19.

490 34 16
                                    

,,Konečně doma!" řekl a následně spadl Tinus do postele a zavřel oči.

Bože on je tak roztomilý a tenhle kluk je jen a jen můj. Nad tou myšlenkou jsem se musela pousmát. Bude tvůj do doby než se dozví že jsi spala s jeho bratrem. Ozvalo se moje "úžasné" svědomí.

„Zítra letíme do Německa" oznámil mi Tinus.

Německo!? Ne! Vždyť tam bydlí ty dvě vřeštící opice!
(pro ty co nepochopili Lisa a Lena) To by mi ještě chybělo aby mi jedna z nich přebrala kluka. Kterého si podvedla. A on mně pravděpodobně podvádí s mojí nejlepší kamarádkou. Ale to není jisté za to je jisté že tys ho podvedla. Ale už buť ticho! Ne ty drž hubu! Tak dík teď jsem v prdeli protože Tinus pořád mluví a já se tady hádám sama se sebou. jo jseš divná. Už buť zticha já ho musím vnímat.

„- my dva jsme pro ale záleží na vás tak chcete?" A jsi v prdeli.

,,Jo proč ne?" Jsem zvědavá co jsem mu odsouhlasila.

,,To je super já se bál že je nebudeš mít ráda jako většina holek" řekl Tinus. Koho nebudu mít ráda? Kurva! Tak to dopadá když nedávám pozor! Jseš prostě blbá. Nejsem jenom se hádám se sebou! Do prdele on už zase mluví!

„- jo?" A jsi v prdeli ZASE!

,,Jo to je super" řekla jsem nadšeně a falešně se usmála.

Tinus vstal a přišel ke mně.
,,Já to věděl!" prohlásil vítězně a schoval mi pramen vlasů za ucho.

,,Co jsi věděl?" řekla jsem a nechápavě se na něj podívala.
Naklonil se k mému uchu a pošeptal.

,,Že mně neposloucháš"

,,Tak to prrr! Já že tě neposlouchám?"

,,Jo? Právě jsi mi odsouhlasila že spácháš sebevraždu a já že se můžu vyspat s Klárou"

,,Ou! Dobře možná jsem tě trošičku neposlouchála"

„Ale ven se mnou půjdeš ze jo?"

„To víš že jo"

Když jsme se procházeli po Trofors naproti nám se objevily nějaké dvě holky a běžely směrem k nám. Hned jak k nám doběhly začaly obě mačkat Tinuse v objetí.

,,Čau co ty tady? Tak dlouho jsme tě neviděly" řekla brunetka s dlouhýma vlasama. Počkat proč mluví anglicky?

,,Mněli jsme koncert v Oslu ale zítra zase odlétáme" řekl Tinus.

,,Jo ták a kdo to je? " řekla brunetka s kratšíma vlasama.

,,To je Naty moje holka" řekl sebevědomně a za pas si mně přitáhl k sobě.

,,Nekecej ty sis našel holku! Nó tak to tě upřímně lituji mimochodem já jsem Lily a tohle je Marlen" řekla krátkovlasá brunetka-Lily a kývla směrem k dlouhovlasé-Marlen.

Ještě nějakou dobu jsme se společně s holkama procházeli a vzájemně se poznáváli. Zjistila jsem že holky pochází ze Švédska proto ta angličtina a s klukama jezdí na turné a pomáhají jim s vlogama.

Když už bylo pozdě večer všichni jsme se rozloučili a já s Tinusem vyrazila domů a následně do postýlky.

,,Lásko měla by jsi vstávat" pošeptal mi do ucha ten sladký hlásek.

,,Mmmhm" zabručela jsem ale oči neotevírala.

,,Ale já to myslím vážně" zašeptal a následně mně políbil na spánek.

,,Mmmhm" zase jsem zabručela ale oči pořád neotevírala.

,,Princezno nestihneš snídani"

,,Dneska nesnídám, stejně nemám hlad" řekla jsem ale oči jsem měla pořád zavřené.

,,Jak myslíš" řekl dal mi letmou pusu na čelo.

,,Za chvilku jsem zpátky“ řekl a hned nato jsem uslyšela zavření dveří.

Ani ne za tři minuty se ty zasrané dveře zase otevřely.
,,Neříkej mi že si stihnul za tři minuty posnídat“ řekla jsem pořád se zavřenýma očima.

,,Ale já nic takového neříkám“ řekl Mac.

Prudce jsem otevřela oči, byl přímo nademnou pár milimetrů od mého obličeje.

,,Macu“ vydechla jsem a následně se mu přilepila na rty. Jakmile nám došel kyslík tak jsme se odtáhli.

,,To jsem ti tak chyběl?“ uchechtl se.

,,Víc než si myslíš“ řekla jsem a opět se mu přilepila na jeho sladké rtíky. Tinus líbá líp! Ale drž hubu!

,,Lásko já vím že tohle je super ale za chvilku se vrátí Tinus, takže bych měl asi už jít“„Hmm“ zabručela jsem on mi dal pusu a odešel.

Zase jsem si lehla do postýlky a spala teda kdyby někdo opět nevtrhl do pokoje.

Čau!
Takže po měsíci a půl jsem zpět  s novou kapitolou😁😂
Dávala jsem si takovou menší-větší pauzu od psaní a teď by snad měly kapitoly vycházet normálně 😅😅

I Hope You Like It Like It❤

Good Day? [FF Marcus & Martinus] Kde žijí příběhy. Začni objevovat