12.

675 37 3
                                    

Hele přeskočíme takové ty nudné části co nikoho nezajímájí a přejdem na léto. Jo a mezitím proběhly takové ty blbosti jako narozeniny atd.

Naty
„Naty vstávej za chvilku tu má přijít teta Anne a Emma“ řekla mamka vzala mi peřinu.

„Mámi... Jsou prázdniny“ zabručela jsem.

„To ale neznamená že budeš spát do oběda“ řeka a odešla z mého pokoje.

Vstala jsem a šla se do koupelny trochu zkulturnit a potom aji taková ta klasická ranní hygiena. Oblékla jsem si modré kraťasy a růžovo-hnědý crop top, vlasy jsem si zalpletla do dvou franckouzkých copánku a šla za mamkou.

 Oblékla jsem si modré kraťasy a růžovo-hnědý crop top, vlasy jsem si zalpletla do dvou franckouzkých copánku a šla za mamkou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


„Ahoj“ řekla jsem a obejmula jsem Emmi. Ani jsem si nevšimla že přišli.

„Tak jdeme na to koupaliště ne? “ řekla teta.

„Koupaliště? Mami ty jsi mi nic neříkala o koupališti“ řekla jsem. „Asi jsem zapomněla“„Ale mně se nikam nechce“namítala jsem. „Však chodit nemusíš, klukům se taky nechtělo“ řekla teta.

Jak odešli šla jsem zazvonit ke Gunnarsenum jestli nechou jít se mnou něco zahrát, přesněji šla jsem jenom pro Maca ale to je fuk.

Dveře mi otevřel Martinus „Ahoj je Mac doma?“ zeptala jsem se a usmála se.

„Není před chvilkou šel ven“
„Aha...tak nic...já už půjdu tak čau“
„Počkej jestli chceš můžu ti pomoc já?“
„Ne to je dobrý já myslela že by jseme zahráli na Xboxu ale když není doma“
„Hele já umím taky hrát tak jestli chceš“
„Okej“

Hráli jsem na Xboxu asi do tří a pak jsme začali mít hlad, tak jsme si objednali pizzu.

„Huhns fi ži mi le plekvlfliftě hovžle“ zamumlala jsem s plnou pusou pizzy.

„Nerozuměl jsem ti ani slovo“ řekl a usmál se.
„ Říkám že ti to jde překvapivě dobře ta hra“
„Překvapivě?“ řekl a nadzvedl obočí
„Mhm...ale na mně pořád nemáš“ řekla jsem a uculila se.
„Vsadíš se?“
„O co?“
„O to že ten kdo prohraje musí tomu druhému splnit jakékoliv přání“
„Fajn to beru“

Hráli jsme Fifu a já ze začátku vyhrával 3:0 jenomže pak to Martinusovi začalo nějak jít a já začala ztrácet svůj náskok a skončilo to 5:4 pro Tinuse, takže jsem prohrála.

„Tak a teď chci svoji odměnu“ řekl a šibalsky se usmál.

„A co to má jako být?“ řekla jsem a překřižila ruce na prsou.

„Jenom zavři oči nic víc“ a jak řekl tak jsem udělala.

Po chvilce přitiskl svoje rty na ty moje, pohl s nimi proti těm mým já jeho pohyb zopakovala a jak nám došel kyslík tak jsme se odtáhli.

Chvíli bylo ticho ale pak to trapné ticho prolomil Martinus. „Takže už je mezi náma všechno v pohodě?“

Obejmula jsem ho a zašeptala mu do ucha „Víc než to“ a potom jsem mu dala pusu.

Martinus

Takže to teď jako spolu chodíme? Já myslel že chodí se Šimonem potom co jsem viděl v té tělocvičně jako, sice od toho uběhla dlouhá doba ale oni se celou dobu ve škole chovali jako pár.

„Však ale ty kluka máš?“

„Mám, tebe“ řekla a usmála se.

„A co Šimon?“

„Co je s ním? Šimik je můj nejlepší kámoš nic jiného“

Dal jsem to neřešil a ztratil zbytek dne s mojí princeznou.
Konečně jsem mohl být s ní, zamiloval jsem se do ní od první věty. Ano zamiloval jsem se i potom co mne sarkasticky nazvala celebritou a upřímně doufala že kamarádi nebudeme.

Leželi jsme v posteli a koukali se na film.

Naty

„Tinusi nevíš kde mám-“ řekl Mac a když mně uviděl tak se zarazil a odešel.

„Co to bylo? “ zeptala jsem se.

„No víš... Ale to je jedno“ řekl a podrbal se na zatylku.

„Víš co?“

„Baby to neřeš“ řekl a dál mi pusu na čelo.

Potom jsme se dal koukali na film když film skončil Tinus se zeptal jeho mamky jestli tam dneska můžu spát a ta řekla že jo.

„Já si zajdu jenom domu pro pyžamko“ řekla jsem a vstala z postele.

„Žádné takové ty budeš tady se mnou nikam tě nepustím a jestli se chceš převléct tak si puč nějaké moje tričko“ řekl a stáhl mně do postele.

„Tak mi ho puč ty“ řekla jsem a dala mu pusu.

Vstal a přešel ke svojí skříni
„Na moje nejoblíbenější“ řekl a hodil po mně tričko.

„Nice, tak já jdu do sprchy“ řekla jsem a vstala.

„Já tě doprovodím“

„Ale já se chci osprchovat“ řekla jsem a odešla do koupelny.

Když jsem vyšla tak hned po mně šel Tinus do sprchy a já měla vybitý mobil tak jsem šla za Macem.

Měl otevřeno tak jsem vešla do vnitř. „Můžu?“ zeptala jsem se ten neodvrátil zrak od mobilu.

„Macu děje se něco?“ řekla jsem a sedla si naproti němu na postel, on se na mně díval a nic neříkal přiznávám bylo to docela creepy jak se díval a ani nemrkal.

Čau!
Takže chtěla jsem se zeptat jestli by jste chtěli pohled Maca a nebo ne? 😱😇

Jo a omlouvám se za chyby, všimla jsem si že jich u předchozích kapitol mám dost 😂tak fakt sorry za to koho to štve😂😂

Blondýnka

Good Day? [FF Marcus & Martinus] Kde žijí příběhy. Začni objevovat