Martinus
„Tak co? Čekala na nás?“ zeptal jsem se Emmy když vešla do domu.
„Já mám novou kamarádku“ řekla a ignorovala moji otázku.
„A čekala na nás?“ zopakuje moji otázku Mac. „Ne“ odvětí Emma a odejde do obývaku.
Jak jsem si taky mohl myslet že by čekala zrovna na mně že? Protože jsi naivní blb. Tentokrát má moje svědomí pravdu. Jsem naivní blb.
Když jsem přišel do třídy Naty už tam dávno byla a bavila se s holkama a Tomášem? Jako vážně? S tím největším děvkařem se baví ale se mnou ne. A ano je děvkař ve třinácti.
Při zeměpise jsem se neskutečně nudil a vůbec jsem nevnímal učitelku dokud neřekla.
„Ve dvojicích si každý připravíte referát o městě které si vylosujete“ jak to dořekla celá třída se začala domlouvat kdo ským bude.
„Dvojice rozdělím Já“ dodala. V tu chvíli se třídou ozývaly nadávky a výkřiky nesouhlasu jak se všichni uklidnili začala rozdělovat.
„Julie a Sebastián
Klára a Marcus
Zuzka a Vojta“
Takhle to šlo než došla k mému jménu v tu chvíli jsem se modlil ať řekne Naty.„Martinus a a a Aneta“ to snad nemyslí vážně s tou znalovanou čúzou. Jsem zvědavý ským bude Natka.
„A Natálka a Šimon“ za ty dva dny co tu jsme jsem si všiml že zatím všichni učitelé říkají Naty, Natálko. Asi ji mají hodně radi, taky kdo by neměl že.
Jak zkončila hodina šla Naty mým směrem. Bože fakt jde za mnou?! To snad není pravda?! A taky nebyla nešla za mnou ale za Anetou? Něco jí řekla a obě se začaly smát.
Když jsem přišel domů nikdo tam nebyl.Táta v práci mamka a Emma nevím kam šly a Mac ten šel ven s nějakýma spolužákama. Já jsem mněl jít taky ale nějak se mi něchtělo.
„Čau brácha já jdu ukázat Naty pokojík a pak zase půjdu jo?“ zakřičela Emma z chodby. „Jo“ odpověděl jsem. Počkat co? Naty? Ona je tady? Vyběhl jsem ze svého pokoje a utíkal k Emmě. Ona tu fakt byla seděla na zemi a Emma ji ukazovala svoji sbírku plyšaku.
„A ahoj“ řekl jsem. Vážně jsem u toho koktal?
„No nazdar“ řekla a dál se věnovala Emmě.
„Emmi máš moc pěkný pokojíček ale nechceš jít zpátky k nám tvoje maminka mi říkala že máme být hned zpátky“ řekla a vstala. „Tak jo“ řekla Em.
Já stál ve dveřích takže Naty prošla kolem mně. V tu chvíli jsem si přál aby neodcházela a zustala tu navždy se mnou. Hmm...chyba odešla.
Next day:
Dneska jsem domluvený s Anetou že příjde k nám a uděláme ten úkol. Když už jsme mněli úkol hotový tak jsem čekal že se zvedne a odejde opět jsem se mýlil.
Sice se zvedla ale sedla si na mně „Co si jako mys-“ nestihl jsem to doříct a začala mně líbat. Hned jsem se odtrhl a řekl „Tak znovu co si myslíš že děláš?“
„Líbám sexy kluka“ řekla a začala se přibližovat. „Hele úkol máme tak můžeš jít“ řekl jsem a ukázal směrem na dveře.
(M - Martinus, A - Aneta)
A: Neříkej že mně nechceš?
M: Nechci.
A: Tak koho chceš když ne mně?
M: Nikoho
A: Tak v tom případě nevidím problém.
M: Dobře tak chci někoho jinného.
