Naty
Dny plynuly jako voda a než jsem se nadála už jsem společně s klukama a Blážou seděla v letadle na cestě do Osla.
„Naty už jsme tady“ probudil mně příjemný hlas Tinuse.
Otevřela jsem oči a prohlédla z okýnka v letadle pohled se mi zastavil na zasněžené krajině.
,,Proč tu, je tolik sněhu?“ zašeptala jsem si.
„Protože jsi v Norsku“ pošeptal mi do ucha, Marcus?Kde ten se tu vzal? A kam zmizel Tinus? Rozhodla jsem se radši neptat a vystoupila z letadla poté co jsme prošli snad milionem kontrol jsme nastoupili do auta a jeli k babičce od kluků?
,,Proč jedeme k vaší babičce do Trofors, když můžeme přespat v hotelu v Oslu? “ zeptala jsem se během jízdy v autě.
,,Protože naše babička trvala na tom že nebudeme spát v hotelu ale u ní“ odpověděl mi Mac.
,,A taky se musím pochlubit svojí úžasnou holkou“ doplnil ho Tinus a dál mi pusu na líčko. Mac si něco zamumlal a já si strčila (😂) sluchátka do uší a zbytek cesty nevnímala.
Po hodině auto zastavilo před velkým bílým domem, ve dveřích už stála postarší paní a mávala klukům a Erikovi.
Všichni tři se objali a ta paní je zatáhla do domu my s Klárou jsme si vyměnily nechápavé pohledy a čekali co se bude dít. A co se dělo? Nic.
,,Dělaj si srandu tak oni si jdou dovnitř a nechají nás tu klidně mrznout“ zabručela Klári
,,Počkej mám nápad!“ vytahla jsem si z kapsy mobil a vytočila Tinusovo číslo po chvíli vytáčení se ozvalo pípání on mi to položil?
Tak jsem zvolila plán b.A vytočila Macovo číslo.
Proč mi voláš?! A ozvalo se z telefonu.
Něco nebo spíš někoho jste zapomněli venku, jo a vzkaž svému bratrovi že jestli chce mít holku ať nám laskavě otevře dveře než zmrzneme!! Zakřičela jsem do telefonu.Po ani ne deseti vteřinách se otevřely dveře a kolem krku mi skočil Tinus a když říkám skočil, tak skočil až jsem spadla na zem.
,,Na stotisíckrát promiň, já myslel že jdeš za mnou a když jsi mi volala tak jsem si myslel že jsi se překlikla a promiň já jsem strašný vůl, ale na co hned rozchod?“ sypal že sebe Tinus slovo za slovem sotva mu šlo rozumět.
,,Tak za prvé nemyslela jsem to jako rozchod ale ještě minutu budu ležet tady na tom sněhu tak fakt zmrznu a za druhé odpuštěno!“ řekla jsem a políbila ho.
,,Echm.. Echm“ upozornil na sebe Mac. Tinus že mně slezl a pomohl mi vstát. Já jsem ihned po příchodu do domu zalezla do pokoje mně a Tinuse. Byla jsem tak z té cesty unavená, ano byla jsem unavená ze spaní, že jsem spadla do postele a usla.
Probudila jsem se jenom ve spodním prádle, v úplně jiné posteli a jiné místnosti. A naproti posteli seděl na židli Marcus?
„Jak jsem se sem dostala? A proč jsem polonahá? A proč se na mne koukáš když spím?
A kde je Tinus? A vůbec kde jsou všichni? A jak jsem se sem dostala? Neptala jsem se na to už?“ Sypala jsem že sebe slovo za slovem.,,Ukradl jsem si tě z Tinusova pokoje, jestli ti vadí že jsi jenom ve spodním prádle tak ti s radostí sundám i to, koukam na tebe protože jsi kurva sexy a pro Tinuse přišli nějací jeho kámoši odtud a vzal s sebou i Klári a ostatní nevím kde jsou a víc otázek si nepamatuju takže..“ odpověděl mi Mac.
„Áhá“ řekla jsem přijela se peřinou a zase zavřela oči.
,,Znám lepší věc než je spánek“ zašeptal mi Mac do ucha.
Otočila jsem se a hned na to se mi Mac přisál na rty automaticky jsem mu ruce obmotala kolem krku. Marcus si lehl nade mně a jednou rukou mi hladil bok a druhou se podepíral aby na mně neležel celou váhou.
(pak si všichni domyslime co se stalo)Leželi jsme vedle sebe celí udychaní. ,,Na to že to bylo tvoje poprvé, jsi byla UŽASNÁ“ řekl Marcus.
Dala jsem mu pusu na líčko „Na to že to bylo moje poprvé jsi byl ty UŽASNÝ“
Vstala jsem a měla namířeno do koupelny.,,Kam si jako myslíš že jdeš?“ řekl Mac naštvaně.
,,Do sprchy?“ odpověděla jsem a hodila přes sebe nějaké Macovo tričko.
Čauky!
Tak jsem po tady zas s novou kapitolou.
Moc se omlouvám že nevychází kapitoly ale nějak se mi nechtělo psát a tak fakt sorry.Btw strašně moc děkuju za
1K přečtení a 100+ votes jste úplně úžasní 😭❤Moc se omlouvám za chyby.
I Hope you Like It Like It 😂
ČTEŠ
Good Day? [FF Marcus & Martinus]
Hayran KurguNaty zažívá ten úplně nejlepší den v životě když už si myslí že to nemůže být lepší objeví se oni...Marcus a Martinus...změní její život k lepšímu? Čti a dozvíš se víc. Berte to prosím s nadsázkou je to můj první příběh na Wattpadu. V příběhu se obj...