Uběhl týden a co se změnilo? Vůbec nic. Já jsem pořád zavřená na hotelovém pokoji a vychazím jenom když jedeme na letiště odletět do jinnného státu. Začala jsem se vyhýbat Macovi. Proč? Sama nevím.
Jediné co vím je to že mé výčitky svědomí jsou den odedne větší.,,Jsi v pohodě?“ zeptala se mně Klára když jsme byli na letišti. ,,J-jo?“řekla jsem a zadívala se před sebe.
,,No to vidím... Poslední dobou skoro nejíš, nepiješ, nemluvíš...no ták co je s tebou jsem tvoje nejlepší kámoška, mně můžeš říct všechno“
,,Někdy jindy, teď není vhodná doba“ řekla jsem a usmála se na ni. Hned na to hlásili náš let do Paříže. ( Hej fakt nwm v jakém měsíci se příběh odehrává tak dejme tomu že už je květen😂)
In France
Vystoupili jsme z letadla a jeli na hotel. Z hotelu byl nádherný výhled na Eiffelovku. Opět jsem si lehla do postele, ale nebrečela jenom jsem se koukala do stropu a následně usla.
,,Lásko“ řekl ten sametový hlasek a následně mně pohladil po tváři.
,,Hmm“ zamumlala jsem ale dál spala.
,,Je snídaně“,,Nemám hlad“ řekla jsem a víc se zachumlala do peřiny.,,Když myslíš“ řekl a vyhoupl si mně do náruče než jsem ztihla vůbec zareagovat už jsem stála ve sprše celá mokrá.
,,Tinusi!“ zařvala jsem a utíkala do pokoje kde jsem ho následně zezadu objala. ,,Hele“ řekl a otočil se na mně.
,,Máte nějaký problém pane Gunnarsene?“ zeptala jsem se na nadzvedla obočí.,,Kdepak“ odpověděl a přiložil jeho rty na ty mé. Když jsme se odtáhli z polibku šli jsme na snídani. Potom museli kluci jít na zkoušku a já s Klárou jsme zůstali na pokoji sami.
,,Tak co teď už je vhodná doba?“ zeptala se Klára přikývla jsem, zhluboka se nadechla a začala.
•
,,No tý vole...“ bylo jediné co řekla.
,,Holka já tě obdivuju“
,,A zaco jako?“
,,Za to že jsi ještě nespáchala sebevraždu, já být na tvém místě tak bych to nedávala, což ale neznamená že se půjdeš zabít jasný?“
,,Neboj na to jsem moc velký srab“Čauky!🤗
Takže máme tady předposlední kapitolu a pak MOŽNÁ ještě epilog.
A ano já vím je krátká, ale lepší něco než nic ne?😅I Hope you Like It Like It❤
ČTEŠ
Good Day? [FF Marcus & Martinus]
FanfictionNaty zažívá ten úplně nejlepší den v životě když už si myslí že to nemůže být lepší objeví se oni...Marcus a Martinus...změní její život k lepšímu? Čti a dozvíš se víc. Berte to prosím s nadsázkou je to můj první příběh na Wattpadu. V příběhu se obj...