1.

1.5K 59 5
                                    

Ráno se probudím 'Sakra já zaspala' pomyslím si přiběhnu k mobilu a v tu chvíli kdy ho vemu se mi rozezvoní budík.

'Aha tak jsem asi nezaspala, ale je divné že jsem se probudila dřív než budík' kdyby jste mně znali víte že mně z postele tahají hned čtyři budíky.

Převlékla jsem se udělala jsi ranní hygienu, namalovala taková ta klasika pudr, řasenka a balzám na rty.

Vešla jsem do školy a objala se s Blážou (moji BFF) sjela mně pohledem

„Wow, dneska ti to sluší" řekla a celou si mně znovu prohlídla

„Díky, ale takhle chodím běžně oblíkaná" usmála jsem se

„Ale dneska jsi nějaká jinná" a usmála se

„ Jinná?" a hodilá jsem po ní ten pohled alá What?!

„Ale v dobrém jinná" tím náš rozhovor skončil.

A my se odebraly do třídy tam mi několik lidí zase řeklo že mi to sluší a přišla za mnou i Aneta třídní primadona a to co mi řekla mi vyrazilo dech

„Dneska vypadáš fakt pěkně můžu se zeptat kde jsi koupila to tričko je fakt boží"

v tu chvíli jsem se na ni dívala jako na zjevení a pak ze mně vypadlo

„To - To mluvíš se mnou?" na to se jen usmála a řekla

„A ským jinným s tou tabulí za tebou?" řekla a obě jsme se rozesmály

'Pane bože vážně se teď směju s Anetou Kohoutovou?' pomyslela jsem si

„Díky, a to tričko je z Gatu" (Gate nwm jak se to skloňuje 😂)

Chvilku před začátkem hodiny jsem se, se Zuzkou přemístila do Zeměpisné učebny kde jsme mněly Ajinu taky vám příjde nelogické mít angličtinu v zeměpisné učebně.

Jsme rozděleni z nějakého mně neznámého důvodu na půlku a půlku třídy mám hodně nelogickou školu.

Z mých myšlenek mně vyrušila učitelka angličtiny paní Rýdelová

„Mám pro vás opravené pololetky a dopadlo to velice špatně až na vyjímku, velice mile jsi mně překvapila Naty" a podívala se mým směrem.

Potom jsem se naklonila k Zuzce a pošeptala ji „To znamená že nemám pětku ale čtyřku" ta okamžitě propukla ve smích.

Dostala jsem písemku a mám jedničku, nevěřícně jsem se podívala na učitelku a ta jen řekla „Taky tomu nemůžu věřit, kontrolovala jsem to pětkrát"

Pak se písemky zase vyzbíraly a já si začala kreslit do bloku 'Dnešek už nemůže být lepší' a sama pro sebe jsem se usmála.

Potom do třídy vešla Ředitelka Šinglerová pošeptala něco třídní (to je ta angličtinářka) pak se postavila před třídu a začal proslov.

„Dobrý den žáci chci vám představit vaše nové spolužáky, normálně by jsme nikoho na konci pololetí nepřijali ale bylo to naléhavé a tak jsme udělali vyjímku chci vám přidstavit vaše nové spolužáky z Norska jsou to dvojčata pojďte kluci..."

Dál už jsem ani nevnímala a naplno se věnovala mému kreslení zaujala mně až věta „Vidím že slečna Kudělková dává pozor"

Zvedla jsem hlavu od bloku a uviděla Marcuse a Martinuse.
„Ovšem že dávám pozor takovým celebritám" u toho posledního slova jsem přidala sarkastický tón a ktomu se falešně usmála.

„Výborně tak to kluky můžeš provést po škole" řekla a mně spadl usměv z tváře.

„A můžeš klidně hned" doplnila ji paní Rýdelová

„Vždyť máme angličtinu" namítala jsem

„To ano ale ostatní musí opravovat ty svoje hrúzy a ty jsi to mněla bez chyby a kluci svoji písemku už psali na své bývalé škole"

Na to jsem jenom prokroutila očima a Zuzka mi pošeptala

„Si to užij" a zasmála se

„Ne užiju neboj" teď už se smála dost hlasitě.

Já otráveně vstanu a mířím si to z učebny a kluci za mnou.

A máme tady první kapču která je úplně ničem.
Další už budou lepší snad.

Blondýnka

Good Day? [FF Marcus & Martinus] Kde žijí příběhy. Začni objevovat