A: Koho? Hmmm...Kdo je ta šťastná že oni usiluje sám Martinus Gunnarsen?
M: Natálie a teď už vypadni.
Potom odešla, šel jsem se do kuchyně napít když jsem procházel kolem Macova pokoje uslyšel jsem holčičí smích ale nebyla tam jedna holka ale dvě.
O hodinu a půl později se otevřely dveře od Macova pokoje.Nenápadně jsem vykoukl z pokoje kdo to je byla tam Klára (Bláža) a Naty jako vážně ona se baví fakt s každým jenom se mnou ne.
Holky odešli a já hned vyvalil na bráchu „Ty se s nima bavíš?“ na to se jenom usmál a řekl „Jo a kdyby jsi šel včera se mnou a klukama ven tak se snima bavíš aji ty“
Vykulil jsem oči a stál s otevřenou pusou „Ony byly včera s vama venku?“ „Jo“ řekl a odešel.
One month later:
Přijdu domů ze školya v chodbě jsou kufry. „My někam jedeme?“ zeptám se taťky „Ne vy tři ne. Jenom já a mamka, musíme na dva týdny odjet pracovně do Řecka“ řekl a usmál se.
„A to tady ty tři týdny budeme sami?“ zaptal jsem se
a koukal se na mamku a taťku a pak zase na mamku. „Ne a nejsou to tři týdny ale dva a nebudete sami doma tak špatní rodiče nejsme“ řekla mamka a uchechtla se.„A kde teda budeme když máme rodinu v Norsku a my jsme v Česku?“ „Budete u tety Gabči a strejdy Jirky“ řekl taťka.
No ti mi toho řekli to je jako zase kdo? Nějací jejich známi? „Jo ty je vlastně neznáš“ řekl taťka „To jsou rodiče od Natálky tvojí spolužačky“ doplnila ho mamka.
V tu chvíli jsem si myslel že radostí začnu skákat.Já s ní budu dva týdny bydlet.
Naty
„Mami to nemůžeš myslet vážně to je jenom prank že jo?“ zařvala jsem po mamce.
„Zlatíčko jsou to jenom dva týdny“ odvětila mamka.
„A kde budou spát vždyť tady nemáme žádné volné pokoje“ opět jsem křičela.
„No...ty i sestřička máte v pokojiku rozkladací gauče a Emma bude spát u nás v ložnici v té posteli co tam je na víc.“ dořekla a usmála se.
„Tím chceš říct že jeden bude spát se mnou v pokoji?“„Ano domluv se Nelčou kdo u tebe bude spát“ řekla a odešla.
Já tam stála s otevřenou pusou. Super takže já jsem musela asi někoho zabít když mně karma tak trestá. Nechci aby tady bydleli.
3 days later:
„Natálie zvedni tu svoji línou prdel a přijť dolů“ zařvala na mně sestra „Až se naučíš chovat Nelo tak pak možná příjdu“ zakřičela jsem na zpět.
„Natálko prosím pojť sem“ zakřičela mamka. To jako když něco chcou tak za nou nemůžou přijít? Ne nemůžou to musím vstávat já samozdřejmně. Bože ono je to ták strašně daleko! Když už jsem se dobelhala do obývaku uviděla jsem tam kufry.
„No vidíš ségra a ani tě to nezabilo“ „Sice mně to nezabilo ale pomalu ale jistě mně to zabijí“ odpověděla jsem a za mnou se začal někdo smát.
Čawko!
Dneska taková delší kapitola ale příště už bude zase normalní.Blondýnka❤
ČTEŠ
Good Day? [FF Marcus & Martinus]
FanfictionNaty zažívá ten úplně nejlepší den v životě když už si myslí že to nemůže být lepší objeví se oni...Marcus a Martinus...změní její život k lepšímu? Čti a dozvíš se víc. Berte to prosím s nadsázkou je to můj první příběh na Wattpadu. V příběhu se obj...