8.

680 39 0
                                    

Zničeho nic ke mně přišel Mac a.....

....obejmul mě. Stala jsem tam a nehýbala se nevěděla jsem co od toho mám čekat.

Když mě pustil z objetí nevěděla jsem co mám dělat a tak jsem se na něj jenom nechápavě podívala.

„Ty jsi naše fanynka" řekl a uculil se. „Tak to ne! mmerka nejsem už dávno" řekla jsem a překřižila ruce.

On se ke mně naklonil a řekl „Ale Natálko tohle je nová písnička která vyšla
ani ne před měsícem" a mrkl na mně.(Budem dělat že ta písnička vyšla ani ne před měsícem 😂😂)

Potom se začal smát a já taky nakonec jsme se smáli úplně všichni.

Kolem šesté jsme se vydali na večeři, když se otevřely dveře výtahu uslyšela jsem holčičí pištění.

„Do prdele! " zakřičel Martinus. Mac ihned začal spamovat tlačítko o patro výš než máme pokoj. Jak se dveře zavřeli oba dva si oddychli.

„Co to bylo? jak ví že jste tady v tomhle hotelu?" řekla Bláža. Zapomněla jsem vám něco říct během dne jsem zveřejnila na svém istagramu instastories s klukama jak tančí Just Dance a komu jsem dala aji místo kde jsem.
Rychle jsem vzala mobil a podívala se hned na mojí instastories 1578 lidí ji vidělo, to si děláš prdel! Z mého přemýšlení mně vyrušil Tinus.

„To by mě taky taky zajímalo, vždyť nikdo kromě vás neví že tu jsme" řekl mírně naštvaně. „Brácho zapomínáš na lidi v jídelně a v parku mohl nás někdo poznat" řekl taky naštvaný Mac.

„Nikdo vás nepoznal" řekla jsem smutné a zadívala se na zem. „A jak jinak by asi věděli že tu jsme?" zeptal se Mac.

Nadechla jsem se „Odemně, víš já si to neuvědomila protože vás beru jako úplně normální kluky, ale nechtěně jsem zveřejnila instastories na které vy dva tančite a přidala jsem k tomu aji místo kde jsme" řekla jsem a čekala na reakci kluků.

„Bože tak ty jsi asi úplně blbá jak tě vůbec mohlo něco takového napadnout" křičel na mně Mac.

„Ty jseš fakt vypatlaná zveřejňovat kde jsme, kéž by jsem tě nikdy nepoznal aspoň bych neměl problémy teď už si to tu kvůli tobě vuvěc neužijem" křičel pro změnu Tinus.

Pak se otevřely dveře výtahu a já utíkal k schodišti přiběhla jsem k našemu pokoji otevřela jsem a utíkala k posteli do které jsem skočila a začala brečet.

Ani mi nevadilo že mi nadávali spíž jsem byla smutná z toho co řekl Martinus kéž by jsem nikdy nepoznal tyhle slova jsem si neustále opakovala v hlavě.

Po hodině brečení už mně bolela hlava. Oni mně nechtěli poznat fajn. Budu se jim tedy vyhýbat. A jestli mi něco jde tak je to vyhýbání lidem.

Po zbytek dne jsem zůstala zavřená v pokoji. Nařídila jsem si budík a šla spát.

„Snapchat, Instagram, jedu si Snapchat, Instagram..." honem jsem vypla budík 7:00 super, šla se převléct ranní hygiena a nasnídat. Na snídani jsem se zdržela než přišla mamka s taťkou potom jsem se po schodišti vydala nahoru, bála jsem se že kdybych jela výtahem ještě bych je potkala.

Když už jsem vyšla těch zasraných čtrnáct pater nakoukla jsem do chodby bylo 8:56 takže by měli teďka vycházet jestli chcou stihnout snídani.

Přesně tak, ani ne za minutu se otevřely dveře našeho pokoje vyšel od tamtud Mac a Tinus. Výborně teď tam mužu jít. Nevyhybam se přeci Bláži, Emmě nebo Nele jenom těm dvoum.

Vešla jsem do pokoje. „Kde jsi byla?" řekla Klári.„Se nasnídat"" odpověděla jsem.
„Tak brzo to jsi musela vstávat v sedm ne?" nad tím jsem jen pokrčila rameny a šla do pokoje.

Co budu dneska dělat? Do parku se mi nechce. Vstala jsem a šla za mamkou. „Dále" ozvalo se z poza dveří.

„Mami vadilo by kdybych dneska nešla do parku, a místo toho se šla podívat po Praze?"„No... Já nevím a to chceš jít sama, co když se ztratíš nebo něco horšího." řekla. „Vezmu si s sebou mobil a kdyby něco zavolám a navíc by bylo nefér že jsi pustila Martinuse a mně ne"
Řekla jsem a udělala psi oči.

„Tak dobře ale na oběd se vrať" poděkovala jsem ji objala ji a vydala se na pokoj.
Nikdo tam nebyl tak jsem se převlékla do toho to.

Sice je leden ale u nás není sníh tak chodím v teniskách

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sice je leden ale u nás není sníh tak chodím v teniskách.
Vlasy jsem si jenom pročesala a vzala sluchátka, peněženku a mohla jsem vyrazit. Když jsem šla kolem obýváku všimla jsem si kluků a Bláži.

„Kam jdeš?" zeptal se Mac. Ignorovala jsem ho vyšla jsem z pokoje pak z hotelu a šla směr Václavak.

Čau!
Byla by jsem strašně ráda kdyby jste mi napsali jak se vám příběh líbí.

Blondýnka

Good Day? [FF Marcus & Martinus] Kde žijí příběhy. Začni objevovat