'Je ouders hebben gelijk, ik ben te oud voor je.' Zucht Adam en hij laat me los. Hij legt zijn hoofd in zijn handen.
'Nee, mijn ouders hebben geen gelijk.' Stel ik hem gerust. 'Liefde heeft geen leeftijd, het kan altijd met wie je ook wilt. En al zouden mijn ouders ons niet goedkeuren, wat maakt het uit? Wij zijn in ieder geval gelukkig met elkaar en daar gaat het om. Ieder ouder wil alleen zijn of haar kind gelukkig zien en dat zijn wij samen, gelukkig.' Langzaam haalt Adam zijn hoofd uit zijn handen en hij omhelst me.
'Ik houd echt zoveel van je.' Fluistert hij zachtjes in mijn oor.
'Ik ook van jou.' En ik geef hem een kus die al snel in een zoen eindigt. Adam trekt zich terug en pakt mijn handen vast. Met zijn mooie, diepe bruine ogen kijkt hij mij aan.
'Lieve Lily.' Begint hij. 'Aangezien het nog niet officieel is vraag ik het nu maar. Wil jij mijn vriendin worden?' Ik voel mijn hartslag verdubbelen. Mijn wangen kleuren rood en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.
'Ja!' Roep ik en ik geef hem een dikke knuffel, hij pakt mij stevig vast en geeft me een kus. Ik ben nog nooit zo blij geweest met iemand.
Heyy, hopelijk vonden jullie dit deel leuk! En eindelijk hebben ze verkering!❤
Nu heb ik nog ff een mededeling, waarschijnlijk ga ik aankomende week niet meer updaten aangezien ik vanavond op skikamp ga met school. Dus ja, sorry❤
JE LEEST
Wolf Eyes
Loup-garouEen nieuwe school, een nieuw huis, een nieuwe stad en alsof dat nog niet genoeg is ook nog een nieuwe gedaante. Wanneer Lily verhuist vanwege de baan van haar vader, verandert er veel. Maar dan ook echt veel! Er komen verschillende bovennatuurlijke...